Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by aapeli
Ittellä taas on "ristinä" puolestaan hentoinen luustonrakenne, ns. "linnunluut". Sopusuhtaisuudessa en koe olevan ongelmaa, mutta taas suurista lihasmassoista on turha haaveilla.
Originally posted by aapeli
Mutta olisimpa varovainen ajatusmallissa, jossa "kun olen tämän mallinen, en siis trenaa vaikkapa jalkoja, tai en tee kyykkyä". Taitaa ajan kanssa tulla karhu vastaan tuossa touhussa. Uskon, että pitkässä juoksussa tasapuolinen treeni eri painotuksilla on se paras ratkaisu.
Originally posted by Richard75
Rakenteeseen ihan tyytyväinen, ei persjalkasuutta eli lyhyitä koipia, ja lantio suht kapea, pieni perse, latsit lähtee alhaalta, kädet on vaan niin pirun pitkät, että näyttää aina ohuilta vaikka ympärysmittaa 47cm :(
Originally posted by Rice
Hmm...kuullostaa multa mittoineen, tosin profiilista tsekkasin että olen 2cm lyhyempi. Oletko mitannut kuinka pitkät kädet sulla on? Täältä löytyy "narua" 203cm, eli vasemman käden keskisormesta oikean käden keskisormeen :itku:
Punnerruksissa tuo 203cm vaivaa, mutta selkäliikkeissä ei, ei ainakaan treenipainojen tai selän leveyden puolesta.
Originally posted by Dee
Mulla sama vika!! Eli olen siro ja pitkäraajainen joten tilanne on bodimielessä lähinnä epätoivoinen :curs:
Originally posted by screwdriver
Kyllähän sitä kyykättyä kerran viikossa tulee, ei tosin hampaat irvessä, nytkin nyppii kun sopivia farkkuja on esim. vaikea löytää, jäävät aina kantamaan reidestä->hassun näköistä kun on muuten tällänen aika normaali.
Pohkeille saavat kasvaa mun puolesta.