Erilainen penkkigallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konnari
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
30kg taisin saada ku ekaa kertaa menin salille ja alotin kunnolla 35 ei menny kyl millää :D En mä tosin kauaa oo vie käynykkää mut ny nousi 60! :hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kasin syksyllä nousi 60kg ja elopainoa oli n.70 eli ihan mukavasti nousi ekaksi kerraksi.. kaipa se rankamettässä ravaaminen teki tehtävänsä :D
eilen otin 105 kolmosen 3" lankkuun ja tuli ihmeen kevyesti kun maanantailta oli alla paita kokeilu :rock:

7-luokalla kokeilin ja muistaakseni jotain 35-40 kg tais hikiseen nousta.

Lukioiässä, ku aloin kunnolla treenailemaan niin lähtötaso tais olla jossain 60 kilon kulmilla.

38 kg jäi rinnalle lukion 1. alussa kun kokeilin ekaa kertaa :jahas: :(
Mulla lienee enemmän maratoonarin kuin punttaajan geenit mutta silti jälkimmäinen on NIIN paljon kivempaa että pakko räpistellä niillä eväillä mitkä on saanu :D

tais olla 50kg, kaheksannel luokal. sit ku meni 60 rikki nii olin kyl niin äijjää et huhhu :D

kyllä mä olin niiiiiin äijää jo silloin kun penkki oli 47,5:D

enää en ole, vaikka penkki on noin 40 kiloa enemmän.

e. ei tosin ole mittän syytäkään, tällä tuloksella

Sillon joskus 11-12 v kokeilin ekan kerran penkkiä ja 17,5 kilon tanko ei noussu, sillonhan pituutta oliki jo semmonen 170 ja painoa reippaasti alle 50kg, en nyt muista tarkkaan, mutta ihan hernekeppi ja nälkäkurki sillon olin, etten sanoisi jopa anorektikko

Suositut

Back
Ylös Bottom