Eripari ala/yläosa.APUA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karan
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt tarttee apua..

Olen ihan normi pölliäinen, yrittäjä ja kolmen pienen lapsen äiti (lue: ei koskaan vapaa-aikaa). Olen suht´koht hoikka (54kg/170cm). Ongelmani on se että ylävartalo on ihan timmissä kunnossa (ihan luonnostaan, hyötyliikunnan ansiosta), mutta alakerta.. peppu, reidet, pohkeet.. ei lihasta, vain selluliittiä ja höllyvää. veltto iho, vähän kuivakin. kuivuuteen tiedän keinon, sehän jo pikkasen parantaa ulkonäköä, mutta mikä olisi hyvä liike kotona tehtäväksi, vaikka lasten nukkumaan menon jälkeen?? sellainen jolla todellakin saisi jotain aikaiseksi. Haluaisin lihaksia, ja etenkin kiinteäksi nämä höllyvät jutut!

Poppaskonsteja ei tieten ole.. treenauksen lisänä ei tieten kannata käyttää mitään voiteita, nehän ei varmaan tehoa. näin olen ainakin lukenut.

Laittakaa vinkkejä tulemaan, kiitollisena otan niitä vastaan:dance:

En ole ks. ongelman asiantuntija mutta ensimmäisenä ajatuksena tuli mieleen askelkyykkysarjat, luistelukyykkysarjat(askelkyykky etuviistoon) yms kuntopiirityyliset liikkeet joilla ks. alueen lihaksistoon pääsee vaikuttamaan olisivat varmasti tehokkain iltajumppa. Vie vaan helposti yöunet jos alat rehkimään juuri ennen nukkumaanmenoa.

Kiertävänä kuntopiirinä jaloille
3 kierrosta
1. askelkyykky 20 toistoa
2. varpaille kohonta 30 toistoa
3. luistelukyykky 20 toistoa

Empä osaa enempää sanoa iltajumpaksi.

Ruokavalio ihan ensalkuun kuntoon, lyhyesti tiivistettynä syö kolmen tunnin välein, joka aterialla proteiinia, hillihydraateista kaikki nopea (mm. vaalea leipä jne.) pois sekä hyviä rasvoja (mm. omega3, cla, lesitiini) mukaan ruokavalioon.

En ole ks. ongelman asiantuntija mutta ensimmäisenä ajatuksena tuli mieleen askelkyykkysarjat, luistelukyykkysarjat(askelkyykky etuviistoon) yms kuntopiirityyliset liikkeet joilla ks. alueen lihaksistoon pääsee vaikuttamaan olisivat varmasti tehokkain iltajumppa. Vie vaan helposti yöunet jos alat rehkimään juuri ennen nukkumaanmenoa.

Kiertävänä kuntopiirinä jaloille
3 kierrosta
1. askelkyykky 20 toistoa
2. varpaille kohonta 30 toistoa
3. luistelukyykky 20 toistoa

Empä osaa enempää sanoa iltajumpaksi.

Aamuthan voisi aloittaa vaikkapa kyykkyhypyillä?

Pari ongelmaa tuossa..

Ruokavalio ihan ensalkuun kuntoon, lyhyesti tiivistettynä syö kolmen tunnin välein, joka aterialla proteiinia, hillihydraateista kaikki nopea (mm. vaalea leipä jne.) pois sekä hyviä rasvoja (mm. omega3, cla, lesitiini) mukaan ruokavalioon.

Juu, sellanen pikku seikka että paha suolistosairaus hyrää : ei kuitua, maitoa, kurkkua,kaalia,paprikaa, ym.ym. eli valkoinen leipa!! argg.. ja mä niin tykkäisin ruisleivästä.

Omega 3 ja muut rasvahapot aiheuttaa veren ohenemista. eli viikko jos aloitan syömään esim. jotain kyseenlaista ravintolisää, niin koko ruppi täynnä mustelmia. Tietysti rasvahappoja, hyviä sellaisia saa esim. kalasta, ja yritän ainakin 1-2 krt viikossa syödäkin sitä.

Mut ei kuulkaa ole helppoa tää elämä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom