Erilaiset ruumiinrakenteet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
plussaa:
selkä, forkut

miinusta:
silmät niis on kai jotain vikaa kunäytän omast mielest perkeleen pienelt ja muut sanoo et oon iso? :rolleyes:
lantio on kamalan levee :jahas:

Miinustahan aina löytyy. Lättäjalat on veikeän näköiset, tosin jalkapöytä alkaa jo olemaan ihmismäisen näköinen koska olen reenannut.

Mahassa oleva "lihas" on suuri, elastinen ja yhtenäinen. Kimmoisuus kunniaan.

Kertokaas nyt joku miten noi mittaamiset tapahtuu (viittaan kommenttiini pari kirjoitusta ylempänä).

Että pystyy edes vähän vertaamaan teihin muihin missä mennään.

Originally posted by luumu
Noista kropan mittaamisista:

Miten vyötärö mitataan: navan alta pari senttiä?
Ja kun täällä ilmoitellaan lukuja niin onko ne vatsa sisään vedettynä vai ulkona repsottavana vai väliltä? Nyt kun on tiukemassa kunnossa niin ei noissa ole enää hirveitä eroja mutta silti.

Miten rintakehä? Keuhkot täyteen ilmaan ja lihakset jännitettynä vai miten?

Jaa muutonkin, mitataanko kaikki siten kuinka saa parhaat luvut )ts. vyötärö pieneksi, haba pulleaksi jne.).

Itse olen ainakin mitannut aina vatsan vatsalihakset jännitettyinä vetämättä vatsaa sen enempää sisään suunnilleen navan kohdasta.
Rintakehän, hauikset ja sun muut mittailen kylmänä mutta jännitettyinä, kuitenkin ja ilman mitään keuhkojen täyttöä.
Siitä vaan mittailemaan ja tuloksia kehiin. :thumbs:

Pakkohan(kai) sitä johonkin on olla itsessään tyytyväinen. Mulla on puntti-harrastuksen(nykyään elämäntapa..) alusta saakka ollut hyvä rinta. Nykyyän vain parempi. Keskiselästä ja selästä löytyy massaa, mutta liikaahan siellä ei koskaan ole... Kapea keskivartalo, mikä mukavasti autaa tohon V-muotoon...

Ja sitten miinuksiin... Huonot kädet. Massa vain ei tartu. Voimaa tulee koko ajan lisää, muttei kokoa. Sama homma olkapäiden kanssa. Tai siis näin minusta itsestäni ainakin tuntuu.. Lisää vaan yritystä! Prkl! Jalat kuin tikut. Sitä pelokkaana odottelee uimarantakautta. On kuin appelsiini hammastikkujen kanssa(vaatimattomuus kaunistaa...). Mutta tästä kaikesta huolimatta olen enemmän kuin tyytyväinen ottaen huomioon lähtökohdat. 4 vuoden sisään, joista yksi armeijassa treenaamatta, 30 kiloa lisää. Voisi olla huonomminkin...

Mutta treeni-iloa kaikille ja miinukset plussiksi!

Originally posted by Missukka
Vyötärön ympärys mitataan pari senttiä navan yläpuolelta....

Miten reenaaminen vaikuttaa jalkapöytään D.W.A.M??

Siten että jos jalkapöytää tavallaan nostaa rullaamalla jalkoja (eli kantapää ja varpaat lähestyvät toisiaan kummankaan ensisijaisesti liikkumatta), nilkka nousee ja vahvistuu. Näin vaikuttaa - jalassahan on biljardi erilaista luuta ja lihasta, joita ei yleensä treenata. Tämä on ihan ortopedinen oma treeni. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom