Erilainen penkkigallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konnari
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
6. luokalla kun ekaa kertaa kävin niin tais mennä jotain 2-4x50kg, 55 ja 60kg jäi kumminki rinnalle :D
oma paino taisi olla jotain 65-75,ei mitään muistikuvia.

25kg jäi rinnalle seiskaluokalla. Nyt reenattu pari kuukautta kunnon ruokavaliolla, ohjelmalla jne. Niin 5x5 penkkireenin jälkeen koitin 110kg ja rinnallehan se jäi. Ois se ehkä ilman kovia vitosen sarjoja menny :)

Joskus ala-asteella (5-6lk) nostelin meidän autotallissa silloin tällöin. 30kg:lla tuli sarjaa, en muista miten monta. Mutta sen muistan, että 40kg jäi rinnalle.

Itse en ole kertaakaan kokeillut penkki maksiamia, sillä siitä kun ei ole kehonrakennus mielessä mitään hyötyä, mutta kovia 4-6 olen ottanut. Varmaan ihan ekalla kerralla jos olisin kokeillut olisi varmaan ehkä 35-40kg noussut..

NGV sanoi:
Itse en ole kertaakaan kokeillut penkki maksiamia, sillä siitä kun ei ole kehonrakennus mielessä mitään hyötyä

:confused: NGV nyt tuhoat itsetuntoni, taidan nyt lopettaa salilla käymisen ja ruveta pelaamaan pingistä. :lol2: Mulla meni se 23kg koulun penkillä. Silloin oli kyllä aika :arvi: olo.

hmm...oiskohan ollut joskus ala-asteella ku piti kokeilla..oiskohan menny 20-35kg tietämillä :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harjanvarrella otin tiukan ykkösen kun olin pikkunassikkana faijan mukana salilla. Tulos hylättiin myöhemmin koska valokuvissa huomattiin että olin käyttänyt epäsopivia varusteita kyseiseen liittoon.

Potkupuvun alle oli törkeesti ujutettu sääntöjenvastaiset välihousut..

E. siis oikeesti meni 28kg n. 10 v ja sillä perinteisellä vinyylisarjalla.

Kutos tai seiska luokalla muistan joskus salilla käydessäni kokeilleeni 30kilolla kympin sarjoja ehkä kolme kertaa putkeen.. Sitten taas treenaamattomia vuosia välissä ja lukion ekalla kokeilin muiden poikien mukana, että paljonko menee penkistä -100kiloa sain juuri ja juuri punnerrettua ylös.. Siitäkin on taas kulunut monta vuotta ja nyt olen käynyt aktiivisesti salilla noin puolen vuoden ajan ja rankan sarjan jälkeen sain jo sillä satasella seiskan..

yläasteella tais mennä just jonkun 60kg ykkönen. Ihan ensimmäisiä penkkikarkeloita en muista, mutta luulen, että alotuspainot ovat pyörineet jossain 40kg tienoilla.

Seiskalla ensimmäistä kertaa elämässäni koitin penkkiä liikuntatunnilla ja tais mennä joku 10x20kg ja sitten löin voimieni tunnossa 5kg lätkät päihin heti perään ja rinnallehan se jäi. :hyper: :lol2:

25 vuotiaana ekaa kertaa salilla ja "otin" 3 x 50.

Hämärä muistikuva on kymmenvuotiaana tiukasta ykkösestä pelkällä tangolla kisahallissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom