Eroa kirkosta helposti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Energia
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuo Kermiitin mainitsema syy on yksi kirkkoon kuulumattomuuden eduista: karsii ne ylivanhoolliset ja ennakkoluuloiset pässit pois

Olen niin väsynyt tai dorka, että en käsitä lausettasi

Voihan helvetti! Olen aina ollut siinä uskossa, että en kuulu kirkkoon enkä näin ollen joudu maksamaan kirkollisveroa. No katselin tarkasti viimevuoden verotusta ja perkele lähes 300€ mennyt kirkollisveroon... En siis riparin jälkeen ole eronnutkaan kirkosta kuten muistelin. Nyt lähti heti eroamisilmoitus!!!

Olen niin väsynyt tai dorka, että en käsitä lausettasi
Eli siis jos tapaan ihmisiä, joille tuo uskonto on niin tärkeä, että nämä pitävät minua jotenkin friikkinä eivätkä halua asioida kanssani koska en kuulu kirkkoon, näen heti millaisia ihmisiä nämä oikeasti ovat eikä minun siis pahemmin kannata asioida näiden kanssa.

Tuli muuten vielä epäselvemmin :D

Eli ei tarvitsisi asioida ihmisten kanssa, jotka eivät hyväksyisi päätöstäni erota kirkostani. Tällaiset ihmiset tuntuvat muutenkin vähän vajailta.

Jos joku tarvitsee "jumalan" ja raamattunsa jaksaakseen elää niin mikä ettei. Silloinhan siitä on jollekkin ollut konkreettista hyötyä. Kyllä se mulle passaa.

Vaan tuo tuputtaminen ja aivopesu on persiistä. Ja tuo perkeleen vero.

Voisin lyödä molemmat kivekseni vetoa, että sinulla EI ole korkeakoulutusta, eikä älykkyysosamääräsi ole missään testissä ylittänyt 150:ntä. Tässä threadissa ainoastaan nämä itse yhteiskunnan loiseläjät kommentoivat kirkkoa vastaan ilman mitään järkeviä perusteita.
Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette. Kyllähän nämä HC76 nimimerkin kommentit riittävät kertomaan tarpeeksi näiden kirkkoa ilman mitään järkeviä mielipiteitä vastustavien henkilöiden älykkyydestä ja tarpeellisuudesta yhteiskunnalle, jota siis ei kaiken järjen mukaan ole, joten voisitte painua yhdentekevien kommentteinenne kanssa sinne, minne ei päivä paista. Vaarallisin idiootti on idiootti, mikä kuvittelee tietävänsä jotain, kuvaus, joka sopii hyvinkin näihin keski-ikäisiin kunnon työtä vailla oleviin loiseläjiin, kuten tämä jo edellämainittu hc76.

Voisin lyödä molemmat kivekseni vetoa, että sinulla EI ole korkeakoulutusta, eikä älykkyysosamääräsi ole missään testissä ylittänyt 150:ntä. Tässä threadissa ainoastaan nämä itse yhteiskunnan loiseläjät kommentoivat kirkkoa vastaan ilman mitään järkeviä perusteita.
Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette. Kyllähän nämä HC76 nimimerkin kommentit riittävät kertomaan tarpeeksi näiden kirkkoa ilman mitään järkeviä mielipiteitä vastustavien henkilöiden älykkyydestä ja tarpeellisuudesta yhteiskunnalle, jota siis ei kaiken järjen mukaan ole, joten voisitte painua yhdentekevien kommentteinenne kanssa sinne, minne ei päivä paista. Vaarallisin idiootti on idiootti, mikä kuvittelee tietävänsä jotain, kuvaus, joka sopii hyvinkin näihin keski-ikäisiin kunnon työtä vailla oleviin loiseläjiin, kuten tämä jo edellämainittu hc76.

LOL! Suvaitsevainen kirkko-elitisti otaksun? :D

Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette.

Huhhuh. Siinä ja siinä viittiikö tällaseen paskaan edes vastata. Sä väität että mä olen yhteiskunnan loiseläjä koska vastustan kirkkoa? Sä et tiedä vitun vertaa mun älykkyydestä tai mistään muustakaan. Sä ja sun uskonnolliset aatteet voitte haistaa pitkän paskan.

Vaarallisin idiootti on idiootti, mikä kuvittelee tietävänsä jotain, kuvaus, joka sopii hyvinkin näihin keski-ikäisiin kunnon työtä vailla oleviin loiseläjiin, kuten tämä jo edellämainittu hc76.

*keskisormea sulle* Olen tehnyt "kunnon" työtä koko ikäni. On jätkällä pokkaa. Alkaa noi sun jutut oleen pikkusen turhan henkilökohtasia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
...*keskisormea sulle*...

Sormea vaan kaikille. :thumbs: . En olisi halunnut lukea tätä treadia mutta kun nyt sen erehdyksessä tein niin kieltämättä sun jeesusvihasi on alkanut olemaan pikkuhiljaa vitusti kilahtaneempaa kuin yhdenkään uskovaisen paasaus vastakkaisesta aiheesta. Relaa vähän aikuinen mies. En tiedä mikä sua oikein riivaa mutta toivon tosiaan ettet elämän muissa asioissa ole ihan yhtä vitun kiihkomielinen muuten voi olla vähän vaikeaa tämä elämä. Ota vinkkinä, ei vittuiluna.

niin kieltämättä sun jeesusvihasi on alkanut olemaan pikkuhiljaa vitusti kilahtaneempaa kuin yhdenkään uskovaisen paasaus vastakkaisesta aiheesta.

Tässä puhuttiin tosta verosta joka mun mielestä on älytön, etenkin jos ei kerhoon halua liittyä. Ja tämä on jokaisen Suomalaisen oma asia eroaako vai ei. Enmä sen enempää paasaa puoleen tai vastaan. Sanoinhan että se on vaan hyvä asia jos tahtoo uskoa ja sitä myötä jaksaa eteenpäin (tiedän henkilökohtaisia tapauksia). Siinä sulle "jeesusvihaa".

Kuten sanottu moni ei tajua maksavansa veroa kuten tässäkin tredissä on todettu. Jos se sua tai jotain muuta niin kovasti harmittaa niin voi itku sentään. Tämä kai oli Eroa kirkosta helposti- tredi?

:piis:

Mikähän sitten olisi parempi syy erota kirkosta kuin se että oma maailmankatsomus ei yksinkertaisesti vastaa kirkon vastaavaa?

Sä osoitat helvetin hyvin todeksi sen väittämän, että uskovaiset eivät kestä mitään kritiikkiä mistään suunnasta. Sen sijaan, että yrittäisit argumentoida kirkkoonkuulumisen puolesta hyökkäät kritisoijaa vastaan henkilökohtaisesti ja yrität heittää hänelle paskasangollisen niskaan ja valitettavasti saatkin sen omalle naamallesi. Do you feel lucky punk?

Pitääkö siitä maksaa, että "uskoo jumalaan"...mielestäni ei.

Mielestäni se, että en maksa kirkollisveroa ei
kerro, että uskonko jumalaan, ym...
Enkä näe tarvetta turvautua kirkon maallisiin"mammonoihin".

Kirkollisveron maksaminenhan onkin vapaaehtoista. Ja jos et halua maksaa sitä ev.luttiin jostain syystä niin voithan kuulua johonkin toiseen lahkoon jossa verotus hoidetaan toisella tavalla. Kaikille näillä lahkoille on kuitenkin yhteistä se, että samaan asiaan uskovat ovat halunneet kerääntyä yhteen ja pistää hatun kiertämään jotta saataisiin joku alttarin tynkä jossa yhdessä uskoa siihen mihin uskoo. Sitten kun porukkaa on ollut enemmän on rakenneltu saunoja ja leirikeskuksia jne jne...

En usko että, mutta en tosin tiedäkkään käsketäänkö raamatussa maksaa jotain kirkollisveroa, mutta tuskin. Toisin sanoen ei siitä tarvitse maksaa siitä että uskoo eikä se ole syntiä. Uskovaisetkaan ihmiset ja leipänsä eteen papin työtä tekevätkään uskovaiset eivät laula ja kuoppaa sinua ilmaiseksi. Voitte olla samalla asialla, mutta toisella on toisenlainen maksusopimus.

Voihan sitä reenata ja kasvattaa habaa kotona omilla vehkeillä. Ei tarvi ostaa salikorttia. Silloin ei tosin kuulu samalla tavalla sali yhteisöön eikä itsestään selvästi saa pikkujoulu kutsua.

On se jännää, miten älykkyys on valikoivaa. Voi olla esimerkiksi korkeakoulun käynyt ja silti uskoa satuolentoihin. Ihminen voi olla tarpeeksi fiksu rakentaakseen atomipommin ja tarpeeksi tyhmä polttaakseen sillä vääräuskoisia. Kyllä kannattaa ne muksut aivopestä, luokitella ja erotella jo pienenä uskonnon mukaan niin, että tulevaisuudessakin taataan ainakin jossakin asiassa erimielisyydet.

Voisin lyödä molemmat kivekseni vetoa, että sinulla EI ole korkeakoulutusta, eikä älykkyysosamääräsi ole missään testissä ylittänyt 150:ntä.
Niin, niitä 150n ylittäjiähän onkin ihan vitusti. Saanko arvata, sinä olet joskus tuon rajan rikkonut jossain Internetin huippuluotettavassa testissä ja nyt oikeasti kuvittelet omaavasi moisen ÄOn..? Kommenttisi tasosta päätellen voisin arvata sun älykkyyden olevan hiukan eri suuntaan keskiarvosta.
Tässä threadissa ainoastaan nämä itse yhteiskunnan loiseläjät kommentoivat kirkkoa vastaan ilman mitään järkeviä perusteita.
Tehän niitä yhteiskunnan heikkoja hyväksikäyttäjiä olette.
Siis mitä vittua?

Sormea vaan kaikille. :thumbs: . En olisi halunnut lukea tätä treadia mutta kun nyt sen erehdyksessä tein niin kieltämättä sun jeesusvihasi on alkanut olemaan pikkuhiljaa vitusti kilahtaneempaa kuin yhdenkään uskovaisen paasaus vastakkaisesta aiheesta.
En koko ketjua jaksa lukea, mutta kun sinä sen juuri olet tehnyt, nii passaisiko antaa esimerkkiä missä HCn jeesusviha on käynyt käsittämättömämmäksi kuin "yhdenkään uskovaisen paasaus vastakkaisesta aiheesta"??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom