Erikokoiset rintalihakset!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blake
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
41
Elikkäs ongelmani on tällainen:

Vasen rintani on "paljon"isompi kuin oikea.Sen on melkein puolet isompi,ja sitä ei voi olla huomaamatta :)
Onko olemassa jotain treenaus menetelmää jolla saisin molemmat rinnat saman kokoisiksi?
Rinnat ovat mielestäni tasavahvoja,niinkuin pitääkin,mutta tuo koko häiritsee todella paljon.

Aika ihme homma.Olen kyllä kuullut et käsissä vois olla eroja
(hauis,ojentaja)..Mun mielestä mulla on vasemman tumpun
kyynärvarsi isompi kuin oikeassa kädessä.Tiedä sitten onko
vai ei.....:rolleyes:

Laskekaa 1 + 1. Vasen rinta on isompi, mutta saman puolen käsi on päinvastoin pienempi kuin oikea. Ja oikea rinta pienempi, kun käsi taas vasenta paksumpi...

Johtuisivatkohan nämä seikat juuri näistä seikoista? Itselläni on sama tilanne ja olen selittänyt itselleni seikan sillä, että vasemmalla rintalihaksella ei ole vaihtoehtoja, koska vasen käsi on heikompi.

Tarkoitan tällä sekavalla selityksellä lähinnä penkkipunnerrusta. Blaken mielestä rinnat ovat kuitenkin tasavahvoja = kädet kompensoi.

Mulla taas oikee on isompi. Kädet on saman kokoset. Voimassa eroa ei kauhesti ole. Itteä vähän häiritsee, mutta muut ei oo huomannu, ellei sitte oo kertonu.

Mulla oikea käsi on isompi ja samalla paremman muotoinen, mutta taasen heikompi kuin vasen. Itseasiassa en jostain ihmeen syystä osaa edes jännittää kunnolla vasenta kättä. Pitää vissiin opetella vaikkapa kirjoittamaan vasurilla, jos vaikka sitten oppis sitä paremmin jännittämäänkin. Oikea pohje taasen on vasenta hieman jäljessä. Äääh taitaa olla eriparia koko ukko. :confused:

Mulla on vasen käsi pienempi ja heikompi, kuin oikea. Tästä johtuen penkissä vasemman puolen rinta joutuu tekemään enemmän töitä kuin oikea, koska vasemmassa tumpussa ei oo poweria. Tästä johtuen vasen rinta on isompi, kuin oikea.

Ajan kuluessa ero on kuitenkin pienentynyt ja puolet tasaantuneet.

Tuo puolet isompi kuullostaa kyllä aika hurjalta. :eek:

plääh.

Taasko täälä ihmetellään mitenkä toinen olka,kyynärvarsi tai rinta on pienempi kuin toinen.. Geeneillä lieneen pieni merkitys asiassa ylipäätään koko kropan symmetrisyyttä ajatellen, mutta se loppu 98% epäsymmetrisyydestä riippuu siitä millä kädellä wänkkää. piste.

Ymmärtääkseni kaikilla miehillä ja naisilla on vasen rintalihas suurempi sen suojatessa sydäntä, ellei sitä sitten tieten tahtoen ole harjoitettu suuremmaksi.

joo mul sama homma et vasen rintalihas on isompi vaikka kädet suunnilleen saman kokoiset. Ero on melko pieni mut silti... mut on ne myös silleen vähän eri muotoiset niin ehkä sil on vähän merkitystä..

Originally posted by Hyvägeeni
Ymmärtääkseni kaikilla miehillä ja naisilla on vasen rintalihas suurempi sen suojatessa sydäntä, ellei sitä sitten tieten tahtoen ole harjoitettu suuremmaksi.

Mulla on vasen rintalihas pienempi verrattuna oikeeseen, eikä ole tieten tahtoen harjotettu suuremmaksi..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taasko täälä ihmetellään mitenkä toinen olka,kyynärvarsi tai rinta on pienempi kuin toinen.. Geeneillä lieneen pieni merkitys asiassa ylipäätään koko kropan symmetrisyyttä ajatellen, mutta se loppu 98% epäsymmetrisyydestä riippuu siitä millä kädellä wänkkää. piste.

No wänkkään oikeella kädellä, mutta oikee rintalihas on selvästi pienempi. Pitäisikö siirtyä siis vasemman käden käyttöön? Sekö sitten muka kasvattaa oikeeta rintalihasta ??

Sori tuli nostettua vähän vanha tredi :)

No wänkkään oikeella kädellä, mutta oikee rintalihas on selvästi pienempi. Pitäisikö siirtyä siis vasemman käden käyttöön? Sekö sitten muka kasvattaa oikeeta rintalihasta ??

Olis varmaa hyvä. Kannattaa kattoo, että tekniikka on kunnossa, ettei rintalihakset kasva vinoon.

Aika hyvä nosto..

Minullakin on sama ongelma. Vasen rintalihas on selkeästi isompi. Johtuneeko vänkkäämisestä..? :D Mutta auttaisiko tuohon esim. yhdellä kädellä punnertaminen, painonnostelu tai muu pelkkä oikeaa puolta rasittava harjoittelu?

Jep vasen näyttää isommalta. Johtunee myös siitä, että rintakehä on hieman laajempi vasemmalta puolelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom