Erilaiset ruumiinrakenteet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaikka pituutta on vain 177cm, niin ruumiinrakenne on sellainen pitkänhuiskea. Eli suhteellisen pitkät kädet ja jalat. Hoikka poika.
Aina.

Pitkät raajat ->näyttää tyhmältä ruipelolta..Siihen olen tyytyväinen,että olen sporttisen näköinen enkä mikään sotanorsu..siihen se jääkin

Rinta, selkä, olkapää osastoon oon kohtuullisen tyytyväinen siis muotoon ja kehitykseenkin. Takaolkapäät, siima kädet ja erittäin siima jalat on taas kuin Auschwitzin kehonrakennus skaban ultra kevyen sarjan voittajalla.. :itku: Mut ei auta, pakko vaan yrittää kasvattaa niitä..

Pitkät kädet ei toimi ollenkaan penkissä ja esim. pystypunnerruksessa. Jalatkin sais olla lyhyemmät. Massaa pitää saada kuitenki joka paikkaan pirusi lisää. :(

Tästähän taitaa tulla pitkä lista,
Rintakehä on todella kapean näköinen, mutta myöskin todella paksu eli näytän gorillalta sivulta katsottaessa ja lyijykynältä edestä päin.

Lyhyet jalat.
Paino on tällä hetkellä 93kg pituus 173., pitäis varmaan olla jotain 110-120kiloa ettei näyttäis Jasper Pääkköseltä.

Merkitään nyt +:at ja -:kset.

+Rintakehä on litteä mutta leveä(hyvä asia?)

+ Raajat ovat sopusuhtaiset, eivät liian pitkät tai lyhyet

+ hartialinja leveä

- lantio leveä :curs:

jalat voisivat olla pidemmät, ja kernaasti niistä voisi myös löytyä enmmän lihaa. yläkroppa ihan ok, lyhyenä sitä kehittyy suht helposti ja muoto on hyvä. mutta nuo jalat, voi jeesus , pitäsi alkaa panostaan ihan tosissaan että kehtaisi kiskoa hamosen päälle ensi kesänä. :whip: ne eivät ole iha tikutkaan, mutta jotenkin vain oudon malliset ja epäsopivat yläkroppaan :curs:

Perintönä oon saanut isältäni lyhyen varren, pitkän selän (keihäänheittäjän selkä, sanoi isukki, kun maailmaan putkahdin) ja lyhyet raajat. Lapsena olin riuku, mutta murrosiässä rehellisesti sanottuna lihoin samalla kun lantio kasvoi.

Nykyisin olen edestä katsottuna lauta eli ei juuri vyötäröä. Treenin ansiosta hartioita on, muuten saattaisin näyttää päärynältä. Persuksia ja lanteita kun löytyy. Rasvat kerääntyvät herkimmin reisiin - kuin myös alavatsaan aikaansaaden sen kuuluisan pömpön. Jännittämällä ja erinäisin konstein saan vatsapalat hämärästi näkyviin. Sivulta näytän pömpön suurimmillaan ollessa odottavalta. Miulla on taipumusta huonoon ryhtiin, joten sen kanssa pitää olla tarkka.

Lyhyet käsivarret ovat kuin luodut penkkipunnerrukseen. Hauisten kasvatus tekee niistä paksunnäköiset. Pitkähihaisten paitapuseroitten löytäminen osaa olla vaikeaa, kun rotevaan ylävartaloon muuten sopivissa vaatteissa hihat ovat alvariinsa liian pitkät. Jaloissa on kuuluisia farkkuongelmia: kun löytää reisille ja persuksille sopivat, niin lahkeet ovat aivan liian pitkät. Lyhyet jalat taitavat olla aika edulliset kyykkyyn. Mutta maastanostossa lyhyet kädet ovat este. Pitkä, kohtalaisen vahva selkä puolestaan on iso apu. En ole ikinä kärsinyt selän ongelmista, vaikka miulla on erimittaiset jalat --->kiero selkäranka.

Nykyisin en enää näytä vaatteet päällä ainakaan kovin läskiltä. Huomaan sen siitä, että ne, jotka eivät minua tunne, saattavat kysyä harrastanko urheilua (punttisalia). Jos se näkyy ulospäin, saan olla vallan tyytyväinen.:) and :5:

Kai sitä pitää voivotella ulkomuotoaan myös. Eli paksut reidet ja isoperse sekä leveä lantio kieltämättä tuottaa ongelmia housuja ostaessa. Tukevaltahan sitä näyttää kun pituutta on vain 178 ja painoa 100, ja liikaakin laardin muodossa. Rintakehä on ainut mihin olen oikeastaan tyytyväinen, se kun on mallia jykevä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pituutta 172cm. Pitkät sääret ja jalat kokonaisuudessaan, sekä myös pitkät kädet, eil lyhyemmin sanottuna pitkät raajat. Lantio on suht kapea,silti löytyy vyötärö. Hartiat ovat ihan mukavan leveät...Treenikaveri aina sanonut, että sulla on niin ihanan naiselliset hartiat..(Olisin halunnut leveämmät joskus, mutta myöhemmin on mieli totaalisen muuttunut!). Siro kroppa kokonaisuudessaan.

Penskana en tykännyt näistä metsäkauriin koivistani, ei löytynyt ikinä söpivan mittaisia housuja. Jos halusin pyjaman, jossa housut olisivat ihanan pitkät, niin piti ostaa L- koko, ja yläosa oli sitten "kiva" teltta päälläni. Jalkani olivat tyyliin 13 vuotiaana pidemmät, kuin isälläni, vaikka pituuseroa meillä kyllä muuten riitti isäni hyväksi!
Nykyään en vaihtaisi alaraajojani mistään hinnasta pois, kun on pituutta tullut sitten muutenkin niin paljon, eikä enään näytä pelkiltä jaloilta koko tyttö. Ja ponnistusvoimaa näistä koivista kyllä löytyy!! Että lajivalinta ei sinällään yllättänyt yhtään. Ja kun takamus on tätä hyppääjän tyyppiä, niin ei voi olla kuin tyytyväinen. Ja mini näyttää upealta :D..

Kyllähän sitä rakennevikaakin sitten löytyy...Jalkapöydän seudulta. Leikkaukseen ollaan vaivasenluuta menossa veistämään...Perinnöllinen, ja urheilun pahentama vaiva. Kivasti lääkärini totesi, että " Jos näkisin vain pelkän jalan, niin sanoisin, että selvä viiskymppisen naisen vaivasenluu!"... Juu, parikymppisellä viiskymppisen jalka... Ja isovarpaan jänne on kuulkaas lujilla! On muuten jumalattoman kipeä tapaus!!

Päästin itseni "hiukkasen" lihomaan tuossa piiiiiiiiitkällä treenitauolla, ja olihan ilmestys, kun sain huomat olevani tyyppiä "odottava", jos satun lihomaan... Kiva, kun kaveri luuli, että olen raskaana, kun nousin bussiin eräänä aamuna mustassa puolipitkässä villakangastakissani... Oli olo aika hämmästynyt loppupäivän... No ihan kiva hämäyskeino, jos joskus sattuisi vielä käymään niin, että tulisi uudemman kerran ei-toivottuja kiloja(vitsi vitsi..). No, epäs tässä valittamista muuta...Kun pääsee eroon vielä tuosta fläsästä, niin johan on taas kroppa kunnossa, ja ei muuta kuin shoppaamaan! Enkä ikinä päästä itseäni vapaaehtoisesti lihomaan, vaikka siitä maksettaisi. Sen verran hirveältä tuntunut kantaa sitä valeraskautta kropassaan..

No täytyypi sanoa että ei minussa ole muuta vikana kuin kiero pikkuvarvas ja pariton määrä häpykarvoja:itku:

muuten olen täydellinen:thumbs:

Epäkkäät kiinnittyny alas, isot pakarat, rintaan ei saa tuntumaa millään, syynä ehkä pitkät kädet.

So not, isot pakarat, niin kasvatetaan isommat takareidet ja selkä :thumbs:

Hmm...Itsellä komplikaatioita tuottaa leveät hartiat (muiden mukaan vain urheilulliset..niinpä niin..)...ja...no, ei oikeastaan muita kohtia olekkaan mistä nyt ihan kauheeta ressiä jaksaisin ottaa..:wall: Eikä niille hartioille enää mitään voi...Ei kai niitä mitenkään kapeammaksikaan saa..

Lantio on "ihanan kapea" (by poikaystävä), reisiä on ihan tarpeeksi, mutta olen kärsinyt koko ikäni erittäin pienistä pohkeista! Nyt olen saanut niihin vähän lisää massaa salin kauttaa, mutta vieläkin on tekemistä verrattuna muuhun kroppaan...

Rintoja löytyy, ja niitä yritän epätoivoisesti muokata, ettei ihan pääsisi lässähtämään..Peppua saisi olla vieläkin, mutta olen saanut siihen vähän lihaa verrattuna millainen lättä se oli ennemmin!
:urjo:

Joo, ja sitte haluisin kapeammat kädet tosta hauiksen ja ojentajan kohdalta..Molemmista löytyy ihan hyvät lihakset, mutta se läski siitä päältä pois pitäs saada..toivotonta?!:itku:

Mut kaiken kaikkiaan oon ihan tyytyväinen, pakko kai olla..:kippis1:

Ensin hyvät puolet (positiivinen ajattelu kunniaan): Hartiat ovat luonnostaan melko leveät (eipä tästä tosin ole kauaa kun pidin edellä mainittua huonona asiana) ja olkapäihin on purrut treeni ihan ok. Hmm, siinä se sitten onkin :rolleyes: Noh, onhan minulla jonkinlainen vyötärö kun leveään selkään yhdistyy leveä lantio. Vatsat ovat tätä nykyä mielestäni ihan hyvässä kunnossa.

Huonoja puolia löytyy ainakin mittasuhteistani: Olisin mieluusti edes hiukan lyhyempi ja se pituus saisi lähteä ehdottomasti selästä. Lisäksi rasva kertyy persuksiin ja lantiolle vähän turhankin tehokkaasti. Lihakset ovat ohuet ja pitkät (=olemattomat/näkymättömät) ja jaloissa on epäsuhta taka- ja etureisien välillä: takareiden kaaret tulivat jo ensimmäisinä treenivuosina näkyviin, etureisissä on vasta nyt alkanut näkyä jotain piiientä muutosta. Persuksen ja tissien koko ei korreloi juuri mitenkään riippumatta kehon rasvaprosentista... No, täytynee olla tyytyväinen, että edes persiistä löytyy muotoa :nolo:

Edit: tuosta hartioiden leveydestä ovat ihmetyksekseni muutamat naiset valitelleet. Eikös hartioiden leventäminen kuitenkin ole monella salitreenaajalla tavoitteenakin :confused:

mikähän mulla on ku hauislihas alkaa vasta muutama sentti kyynerpään kohalt..siis toiselta puolelta kyynerpäätä..vähä vituillee selitetty

hölömön näköstä vaa ku laittaa käden 45asteen kulmaa ja jännittää habaa ni siint kulmakohast ei ala hauislihas vaa siin on ihan tasasta ja hauis alkaa vast muutama sentti siintä...tyhmön näköstä

Mulla on säälittävä haba (36cm). Selvästi jäljessä. En halunnu olla mikään hauispelle nii en sit treenannu ikinä hauista. :thumbs:

Noh, pituus periaatteessa ok, 175. Yläselkäosasto on aina ollut hyvin mukana, soutuliikkeet on luistanu aina ja se näkyy. Selän sulle jos käännän niin näet jo kauas että on olevinaan murikan näkönen jäbä. Sellanen sikaniska (kauluspaita-ostokset toivottomia).

Hartiat ei hirveen leveät ole rakenteen takia, mutta olkapäitä olen nyt viime vuosina rankaissut ankarasti ja se on tuottanut hedelmää. Tosin rentona hartiat on kuin pullon kaula, mut jos jännitän vähän ni deltsit pullahtaa ulos aika kivasti.

Reisiä saan kyllä mukaan jos vain viitsisin enemmän (asennekysymys), mutta sit taas pohkeet... Korkeat kiinnityskohdat (pikajuoksijan pohkeet) ja niistä on lähes mahdoton saada ison näköset, vaikka niistä nyt saiskin isot. Takareidet on hankalat kans.

Käsivarret on hurjasta raiskaamisesta huolimatta olleet aina tohon torsoon verrattuna ohuet, mutta en ole luovuttanut, tämä taistelu on vasta alkanut!

Rinta turpoaa kuin pullataikina, ihan sama millasia sarjoja tai liikkeitä. Ennen jätin rintatreenejä välistä kun ne karkaa jo heti kauas muiden edelle...

Noista kropan mittaamisista:

Miten vyötärö mitataan: navan alta pari senttiä?
Ja kun täällä ilmoitellaan lukuja niin onko ne vatsa sisään vedettynä vai ulkona repsottavana vai väliltä? Nyt kun on tiukemassa kunnossa niin ei noissa ole enää hirveitä eroja mutta silti.

Miten rintakehä? Keuhkot täyteen ilmaan ja lihakset jännitettynä vai miten?

Jaa muutonkin, mitataanko kaikki siten kuinka saa parhaat luvut )ts. vyötärö pieneksi, haba pulleaksi jne.).

Originally posted by raggi
... hölömön näköstä vaa ku laittaa käden 45asteen kulmaa ja jännittää habaa ni siint kulmakohast ei ala hauislihas vaa siin on ihan tasasta ja hauis alkaa vast muutama sentti siintä...tyhmön näköstä

Tuo on ihan normaalia, jokaisella on väli hauiksen ja kyynärtaipeen välissä, isompi tai pienempi. Pitää vaan kasvattaa forkkuja että se väli näyttäisi pienemmältä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom