Erikoisia reenejä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapio
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
19.4.2002
Viestejä
644
Yks kaveri,jonka kanssa mä kävi pari vuotta joskus salilla kimpassa, treenas kovaa.
Ikinä se ei lämmitellyt tai venytellyt,liikkeet oli melko erilaisia.
Esim nää jalkojen levitykset.
Mistään ohjelmasta ei ollut eikä vieläkään ole tietoakaan.
Treeni saattoi olla penkkiä ,kyykkyä,hauiksia,taljaa.
Kyseinen kaveri kävi ehkä 5 kertaa viikossa salilla +lenkkiä,sählyä,lätkää,futista.
Protskuista ei puhettakaan.
Kerran mä muistan kun tää tuli kuumeessa salille,veti vinopenkkiä ja kädet ja tanko vaan tärisi. "hei tuu varmistaa"
Oikeestaan kun muistelee niin tällä täris usein muutenkin tanko,johtui luultavasti ylikunnosta.
Niin,tää kaveri on näitä joille on turha kertoa vinkkejä.
Kaikesta huolimatta tulokset oli ja on edelleen ihan hyviä .
Tyyppi on luonnostaan atleettinen ja on ehkä 10 vuotta reenaillut em tyylillä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vihaksi pistää kun muistelee yhtä lukioaikaista tuttua, joka lukeutui friikkien sarjaan genetiikaltaan:

kävin samalla salillakin parina vuotena, kaveri ei roinannut, oli vajaat 170 cm, about 85 kg, aina vatsat erottuvilla.
Treenasi suht säännöllisesti, enemmän voimapainotteisesti, vähän mitä huvitti, karmealla tyylillä!
Muistan kun se kerran tuli salille ja päätti tehdä suorin jaloin maastavetoa. Taisi lämpätä yhden sarjan 100 kg:lla ennen kuin lätkäisi pari isoa kiekkoa mahalleen maahan jonka päältä sitten teki sarjojaan painoilla jotka vaihteli 150-160 kg ja alasmenovaihe ehkä 0,2 s, pompautuksella (ei lattiasta, vaan sellaisella venytyspompulla) takaisin ylös, ehkä 0,8 s kestävällä nostolla. Tällä tyylillä ja isoilla raudoilla kaikki, koskaan ei ollut loukkaantunut. Söi ihan miten sattui, 90-prosenttisesti pelkkää pikaruokaa, kiskoi kaljaa ja viinaakin joka viikonloppu, välillä viikollakin, mutta rauta kulki.

Kyllä vitutti siinä maallisista nautinnoista pidättäytyvänä munkin elämää viettävänä muistiinpanoja analyysejä ja muuta kaikentreeniinpanostavaa värkkäävänä katsoa viereltä kun kaveri tekee mitä sattuu ja on fysiikaltaan mua edellä suhteessa 1:6

Itse asiassa mulla oli toinenkin samanlainen kaveri, joka ei tosin dokannut niin paljon, muuten samasta muotista, mutta siitä tuli sukeltaja ja se jätti painot kevyelle ylläpitotasolle ja senkin vain kausiluontoisena. Se oli sääli, sillä se kaveri kasvoi oikeasti painojen näkemisestäkin ja yritin vuosikaudet saada sen panostamaan vähän enemmän punttitreeniin ja sanoin että parissa vuodessa oot bodylavalla tai vaikka voimanostoskaboissa ja pärjäät myös - ei kiinnostanut.

Lahjattomat sitten kai treenaa niinkuin minä.
:mad:
 
Mä lukeudun myös näihin lahjattomiin,pitää meinaa olla aika hyvin kaikki mallilla että tulee tuloksia.
Mullakin on yks puolfriikki kaveri,joka dokaa enemmän kun treenaa ja safkat tulee mäkistä tai pizzerioista.
Silti jalat saatanan vahvat,forkut kuin kipparikallella ja rinta kuin tynnyri ja leveät hartiat,eikä edes läskiä pahemmin.
 
Vain lahjattomat treenaavat...

Lahjattomat sen kun porskuttaa... tuttua juttua. Vaikka olenkin tässä vuosien saatossa saanut hankittua n. 25 kiloa lihasta, niin kroppa ei ole kummoisempi kuin jollain jääkiekkoilijalla, lähtöpaino kun oli huikeat 58 kg 173 sentin kropassa. Nyttemmin treeni on ollut hyvin pitkälti vanhan kertaamista ja ylläpitämistä. Muistan kuitenkin nuoruusvuosien treenit yhdessä kaverini kanssa, kun kaverini saattoi olla useaankin otteeseen jopa kaksikin vuotta treenaamatta ja kuukauden treenillä oli taas tasoissa tai edellä. Sanomattakin on selvää, että kaverini ei paljoa ruokavaliotaan huolehtinut, kun minä vastaavasti lueskelin hiirenkorvalle kaikki käsiini saamat bodilehdet/kirjat ja elin muutenkin tarkkaa 'body-elämää'.

Heh.. tällaista on elämä.
 
Originally posted by tapio
Mä lukeudun myös näihin lahjattomiin,pitää meinaa olla aika hyvin kaikki mallilla että tulee tuloksia.

Sama täällä. Kehitystä kyllä tulee, kunhan kaikki on kohdallaan ja vieläpä pitkällä tähtäimellä. Esim. turha on yrittää pysyä kireässä kunnossa jos haluaa lihasta ja/tai voimaa, kaloreita pitää tulla pirusti yli kulutuksen. Sitten näin kesällä kiristellessä lihat häviää läskien mukana. Toinen on tuo, että tulokset putoaa armotta lyhyienkin taukojen aikana. Näinhän se menee.:(
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom