Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En itse viitsisi käydä noin suurta vaivaa, Minua ei haittaa vaikka olen kirkossa koska ei sitä koskaan tiedä vaikka uskoon hurahtaisinkin.Mä erosin kirkosta 18 vuotiaana, liityin takas about viikkoa ennen häitä ja erosin muutama päivä häiden jälkeen. Sairasta touhua.
Originally posted by Juha1
En itse viitsisi käydä noin suurta vaivaa, Minua ei haittaa vaikka olen kirkossa koska ei sitä koskaan tiedä vaikka uskoon hurahtaisinkin.
Originally posted by Aku-A
Eikä kirkosta eroaminen ole mikään satanismi juttu, voit uskoa Jumalaan mutta olla maksamatta isoille-pahoille-ahneille-rikkaille-porvareille. Seuraavassa lainaus yhtyeeltä The exploited:
FUCK THE RELIGION!
Originally posted by jarre55
Jep. Vähän sama juttu kun silloin, kun olin vieraan palveluksessa enkä vielä yrittäjänä.
En liittynyt koskaan ammattiliittoon, koska halusin olla maksamatta isoille-pahoille-ahneille-rikkaille-sosialisteille.
Originally posted by MuscleMemory
Käsittääkseni kirkkohäät ovat mahdolliset, mikäli toinen osapuoli kuuluu kirkkoon. (enpä löytänyt mitään lähdettä, joka vahvistaisi tuon)
Originally posted by saarnamies
Vastapainoksi kirkosta eroamiselle,
Lue näistä miten tullaan uskoon
Annat rahaa koska voit joskus hurahtaa uskoon. Kuten aiemmin sanoin voit uskoa Jumalaan vaikket niitä jewroja joka puolelle heittelisikään.Originally posted by Juha1
En itse viitsisi käydä noin suurta vaivaa, Minua ei haittaa vaikka olen kirkossa koska ei sitä koskaan tiedä vaikka uskoon hurahtaisinkin.
Onko kellään muuten tietoa mihin tarkoitukseen kolehtirahat menevät?
Originally posted by MuscleMemory
Käsittääkseni kirkkohäät ovat mahdolliset, mikäli toinen osapuoli kuuluu kirkkoon. (enpä löytänyt mitään lähdettä, joka vahvistaisi tuon)
Annat rahaa koska voit joskus hurahtaa uskoon. Kuten aiemmin sanoin voit uskoa Jumalaan vaikket niitä jewroja joka puolelle heittelisikään.
Onko kellään muuten tietoa mihin tarkoitukseen kolehtirahat menevät?
Originally posted by taisteluorava
Joulukirkossa kun olin, niin kolehti kerättiin Suomi-Somalia seura ry:n "takaisin omaisten luo-projektiin" , jonka avulla perheestään eroon jääneitä somaleita tuetaan rahallisesti, jotta he pääsisivät sukunsa luo Suomeen. Mielestäni oli kerrankin hyvä ja ajankohtainen tarkotus kolehdilla, joten päätin antaa peräti 7 euroa.