Erilainen penkkigallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konnari
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
NGV sanoi:
Itse en ole kertaakaan kokeillut penkki maksiamia, sillä siitä kun ei ole kehonrakennus mielessä mitään hyötyä, mutta kovia 4-6 olen ottanut. Varmaan ihan ekalla kerralla jos olisin kokeillut olisi varmaan ehkä 35-40kg noussut..

Eihän siitä ole. Mutta tietää oman maksiminsa. Huippu tehonsa :D
Mun mielestä ihan ok, jos kerran esim kolmessa kuukaudessa kokeilee voimallisen kehityksen. Sen jälkeen tekee pienemmillä painoilla pitkää sarjaa. Siis samassa reenissä ton ykkösen kokeilun jälkeen.

Eikohan sita kovana jatkana pistetty 40 kiloo joskus yla-asteella, eipa tosin siita paljon olla noustu ku parin vuoden enempi tai vahempi satunnaisten reenien jalkeen jotain 75 nousee...

Onpas täällä luonnostaan vahvoja henkilöitä. Lukiossa nostin 40kg. Elämän aikana on tullut treenattua pätkittäin korkeintaan puoli vuotta kerrallaan, eikä varmaan kovin fiksulla tyylillä. Penkkimaksimia ei juuri tullut kokeiltua, joten tuo 40kg jäi ennätykseksi yli kymmeneksi vuodeksi.

Nyt 31-vuotiaana aloitin taas ja treeniä on takana viitisen kuukautta. Eka kerralla salilla tein 3X8 tyhjällä tangolla. Nyt sarjapainot ovat lähes tuplaantuneet ja ennätys on 47.5kg. Tavoitteena on joskus saada oma paino ylös, eli siinä vaiheessa varmaan yli 70kg.

Onneksi olen monessa asiassa parempi kuin voimailussa. Löytyykö yhtä rohkeita tunnustajia?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos oikein muistelen niin 12kg tanko ja ikää oli about 7 vuotta ! Siitä se jumppailu alkoi :hyper:

Patteri_ sanoi:
Eihän siitä ole. Mutta tietää oman maksiminsa. Huippu tehonsa :D
Mun mielestä ihan ok, jos kerran esim kolmessa kuukaudessa kokeilee voimallisen kehityksen. Sen jälkeen tekee pienemmillä painoilla pitkää sarjaa. Siis samassa reenissä ton ykkösen kokeilun jälkeen.

Ehkä voimanostajalle jotain iloa tommosista kokeiluista, mut jos kehonrakennusmielessä treenaa, niin tuskin tarvii koskaan mitään ykkösiä kokeilla. Mulla ainakaan ei oo kertaakaan ollu tarve. Sitäpaitsi, sen kyllä sarjapainoista pystyy aika tarkalleen päättelemään, mihin ite pystyy.

Sitte asiaan: taisin ite joskus 8-luokalla 40kg hikisesti saada. Painoa silloin hulppeat 50 kiloa.

RRKalle sanoi:
Joku 70kg nousi kun 7-8-luokalla isoveljen penkillä koklailtiin.

Aika hyvä, mutta pistän 5 kg paremmaksi. :D

8. luokalla koskin ekaa kertaa tankoon ja nostin 75 kg. Elopainoa oli silloin suurinpiirtein saman verran. Tuon jälkeen alkoi pitkä, mutta loiva alamäki (pena putosi 3 kg 5 vuodessa), joka päättyi kun aloin treenaamaan vuosi sitten. :kippis1:

Edit: Nyt kyllä hieman valehtelin. Futisjoukkueen kanssa olin 11-12 vuotiaana ottanut joitain toistoja n. 35 kilolla penkissä. Mutta "täysimittaisena" tuo 75 on se minimitulos. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom