Eri lihasryhmien "arvostus" suuren yleisön mielissä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pakko nyt kommentoida tähänki threadiin jotain.

Yleensähän (varsinkin naisilta) kuulee aina yököttelyä kun puhutaan jostain keholavojen kingistä, reilusti alle kympin rasvoilla. Mut siinä vaiheessa ku tää kehonrakentaja chillaa biitsillä, joku kiva keltanen T-paita päällä, rusketus pinnassa ja tyyliarskat silmillä, niin sitten sanotaanki, et "oi kun on komee ja sexy uros". :david:

Itellä vaan sattuu olemaan tuommonen dinosauruslookki, jaloissa ja keskikropassa on lihaa ihan kiitettävästi tullut, ja kädet on onnettomat ruipelot verrattuna muuhun kroppaan. Tasapuolisesti kyllä reenaan.

Mikälie, onkohan tuo vaan fysiikasta johtuvaa? :D Vai olenko jättänyt tämän RHP- vaiheen väliin aloitellessani?

Itellä vaan sattuu olemaan tuommonen dinosauruslookki, jaloissa ja keskikropassa on lihaa ihan kiitettävästi tullut, ja kädet on onnettomat ruipelot verrattuna muuhun kroppaan. Tasapuolisesti kyllä reenaan.

Mikälie, onkohan tuo vaan fysiikasta johtuvaa? :D Vai olenko jättänyt tämän RHP- vaiheen väliin aloitellessani?

Tai sitten se johtuu tästä. :D

DC Quote:
Actually its a proven scientific fact that every 15-21 year old bodybuilder thinks their chest and arms are lagging even if they have 11 inch calves and 18 inch quads
(toolaten sigusta)

:piis:

No kun luin tätä töissä, marssin seuraavaksi kahvihuoneeseen, missä istui kaikkia työpaikan naiset, oli lääkäreitä, sairaanhoitajia, perushoitajaia ja osastonsihteeri. Kaikki naisia, ikäjakaumalla 20-55 vuotta. Sitten istahdin jakkaraan ja heitin kysymyksen ilmoille. Hetken hiljaisuuden jälkeen vastaus oli aikas vahvasti, että vahvat käsivarren (niin hausi kuin forkutkin) oli ainakin työpaikan naisten mieleen. Jotkut vanhat rouvat olivat ehdottomasti massiivisten reisien ystäviä, mutta suurin osa piti käsivarsista. Seuraavaksi läväytin kysymyksen vatsalihaksisa. Silloin huomasi hyvin, kuinka kauneusihanteet muuttuu iän myötä, sillä kaikki alle 35-vuotiaat sanoivat litteän vatsan olevan auttamattoman seksikäs. Mutta yli 35-vuotiaat olivat pienen, mutta kiinteän "pömppö"mahan kannalla. Kuitenkin vain yksi osastonlääkäreistä oli sitä mieltä että sixpack olisi seksikäs. No kahvitunnin jälkeen painuin taas töihin ja hetken päästä keskustelu jatkuikin ja monet sanoivat vahvan näköisen yläselän olevan myös valtasan seksikäs. Joten sellaista hoitohenkilökunnansaralla.

Tuohan on kohtalaisen lohduttava tieto, selviää pelkällä leuanvedolla :).

Joo o... pistäiskös joku mulle linkin jalka treeni keskusteluun. Ku muija valittaa että mulla on liian pieni perse:wall:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo o... pistäiskös joku mulle linkin jalka treeni keskusteluun. Ku muija valittaa että mulla on liian pieni perse:wall:
Luin threadin alusta loppuun ja huomasin erään pikkujutun puuttumisen... Tai en nyt niin pienenkään, vaan kehon suurimman lihaksen. Muistaakseni yhdessä ainoassa (tai parissa) viestissä huomioitiin pakaroita mitenkään. Missään listassa tai muutenkaan ei kiinnitetä suoraa huomiota perseeseen. Kannattaako siis allekirjoittaneenkin lopettaa juuri kunnolla ohjelmaan ottamansa kyykyt ja jatkaa vain juoksemista sun muuta jalkakuntosettiä?:rolleyes:

Kehonosia on aika vaikea laittaa mihinkään arvostusjärjestykseen. Kaipa tissit, hannut, vatsa ja hartianleveys on ne jutut mitä yleensä katotaan.

Itse arvostan kokonaisvaltaisesti atleettista vartaloa, jossa kaikki on tasapainossa. Naisellakin saa olla lihasta, kunhan ei liikaa (enemmän ku ittellä).

Mietin tässä semmostakin asiaa, että kasvaiskohan mun hauikset ja rinta enemmän jos jättäisin jalat, selän, olkapäät ja ojentajat kokonaan treenittä. Epäilenpä. Siispä kokonaisvaltainen treeni kunniaan!

Tuosta tekee mieli kysyä, että mistä johtuu noin niinkuin yleisesti? Mikä itse kropassa on etovaa? Suuret lihakset? Alhainen rasva%? Ei siis hyökkäävästi tarkoitettu kysmys.:)

Lähinnä ehkä se epäluonnollisuus tai äärimmäisyyksiin meneminen, samaa ällötystä aiheuttavat vaikkapa anorektinen laihuus, sairaalloinen lihavuus tai vaikkapa liian suuret siilarit.

Lähinnä ehkä se epäluonnollisuus tai äärimmäisyyksiin meneminen, samaa ällötystä aiheuttavat vaikkapa anorektinen laihuus, sairaalloinen lihavuus tai vaikkapa liian suuret siilarit.

Sitä kait tuo.:D Itse en vieroksu lihaksikkaita ihmisiä, päin vastoin ihailen. Mutta jos menee tällaiseksi niin sanon jo hyi s*****a:
http://www.teepee-talk.com/archives/muscle.jpg

Aiheessa pysytään: Itse kiinnitän huomiota ensimmäiseksi selkään ja käsiin.
Kuitenkin ei ole enää kivannäköistä tikkujalat ja massiivinen yläkroppa.:D

Tärkeimmät lihakset järjestyksessä:

1. Penkki
2. Sixpäkki
3. Hauis
4. Kalja
5. Selkä
6. Loppu yläkroppa
7. Pohkeet

Muilla paskan väliä, mitä nyt yleisesti ottaen oon huomannu...

:down:

mä en just ikinä kyl treenaa jlkoja salilla. Jalat on käytössä niin paljon muutenkin, ku tykkään kävelemisestä. Ihan eri tyypin lihasta niissä sitten taitaakin olla, kun pelkästään kävelyllä hoituu (tai sitten ei niin paljon lihasta lain; ei mulla kyllä mitkän tikkujalat ole, siitä pitää huolen omapaino).

Yx kaveri sano joskus tehneensä tutkimusta siitä, etteä jos kävelee oikein, on todennäkösesti aika hyvä perse. Ja, jos ei ole hyvä perse, kävelee jotenkin väärin... niin kait se män. Kommenttia?

mä en just ikinä kyl treenaa jlkoja salilla. Jalat on käytössä niin paljon muutenkin, ku tykkään kävelemisestä. Ihan eri tyypin lihasta niissä sitten taitaakin olla, kun pelkästään kävelyllä hoituu (tai sitten ei niin paljon lihasta lain; ei mulla kyllä mitkän tikkujalat ole, siitä pitää huolen omapaino).

Yx kaveri sano joskus tehneensä tutkimusta siitä, etteä jos kävelee oikein, on todennäkösesti aika hyvä perse. Ja, jos ei ole hyvä perse, kävelee jotenkin väärin... niin kait se män. Kommenttia?

Ei jalkoihin/perseeseen tuu (merkittävästi) lihasta kävelyllä. Eli :anssi:

Isot jalat nyt voi omistaa luonnostaan tai kädet tai ihan minkä tahansa muun vartalonosan (ei se), mutta niiden varsinaiseen muotoon/kokoon voi vaikuttaa saliharjoittelun/muun liikunnan/dieettejen kautta aika paljon. Luonnostaan isoilla kavereilla nyt on jalat muutenkin lähes aina isot, koska isoa painoa pitä liikuttaa jalkojen päällä paikasta toiseen.

Mielipiteitä:

Ja vitut mitään voitetaan pitkäjaksoisesti rintaa, vatsoja ja habaa reenaamalla
Veikkaan monien naisten lopulta oikeasti pitävän tasapainoisista ruumiista, mutta niissä... kiihottavat vaikkapa sixpack tai isot kädet etc. Epäilen harvojen haluavan vain isoja rintalihaksia tai käsiä. Ainakaan tosielämässä vaikkapa miehekseen. Fantasiointi on eri asia. Ihan kuin miehillä. Miehet voivat himoita vaikkapa isotissisiä naisia keskittyen siihen osa-alueeseen. Mutta käsi ylös, kuka haluaisi sellaisen naisen, jolla on ne isot tissit ja se on siinä. Rintalihoissa se oranki -lookki yms., isoissa rinnoissa se hitonmoinen epätasapainoisuus.

No oli miulla muutakin, mutta en muista, mistä piti valittaa tänne.

Ai niin.

Eri lihasten vahvuus ja muodostenuisuus ^
Jos jollain on jalat kunnossa ja vahvat taikka sitten naisella hyvät muodot, ei se niitä todennäköisesti kävelyllä ole elämänsä aikana saanut, sillä geenit määrävät aika paljon ja ne sitten tulevat ne muodot. Sitten se kasvatus ja vahvistus osioihin onnistuu erikoistreenauksella. Kävely voi pitää jalkoja kunnossa, ei kasvata.

(c) 100% mutua Btw OY

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom