Tuo Kermiitin mainitsema syy on yksi kirkkoon kuulumattomuuden eduista: karsii ne ylivanhoolliset ja ennakkoluuloiset pässit pois
Olen niin väsynyt tai dorka, että en käsitä lausettasi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo Kermiitin mainitsema syy on yksi kirkkoon kuulumattomuuden eduista: karsii ne ylivanhoolliset ja ennakkoluuloiset pässit pois
Eli siis jos tapaan ihmisiä, joille tuo uskonto on niin tärkeä, että nämä pitävät minua jotenkin friikkinä eivätkä halua asioida kanssani koska en kuulu kirkkoon, näen heti millaisia ihmisiä nämä oikeasti ovat eikä minun siis pahemmin kannata asioida näiden kanssa.Olen niin väsynyt tai dorka, että en käsitä lausettasi
Jos joku tarvitsee "jumalan" ja raamattunsa jaksaakseen elää niin mikä ettei. Silloinhan siitä on jollekkin ollut konkreettista hyötyä. Kyllä se mulle passaa.
Vaan tuo tuputtaminen ja aivopesu on persiistä. Ja tuo perkeleen vero.
Voisin lyödä molemmat kivekseni vetoa, että sinulla EI ole korkeakoulutusta, eikä älykkyysosamääräsi ole missään testissä ylittänyt 150:ntä. Tässä threadissa ainoastaan nämä itse yhteiskunnan loiseläjät kommentoivat kirkkoa vastaan ilman mitään järkeviä perusteita.
Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette. Kyllähän nämä HC76 nimimerkin kommentit riittävät kertomaan tarpeeksi näiden kirkkoa ilman mitään järkeviä mielipiteitä vastustavien henkilöiden älykkyydestä ja tarpeellisuudesta yhteiskunnalle, jota siis ei kaiken järjen mukaan ole, joten voisitte painua yhdentekevien kommentteinenne kanssa sinne, minne ei päivä paista. Vaarallisin idiootti on idiootti, mikä kuvittelee tietävänsä jotain, kuvaus, joka sopii hyvinkin näihin keski-ikäisiin kunnon työtä vailla oleviin loiseläjiin, kuten tämä jo edellämainittu hc76.
Voisin lyödä molemmat kivekseni vetoa, että sinulla EI ole korkeakoulutusta, eikä älykkyysosamääräsi ole missään testissä ylittänyt 150:ntä. Tässä threadissa ainoastaan nämä itse yhteiskunnan loiseläjät kommentoivat kirkkoa vastaan ilman mitään järkeviä perusteita.
Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette.
Vaarallisin idiootti on idiootti, mikä kuvittelee tietävänsä jotain, kuvaus, joka sopii hyvinkin näihin keski-ikäisiin kunnon työtä vailla oleviin loiseläjiin, kuten tämä jo edellämainittu hc76.
...*keskisormea sulle*...
niin kieltämättä sun jeesusvihasi on alkanut olemaan pikkuhiljaa vitusti kilahtaneempaa kuin yhdenkään uskovaisen paasaus vastakkaisesta aiheesta.
Mikähän sitten olisi parempi syy erota kirkosta kuin se että oma maailmankatsomus ei yksinkertaisesti vastaa kirkon vastaavaa?
Sä osoitat helvetin hyvin todeksi sen väittämän, että uskovaiset eivät kestä mitään kritiikkiä mistään suunnasta. Sen sijaan, että yrittäisit argumentoida kirkkoonkuulumisen puolesta hyökkäät kritisoijaa vastaan henkilökohtaisesti ja yrität heittää hänelle paskasangollisen niskaan ja valitettavasti saatkin sen omalle naamallesi. Do you feel lucky punk?Voisin lyödä molemmat kivekseni vetoa, että sinulla EI ole korkeakoulutusta, eikä älykkyysosamääräsi ole missään testissä ylittänyt 150:ntä. Tässä threadissa ainoastaan nämä itse yhteiskunnan loiseläjät kommentoivat kirkkoa vastaan ilman mitään järkeviä perusteita.
Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette. Kyllähän nämä HC76 nimimerkin kommentit riittävät kertomaan tarpeeksi näiden kirkkoa ilman mitään järkeviä mielipiteitä vastustavien henkilöiden älykkyydestä ja tarpeellisuudesta yhteiskunnalle, jota siis ei kaiken järjen mukaan ole, joten voisitte painua yhdentekevien kommentteinenne kanssa sinne, minne ei päivä paista. Vaarallisin idiootti on idiootti, mikä kuvittelee tietävänsä jotain, kuvaus, joka sopii hyvinkin näihin keski-ikäisiin kunnon työtä vailla oleviin loiseläjiin, kuten tämä jo edellämainittu hc76.
Mikähän sitten olisi parempi syy erota kirkosta kuin se että oma maailmankatsomus ei yksinkertaisesti vastaa kirkon vastaavaa?
Pitääkö siitä maksaa, että "uskoo jumalaan"...mielestäni ei.
Mielestäni se, että en maksa kirkollisveroa ei
kerro, että uskonko jumalaan, ym...
Enkä näe tarvetta turvautua kirkon maallisiin"mammonoihin".
Niin, niitä 150n ylittäjiähän onkin ihan vitusti. Saanko arvata, sinä olet joskus tuon rajan rikkonut jossain Internetin huippuluotettavassa testissä ja nyt oikeasti kuvittelet omaavasi moisen ÄOn..? Kommenttisi tasosta päätellen voisin arvata sun älykkyyden olevan hiukan eri suuntaan keskiarvosta.Voisin lyödä molemmat kivekseni vetoa, että sinulla EI ole korkeakoulutusta, eikä älykkyysosamääräsi ole missään testissä ylittänyt 150:ntä.
Siis mitä vittua?Tässä threadissa ainoastaan nämä itse yhteiskunnan loiseläjät kommentoivat kirkkoa vastaan ilman mitään järkeviä perusteita.
Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette.
En koko ketjua jaksa lukea, mutta kun sinä sen juuri olet tehnyt, nii passaisiko antaa esimerkkiä missä HCn jeesusviha on käynyt käsittämättömämmäksi kuin "yhdenkään uskovaisen paasaus vastakkaisesta aiheesta"??Sormea vaan kaikille. :thumbs: . En olisi halunnut lukea tätä treadia mutta kun nyt sen erehdyksessä tein niin kieltämättä sun jeesusvihasi on alkanut olemaan pikkuhiljaa vitusti kilahtaneempaa kuin yhdenkään uskovaisen paasaus vastakkaisesta aiheesta.