Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Eikä kannattais mun mielestä noilla näytöillä kyllä paljoa keulua "eettisillä" sijoituksilla tai "maltillisilla" tuotto-odotuksilla.
Varsinkaan, kun se oma sijoitettava pääoma tulee käytännössä lahjoituksina. Ja mikä naurettavinta, ainakin osasyy sen pääoman tulemiseen on juuri eettisen imagon ylläpitäminen, eli itseasiassa saattaa hyvinkin olla niin, että kirkko todellisuudessa repii niin maksimaalista tuottoa kuin se vaan pystyy.
Kaksnaamasta toimintaa.
Tuleekohan tuosta eroamisilmoituksesta jokin varmistus seurakunnalta tai muualta? Mistä tiedän, että eroamisilmoitukseni on mennyt perille ja käsitelty?
Yritin kahlata trediä läpi, mutta en löytänyt vastausta, eli mihin päivään mennessä pitää erota, että ei ens vuodelta joudu maksamaan veroa...? Pahoittelut jos tulee toistoa...
Menee nyt muistista, mutta lokakuun loppuun menenssä se mun mielestä oli.
NO tämäpäs on muotia, Kirkosta eroaminen. JOhtuu pelkästään siitä että kirkollis veroa perivät? ja kun monetkaan ei tule ehkä ikinä siellä käymään niin turha maksaa veroja? Ymmärsinkö asian pointin?
Menee nyt muistista, mutta lokakuun loppuun menenssä se mun mielestä oli.
Vittuako pelottelet! :whip: Meinasi palaa satoja euroja taas. No, onneksi olit väärässä :D
Kantani uskontoon tai kirkkoon ei muuttunut millään tavoin. Lakkasin vain maksamasta maksua joka minulta mielestäni turhaan peritään.