Erilaiset ruumiinrakenteet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä oon ainakin ihan persjalkanen. En mitenkään huomattavasti mutta kuitenkin. Ja sitten vielä väärät sääretkin. Ei nekään mitenkään huomattavasti mutta ite tulee tarkkailtua. Kaikki housut on liian pitkiä ja jos on tiukat niin näyttää koomisilta polvista. Pohkeet on ihan törkeen paksut. Kävelen, juoksen jne paljon joten ajan myötä ovat muovautuneet... Ja sukuvikahan se myös on. Paksummat ne on kuin kundikaverilla... PRKL. Hartiat on aika leveät ja vyötärö ja rinnan ympärys rintojen alta mitattuna mahdottoman kapea yhdistettynä suhteellisesti isoihin rintoihin joten näytän omituisen tiimalasi vartaloiselta kun takamuksessakin on kokoa ja näköä. On kuin olisi joku muinainen korsetti päällä... Käsivarren ovat ihan liian paksut, mistä lie johtuu, ei niissä ainakaan hirveesti lihaksia ole mutta ei mitään läskiäkään suuremmin...

Olkapäät on ihan surkeessa kunnossa. Tuntuu että tätä oravanpyörää ei saa mitenkään pysäytettyä. Kun ne on noin toivottomat, ei niitä tuu treenattua tarpeeksi, jolloin ne ei kasvakaan.

Sääret sais kasvaa pituutta, mutta siihenhän ei voi vaikuttaa :( . Ja pohkeetkin tietysti saisivat olla vähän paremmat. Reisiin ja pakaroihin pitäisi saada lisää muotoa.

Lihasta muutenkin lisää jokapuolelle. Ja paremmin erottuvat.

Vyötärööni oon suht tyytyväinen, ja litteään vatsaani. Kylkiviiluissa vielä vähän tekemistä.

Tekemistä riittää :jahas: , mutta onpahan ainakin tavoite ! *huokaus*

Pituutta (180) sais olla vähemmän, vaikka 175. Lantionluut on melko isot, ja perseessä on paljon lihaa. Lähinnä periytyvä juttu mutta alakroppa sai nuoruudessa paljon enemmän rasitusta kuin yläkroppa ja sekin on varmasti vaikuttanut asiaan. Rintakehä ja selkäkin kapea, mutta aivan yläselkä ei aivan perseestä (ja onneksi yläkroppa on aika paksu sivusuunnassa). Tikkupohkeet, vaikea saada millään treenimenetelmällä niihin millejä lisää, mutta nyt yritetään taas kovasti. Paskat takareidet, eikä mitään kropan lihasta voisi tyydyttävää paremmaksi mitenkään luonnehtia =/, tai no vatsalihakset on hyvin muodostuneet :). Viimeksi (kk sitten) rasvat oli mitattuna (sama mittari ja menetelmä jotain 3 vuotta) 8.2%, aamupaino 94.5, ja mitat ilman pumppia habat 43.5, rinta pullistettuna 129.0, vyötärö 84 - imurina 75 - , reidet 68.5, pohkeet 41 :itku: .

Jos ois siis hyvä rakenne oisin kyllä sinänsä tyytyväinen mittoihin, mitat ei merkkaa paljon paskaakaan bodauksessa, rakenne se jyllää.

Lisäksi vielä pari lievää poikkeamaa eli olkanivelen yläpuolelle ulottuvat lapaluun harjun sivukärjet eli olkalisäkkeet on perkeleen isot ja näkyvät. Pitää olla älyttömästi rasvaa tai lihasta ettei ne näkyis. Rasva auttaa enemmän. Paita päällä voi näkyä joskus pelkät kyhmyt mikä saa aikaan harhan että hartiat ois 20cm kapeemmat, kun ne muutenkin on kapeat ilman harhaakin :D.. Ja kantapäässä kantakyhmyn sivuhaarakkeet on isot ja kunnolla ulospäintyöntyvät, haittaa mm. jalkineiden ostoa.

Pakarat näyttää sivultapäin katsoessa kahdelta jalkapallon puolikkaalta.Suhteessa takareiden kaareen aika hauskan näköset.Kysynkin aina itteltäni sivuprofiilia kattoessani::confused:

Tampere-Lahti

Perimä sanelee lähtökohdat, niitä ei voi muuttaa. Ittellä taas on "ristinä" puolestaan hentoinen luustonrakenne, ns. "linnunluut". Sopusuhtaisuudessa en koe olevan ongelmaa, mutta taas suurista lihasmassoista on turha haaveilla. Toisaalta tällä hetkellä olen kovemmassa kunnossa kuin koskaan.

Mutta olisimpa varovainen ajatusmallissa, jossa "kun olen tämän mallinen, en siis trenaa vaikkapa jalkoja, tai en tee kyykkyä". Taitaa ajan kanssa tulla karhu vastaan tuossa touhussa. Uskon, että pitkässä juoksussa tasapuolinen treeni eri painotuksilla on se paras ratkaisu.

Meitsillä taas paksu keskivartalo (ei pahemmin laardia), leveät reidet+lantio ja kapeahkot hartia --> En näytä kovinkaan treenanneelta vaatteet päällä! Ja rintalastakin vielä hieman montulla, joten rinnassa saa olla aika hyvin kamaa ennenkuin näyttää joltakin!

Toisaalta, vahvasta keskiruumista on paljon hyötyä muissa(kin) lajeissa joita harrastan, eikä pitäisi olla pahemmin selkäkipujakaan tiedossa???

Originally posted by aapeli
Ittellä taas on "ristinä" puolestaan hentoinen luustonrakenne, ns. "linnunluut". Sopusuhtaisuudessa en koe olevan ongelmaa, mutta taas suurista lihasmassoista on turha haaveilla.

Mulla sama vika!! Eli olen siro ja pitkäraajainen joten tilanne on bodimielessä lähinnä epätoivoinen :curs:

Originally posted by aapeli

Mutta olisimpa varovainen ajatusmallissa, jossa "kun olen tämän mallinen, en siis trenaa vaikkapa jalkoja, tai en tee kyykkyä". Taitaa ajan kanssa tulla karhu vastaan tuossa touhussa. Uskon, että pitkässä juoksussa tasapuolinen treeni eri painotuksilla on se paras ratkaisu.

Kyllähän sitä kyykättyä kerran viikossa tulee, ei tosin hampaat irvessä, nytkin nyppii kun sopivia farkkuja on esim. vaikea löytää, jäävät aina kantamaan reidestä->hassun näköistä kun on muuten tällänen aika normaali.
Pohkeille saavat kasvaa mun puolesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mullon sellane ns. korkee rintakehä, eli toi rintalihasten keskellä oleva luuosa on jotenki enemmän tullu eteenpäin ku muilla, paita päällä näyttää siltä ku ois rinta kokoaja pumpissa.... muistelen ku joskus ekoja kertoja pääsin baarii ja en ikinä ollu missää salilla käyny vaan sillon olin kunnon säbäjätkä, ni tuli joku kysyy et paljo penkki, mietin sillee et mikäs helvetin penkki, enmä tätä ravintolaa omista :)

muuten sitte häiritsee olemattomat olkapäät, ei vaan kasva vaikka mitä tekis, varsinki ku sivuolkapäitä eioo melkeenpä ollenkaa ni käsiin ei tahdo tulla mitään muotoa

Originally posted by Richard75
Rakenteeseen ihan tyytyväinen, ei persjalkasuutta eli lyhyitä koipia, ja lantio suht kapea, pieni perse, latsit lähtee alhaalta, kädet on vaan niin pirun pitkät, että näyttää aina ohuilta vaikka ympärysmittaa 47cm :(

Hmm...kuullostaa multa mittoineen, tosin profiilista tsekkasin että olen 2cm lyhyempi. Oletko mitannut kuinka pitkät kädet sulla on? Täältä löytyy "narua" 203cm, eli vasemman käden keskisormesta oikean käden keskisormeen :itku:

Punnerruksissa tuo 203cm vaivaa, mutta selkäliikkeissä ei, ei ainakaan treenipainojen tai selän leveyden puolesta.

Originally posted by Rice
Hmm...kuullostaa multa mittoineen, tosin profiilista tsekkasin että olen 2cm lyhyempi. Oletko mitannut kuinka pitkät kädet sulla on? Täältä löytyy "narua" 203cm, eli vasemman käden keskisormesta oikean käden keskisormeen :itku:

Punnerruksissa tuo 203cm vaivaa, mutta selkäliikkeissä ei, ei ainakaan treenipainojen tai selän leveyden puolesta.

Narua löytyy käsistä 197cm. Sama homma tiälläkin että punnerrusliikkeet kehittyy huonosti, mutta vetoliikkeet kokoajan.

Hehhehheh... =D

Tuota noin. Mitäs me suomalaiset lyhytsääriset Hollywoodin painajaiset päärynäperseet muuta kuin et kauneus on katsojan silmässä :D Paljon olisi korjattavaa, mutta eniten terveessä atleettisuudessa. Nämä ainaiset jenkkakahvat kun saavat muuten hoikahkon tytön näyttämään mummolta. Pohkeet mullakin runsaan juoksemisen ja kävelyn takia todella paksut ja lisää vielä lyhyet sääret ja paksut pitkät reidet... tulos on: :lol2:

Olen rakenteeltani kapeaharteinen, suht kapeavyötäröinen, mutta leveä lantio ja lyhyet jalat pilaavat yläruumiini (ja kapean, pitkän päänmuotoni) jalouden :itku: . Traagista.

Suurin ongelmani on nuo jenkkakahvat ja paksut reidet. Lisäksi olen sitä tyyppiä jolla tuo alavatsa on aina pömppö, eikä sitä tahdo saada litteäksi millään.

Pyöreä on kaunista? :rolleyes:

Juu. Aikoinaan kovin dramaattisesti olen vartalon muotooni suhtautunut, kunnes eräänä päivänä (joka kesti pari vuotta) aloin huomaamaan, että lantioni on kauniin naisellinen, yläkroppani naturelliatleettinen ja pulleat reiteni...ööh..söpöt? ;) Onneksi kannan itseni ryhdikkäästi, näytän (ainakin toivon mukaan joidenkin mielestä) urheilulliselta, hallitulta ja timmiltä. Mitä tähän voi sanoa:

Ryhti (!) on mahtijuttu! :thumbs:

Chi / joka näkee kauneutta myös itsessään?: :3:

Muuten sopusuhtainen ja ok. rakenne paitsi selkä. Selän oikea puoli on selvästi suurempi kuin vasen. Edestä katsottaessa huomaa selvästi oikean epäkkään olevan isompi. Lieneekö treenillä aiheutettu juttu, en tiedä.

Originally posted by Dee
Mulla sama vika!! Eli olen siro ja pitkäraajainen joten tilanne on bodimielessä lähinnä epätoivoinen :curs:

Kuule Dee, harva mimmi on epätoivoinen jos on siro ja pitkäraajainen, he hee!

Ottaisin samanlaisen kropan kiljuen (käydään samalla salilla että tiedän kyllä mistä puhun) :D Tosin siihen tarttis kirurgikin moottorisahaa...

Itsellä taas tällänen perisuomalainen "voimakas lantionkaarre ja persettä löytyy" aaargh :itku:

Originally posted by screwdriver
Kyllähän sitä kyykättyä kerran viikossa tulee, ei tosin hampaat irvessä, nytkin nyppii kun sopivia farkkuja on esim. vaikea löytää, jäävät aina kantamaan reidestä->hassun näköistä kun on muuten tällänen aika normaali.
Pohkeille saavat kasvaa mun puolesta.

Itellä on sama ongelma, kaikki farkut nappaa reidestä kiinni. Syynä tähän on lähes kymmenen vuotta kestänyt ura kiekko- ja kaukismaalivahtina. Silloin ei yläkroppaan voinut kauheasti lihaa hankkia. Reidet ja perse on valtavat muuhun kroppaan verrattuna, tosin läskilläkin osansa asiassa.

- pituus 189cm, sais olla reilusti vähemmän
- pitkät jalat ja kädet verrattuna torsoon
- leveä lantio
- läsää melkeinpä ainoastaan reisissä ja perseessä, ei oikein tiukat housut istu

:itku:

ihan normaali, kiekkoa 9 ja pesistä 10 vuotta tullu pelailtua ja nyt parivuota puntannu tosin epäsäännöllisesti.

No ensinnäkin kaikki lihakset ovat liian pienet. :itku: Meizil on ruipelon perusruuminrakenne eli pitkä ja hoikka. Jalkoihin pitäs saada enemmän rähinää erityisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom