Erilaiset ruumiinrakenteet

En tiedä onko täällä ollut puhetta aiheesta jo aikaisemmin&ja saattoi olla että heilahti väärään paikkaan tämä topicci, ehkä enemmän yleistä keskustelua, mutta.

Eilisen treenin jälkeen tarkastelin kuntoa peilistä ja totesin taas että näyttää niin hölmöltä mittasuhteet vartalossa.

'Ongelmana' on muuhun kroppaan suhteettoman leveä keskivartalo, Yläkroppa näyttää siihen verrattuna pieneltä ja keskivartalo kovin leveältä ja reidet/pakarat suhteettoman isolta.
Reidet tuppasivat kasvamaan muuhun kroppaan nähden liikaa 12 vuotta kestäneen lumilautailu-uran takia..
Yritän nyt välttää turhaa treeniä jaloille että pääsisi johonkin sopusointuun vartalon kanssa.

Tyytyväinen olen ruumiinrakenteessani hartilinjan leveyteen sekä pituuteen joka on omasta mielestäni juuri sopiva.

Kaikilla on varmaan ne hyvät ja huonot puolet ruumiinrakenteessa. Miten muilla, toivoisitko jotain muutosta ruumiinrakenteeseen jos saisit muuttaa jotain?

Tai mitkä lihakset eivät ole sopusoinnussa kroppaansi? hyvässä ja huonossa.

No, ei tullut pienenä harrastettua lätkää tai oikeastaan mitään muutakaan ennenkuin aloitin puntaamisen ja siitä syystä jalat ja varsinkin pakarat puuttuu multa kokonaan jalat. Lisäksi olen perinyt isältäni suhteellisen pitkät jalat muuhun ruumiseen nähden, ja tämä korostaa tätä vaikutelmaa. Mutta työ jatkuu...

Lisäksi mulla on aika leveät hartiat ja rintakehä suhteessa muuhun kroppaan, ollut siis jo ennen kuin aloitin ja tämän takia kädet tulee varmasti näyttämään pieniltä aina ja ikuisesti. Tosin ei ne nyt mitkään isot vielä olekaan.

Muuten olen kyllä tyytyväinen varsinkin ryhtiin ja hartioiden malliin, ei ole ns. päärynähartiat.

Mutta pikkuhiljaa muutetaan näitä mittasuhteita. Tavoite olis joskus jotain tyyliin:

rinta = 1,5 x vyötärö, ja kädet on yhteensä yhtä paljon kuin vyötärö...

niin ja lantiolta lähtis maata kohti jalat eikä nahkasukat.

:evil:

No joo. ylä kroppa on ihan ok mutta nuo jalat voi herran jestas.
Pitkät jalat verrattuna ulä kroppaan ja niin väärät että ei ees länkkäreitten vonkakoivilla ollu sellasia. Eikai noihin voi sillee kummemmin vaikkutta paitsi hollywoodissa jossa kaikki on mahdollista.

Nyt odottelemaan ponterosan alkua.

Muuten aika hyvä tyytyväinen, paitsi nyt jalat on jäänyt vähän vähemmälle reenille niin ne näyttää aika pieniltä(omaan silmään ainankin, jotkut herranjestastelevat reisiäni). Mutta erittäin tyytyväinen olen niskaani. Se on kasvanut ihan pirusti verrattuna muuhun kroppaan. :worship:

Noh, mä taas olen ihan toivoton mehupilli. Jalat on tikut, persettä ei ollenkaan, melkein lauta ja narukädet :D

Tavoite on saada lihaa ennen kaikkea pebaan syvyyssuunnassa, pohkeisiin ja olkapäihin. Ja tietty koko hoito jotenkin timmiksi... Aika outoa, että vaikka olen varmaan puolet kapeampi kuin yksikään kaverini, niin silti mulla on paljon isompi rasvaprosentti:rolleyes:

Originally posted by PepsiGirl
Noh, mä taas olen ihan toivoton mehupilli. Jalat on tikut, persettä ei ollenkaan, melkein lauta ja narukädet :D

Tavoite on saada lihaa ennen kaikkea pebaan syvyyssuunnassa, pohkeisiin ja olkapäihin. Ja tietty koko hoito jotenkin timmiksi... Aika outoa, että vaikka olen varmaan puolet kapeampi kuin yksikään kaverini, niin silti mulla on paljon isompi rasvaprosentti:rolleyes:
Veikkaisin että on mitattu jollain "perus kahvamittarilla" tai vastaavalla vaaka vehkeellä? Tuloksissa ei mitään järkeä! Kyllä silmä kertoo todella paljon prosentista. Noilla lukeman 6-8 saa joku jolla ei vatsalihaksien näkymisestä ole tietoakaan!? Kovakuntoisella saattaa olla lähellä kahtakymppiä...

Omia puutteitani bodymielessä:

- Liian leveä keskivartalo -> jalat ja yläkroppa näyttää tikuilta.
- Pituus on aikamoinen törkimys kanssa. 184 cm pituutta -> 44 cm hanskat näyttää ärsyttävän ohuilta. Kuten myös koko ukko. Pitäisi painaa n. 110 kg jotta pääsisi tästä kynäniska - lookista.
- Etu- ja takaolkapäiden huono lihastasapaino. Takaolkapäät suhteettoman pienet verrattuna etuolkapäihin.
- Pohkeettomuus. Johtuu osittain pituudestakin, mutta jotenkin pohkeiden kohdalta olen ihan riks-raks ja poks - kunnossa. Nyt aloitan Tomin "pohkeet 2 kertaa kierrossa" - reenit, ja uskon että niillä tulosta alkaa tulemaan.

Jos jotain hyviä puolia löytyy, niin ehkä yksi voisi olla suht. paksut forkut vaikka en niitä erikseen treenakkaan. Myös reisiin on nyt alkanut liha tarttumaan. Myös hartiat on luonnostaan "leveät" vaikkei ne tässä varressa siltä todellakaan näytä.

Pitkä selkä ja pitkä, kapea (runoilijan) kaula. Lähde siitä sitten yrittämään. Kädet on aika lyhyet, eli muodostuu illuusio että olisi iso hanska. Hartiat on kapeet (olenko nyt sittten päärynä?).

Tämä olisi jo aika hyvä:

Rinta 120
hanska 40
vyötärö 80 (ainut joka on jo)
Reisi 60

Rakenteeseen ihan tyytyväinen, ei persjalkasuutta eli lyhyitä koipia, ja lantio suht kapea, pieni perse, latsit lähtee alhaalta, kädet on vaan niin pirun pitkät, että näyttää aina ohuilta vaikka ympärysmittaa 47cm :(

Itse olen kuikelo jolla luonnottoman pitkät kädet, paljon pitemmät kuin joillakin muakin muuten isommilla sekä jalat ovat myös hyvin pitkät, pieni torso, huono ryhti, leveä lantio, jonka takia yläruumis on vielä olemattomamman näköinen. Ei tosiaankaan mikään painonnostajan ruumis. Hyviä puolia on esimerkiksi liikkuvat lavat.:david:

Originally posted by lazki

184 cm pituutta -> 44 cm hanskat

Vot kuvitella miten koomiselta mä näytän. Pituutta on melkein 20 cm vähemmän kun sulla, ja hanska on melkein sama kun sulla. n.41 cm. Ja siitä ei oo edes grammaakaan läskiä. Onneks melko isot olkapäät kompensoi tota.

Yhdyn nyt spontaanisti vaikerrukseen. Omistan kuution perseen ja vaikka vyötärö on tällä hetkellä noin 80cm (vatsapalikat loistaa), yleisilme on vaatetettuna hieman läskihtävä. Sen siitä kyykkäämisestä saa..

mulla on leveähköt hartiat, leveä vyötärö ja kapea lantio.. täytyy treenata hirrrveesti selkää ja takapuolta, että vyötärö näyttäisi kapeammalta.. läskiä siinä ei kuitenkaan kauheasti ole..

Originally posted by Powerhousu
Vot kuvitella miten koomiselta mä näytän. Pituutta on melkein 20 cm vähemmän kun sulla, ja hanska on melkein sama kun sulla. n.41 cm. Ja siitä ei oo edes grammaakaan läskiä. Onneks melko isot olkapäät kompensoi tota.

Et sinä varmaan näytä koomiselta, sinä näytät luultavammin lihaksikkaalta.

Kroppa on sopusuhtainen, mutta sitä peittää ikävä kyllä laardikerros jonka alta se sopusuhtaisuus ja lihakset (onko minull a sellaiset?) eivät kovin edukseen näy :D
Mutta onpa vararavintoa pahanpäivän varalle....
Niin, takapuoli saisi "pullahtaa" ulospäin että sopusuhtaisuuteen tulisi se viimeinen silaus, eli pakarat kaipaa massaa lisää.

Vähän vaikee sanoo, kun on aikamoinen kasa laardia lihasten ( heh, niitten vähäisten.. ) päällä. Pahoin pelkään, että läskikasan alta kuoriutuu fitnesskilpailijan painajainen = leveä lantio, leveä keskivartalo..:itku:

Aijai, tää on paha aihe meitin raudan kanssa mehkaavien -enemmän tai vähemmän narsististen- ja vartaloa jatkuvasti rääkkäävien keskuudessa...

Massaa saa aina (!) , mutta pituutta ei kasvuiän ohittanut enää voi toivoa :(

Pähkäilee sf (152/50)

Back
Ylös Bottom