Eri lihasryhmien "arvostus" suuren yleisön mielissä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä se taitaa se yläkroppa kokonaisuudessaan olla edelleen se "arvostetuin". Tämä sai tänään vahvistusta salilla, jossa oli aivan saatanan ison yläkropan omaava sälli, mutta ei jalkoja nimeksikään. Liikkeetkin pelkkiä ylävartaloliikkeitä ja näin on ollut näköjään aina.

Siis tuon mr. sopusuhtaisen kropan mittasuhteet olivat aivan päin helvettiä. Ja oli helvetin vammaisen näköistä, kun hartiat ovat (KIRJAIMELLISESTI) ladonoven kokoisia eikä jaloissa mitään.

Ei siinä mitään näkeehän näitä koko ajan, mutta tuo kaveri on pistänyt silmään jo kauan. Eli loppuyhteenvetona: jalkojen treenausta ei ole suuren yleisön silmissä arvostettu eikä tulla arvostamaan. Näin myös treenaajien keskuudessa -valitettavasti.

Uudestaan.

Elikkä miehellä se v-malli on ok olla ja muuten tasapainoinen kokonaisuus. Sitten yläselän ja niskan lihaa ja rinnassa kanssa niin, että ulkonee sivulta nähden hieman. Sixpackin hankinta ei välttämättä ole helpointa kaikille, niin kyllä siinä hieman tulee rispektiä, jos sellainen todellisestikin on, mutta ei tärkeää. Yleensähän vaikkapa teinitytöille sitä näkee, että hauista katsotaan, penkkiä kysytään ja sixpackia ihaillaan/kokeillaan. Tietysti noiden kaikkien lihasosien arvostelua on tullut vastaan :D . Kerran varmaan puoli vuotta sitten teilattiin narukädeksi, jokin aika sitten näyteltiin, kuinka ähinällä minulta se tanko nousisi penkistä ja ehkä peräti viikko sitten yksi kokeili vatsaa, kun on kuulemma kova, ja kysyi, että onko sixpackiä, niin sanoin, että rasvan peitossa, hehhee.

Kahdesta ensimmäisestä vain narukätisyys pitää paikkansa. Pakko siinä oli hieman loukkaantua, kuitenkaan kommentteja en ole noihin väitteisiin pistänyt.

Ulkoisestihan sitä ollaan vielä hirveän kyniksiä ruumiinrakenteelta. Voimaa ei vielä ole mahdottomasti, mutta innolla odotan sitä, mikä on tilanne vaikkapa vuoden taikka puolen päästä.

kyllä miehen iso(tiukka) pylly aina saa naisten katseet kääntymään, mutta mielipiteet jakautuvat aika tehokkaasti. Jotkut tykkää muhkummasta :D

Itse sanoisin myös, että ne vatsalihakset ovat mielestäni ne arvostetuimmat lihakset, sillä pienellä edellytyksellä, että on muutenkin vähän lihaa luiden ympärillä. IMO vatsojen näkyminen kertoo kovasta kunnosta (ja edelleenkin, että on muutenkin lihaa luiden ympärillä). Ne läskit joilla on rasvat +30 ja haukkarin ympärys 50cm ovat vaan sixpackin omistaville nuorille kateellisia ;)

Edit: on muuten hyvä tredi :rock:
itekin meinasin joskus tehdä tälläsen..

No jaa, varmaan vähän nuoremmilla tytöillä nälkälasten eiku siis sporttipoikien vatsat on se juttu, mutta uskoisin että kun nainen hieman kypsyy niin oikeasti miehekkäät piirteet alkavat ulkonäössäkin kiinnostaa.

Luulisin, että miesten silmissä kädet ovat se mitä usein vertaillaan.

Ja lopuksi pieni provo (jossa on varmasti vähän perääkin), kaikki joiden mielestä vatsalihakset ovat se tärkein ryhmä eivät luultavasti omaa oikeasti isoja lihaksia.

Ja lopuksi pieni provo (jossa on varmasti vähän perääkin), kaikki joiden mielestä vatsalihakset ovat se tärkein ryhmä eivät luultavasti omaa oikeasti isoja lihaksia.

Niin, vatsalihasten ja yläkropan lihasten arvostus riippuu siitä, arvostaako enemmän laihuutta vai lihaksikkuutta. Ite arvostan lihaksikkuutta enemmän, myös naisissa.

Kyllä ne alkaa teinipojatkin massaa arvostamaan, kunhan ensin sitä saavat;).

Niin, vatsalihasten ja yläkropan lihasten arvostus riippuu siitä, arvostaako enemmän laihuutta vai lihaksikkuutta. Ite arvostan lihaksikkuutta enemmän, myös naisissa.

Kyllä ne alkaa teinipojatkin massaa arvostamaan, kunhan ensin sitä saavat;).

Jep, tuota hain takaa. Ja tosiaan kuten tuossa aiemmin joku heitti taas vanhan kunnon kateellisuus-kortin kehiin, niin itseni on kovin vaikea uskoa että iso (lihaksikas) kaveri olisi kateellinen jonkun ruikulin sixpackista. Laihduttamalla ne saa näkyviin, kun taas isojen lihasten saaminen on hieman eri juttu.

Muuta en tiedä, mutta kyllä naiset sanovat aina kun liikaa on liikaa.

Naiset ei kyllä tiedä tästä lajista paljoa. Että jos joku sanoo mulle, että ei yhtään enempää, niin en ottaisi neuvosta vaaria. Toivottavasti et sinäkään, ellei sun tarkotus ole vain olla naisten silmään miellyttävä

Naiset ei kyllä tiedä tästä lajista paljoa. Että jos joku sanoo mulle, että ei yhtään enempää, niin en ottaisi neuvosta vaaria. Toivottavasti et sinäkään, ellei sun tarkotus ole vain olla naisten silmään miellyttävä

Mittojen mukaan ainakin olet itse vinkuheinä vitamiiniin verrattuna. :)

Ihan turha ruveta provoamaan jostain tommosesta kommentista.

Tiedostan tuon kyllä. Peilin ja vaa'an ja mitan kanssa tässä edetäänkin. Ei muiden mielipiteiden. Enkä koe hakevani mitää miellyttämistä varsinkaan. Mielipiteitä saakin ja pitääkin toki olla.

Jep, tuota hain takaa. Ja tosiaan kuten tuossa aiemmin joku heitti taas vanhan kunnon kateellisuus-kortin kehiin, niin itseni on kovin vaikea uskoa että iso (lihaksikas) kaveri olisi kateellinen jonkun ruikulin sixpackista. Laihduttamalla ne saa näkyviin, kun taas isojen lihasten saaminen on hieman eri juttu.

Aika hyvin todettu. Sitä voi olla kumpaankin suuntaan mieltä. Jälkimmäinen noista on vaan vuosien ja vuosien helvetin kovan työn takana, verrattuna taas dieettiin jolla vatsapalat saa nakyviin. Kaikillahan ne tulee kyllä näkyviin kun diettailee ajan kanssa. Suuria lihaksia vaan tulee aika harvalle.;)

Voima puhuu karua kieltään. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen jutellut monien naisystävien kanssa siintä minkälainen mies on hyvän näköinen(vartaloltaan).Täytyypä todeta ettei kehonrakentaja oikein naisiin pure...Tarkoitan kilpatason kehonrakentajaa.Tietysti niillekin löytyy ihailijat,mutta suuren yleisön mittapuussa taitaa se treenattu,timmi kroppa toimia parhaiten.Eli six-pack,hauis,rinta pitää olla kunnossa ja näkyä.Ei laardia päällä!!
Monien mielestä taitaa jo tuo Classic-miesten keho olla liian iso.

Olen jutellut monien naisystävien kanssa siintä minkälainen mies on hyvän näköinen(vartaloltaan).Täytyypä todeta ettei kehonrakentaja oikein naisiin pure...Tarkoitan kilpatason kehonrakentajaa.Tietysti niillekin löytyy ihailijat,mutta suuren yleisön mittapuussa taitaa se treenattu,timmi kroppa toimia parhaiten.Eli six-pack,hauis,rinta pitää olla kunnossa ja näkyä.Ei laardia päällä!!
Monien mielestä taitaa jo tuo Classic-miesten keho olla liian iso.

Pureeko tällainen? :D
brad_pitt_27.jpg

Tavoittena on PELKÄT 50cm hauikset (nyt 32,5cm). Mitään muuta en halua. Onko tämä treeni hyvä?
Arvostaako(han) naiset tuollaista?! Muistan jonkun kirjoittaneen joskus näin Suomi24:ssa. Vituttaa itseä ainakin tollaset pellet! :down:

edit. Itse olen sitä mieltä, että lihasta pitää olla joka puolella tasaisesti. Toivottavasti minullakin tulee joskus vielä olemaan... :itku:

Itse näen kohtuullisen lihaksikkaan selän kehon kenties seksikkäimpänä alueena, niin miehillä kuin naisilla. Pyöreät pakaraistot pitää myös olla, sukupuoleen katsomatta. Joillakin vähän kuikeloimmilla miehillä on usein olkapäät eniten katseitani saavia, mutta vähän massavammilla (=tukevammilla tai leveämmillä) miehillä se on se V-muotoinen selkä, :kuola: Ja ei ne kauniit, leveäsormiset ja -ranteiset kädetkään mitenkään huono asia ole :D Mutta taitaa tämä minun miesihanteeni enemmän liittyvän luustollisiin kuin lihaksellisiin asioihin. Liika lihasmassa (=himobodari) on mielestäni vain etovaa, sellainen tiedostavan keskivertokuntoilijan kroppa useimmiten silmää miellyttää. Ja oli tuo entisen sohvaperunapoikaystävän vähän möhömahainen kroppa julmetun seksikäs, kun oli raksailua taustalla. Se selkä :D

Naisilla myös kauniit ojentajat ja lihaksikkaat reidet kiinnittävät huomion. Ja ei se vatsalihasviiva siinä keskellä (+napakoru) pahan näköinen koskaan ole.

Arvostaako(han) naiset tuollaista?! Muistan jonkun kirjoittaneen joskus näin Suomi24:ssa. Vituttaa itseä ainakin tollaset pellet! :down:

edit. Itse olen sitä mieltä, että lihasta pitää olla joka puolella tasaisesti. Toivottavasti minullakin tulee joskus vielä olemaan... :itku:

Taisi olla aikoinaan trolli tuo tai joku pakkikselta pistäny piruuttaan, tai sitten joku menee metsään ja pahasti.:D

Tuosta tekee mieli kysyä, että mistä johtuu noin niinkuin yleisesti? Mikä itse kropassa on etovaa? Suuret lihakset? Alhainen rasva%? Ei siis hyökkäävästi tarkoitettu kysmys.:)

En ole nyt se, jolta alunperin olet tätä kysynyt, mutta minunkin mielestäni kehonrakentajat ovat jo "liian lihaksikkaita" ollakseen seksuaalisesti haluttavia. En ole aiemmin miettinyt miksi, mutta nyt kun mietin, luulen, että se johtuu siitä ettei "liian treenattu" kroppa näytä terveeltä, urheilulliselta tai suorituskykyiseltä. Kun lihaksia alkaa olemaan yli tietyn rajan, tietää ettei sitä ole saavutettu "puhtaasti", vaan oma terveys on vaarannettu sen vuoksi. Tämä ei ole minun mielestäni millään lailla arvostettava piirre. Liian isoista miehistä tulee siis jollain lailla samanlainen mielikuva kuin sairaalloisen lihavista: Terveyttä ja omaa kroppaa ei kunnioiteta. Kehonrakentaja on jopa "etovamman" näköinen, koska tiedän, että kropan eteen on tehty hemmetisti töitä: siis terveys on vaarannettu tietoisemmin kuin kenties lihava ihminen on vaarantanut oman terveytensä.

Ja nyt sanon oman mielipiteeni eri lihasryhmien tärkeydestä seksikkyyden kannalta: Jonkin vuoksi minusta molemmilla sukupuolilla lihaksikkaat jalat ja pakarat ovat aivan vastustamattomat:kuola: . Treenattu selkä on toinen piirre, joka on kaunis sekä miehillä että naisilla.

No kun luin tätä töissä, marssin seuraavaksi kahvihuoneeseen, missä istui kaikkia työpaikan naiset, oli lääkäreitä, sairaanhoitajia, perushoitajaia ja osastonsihteeri. Kaikki naisia, ikäjakaumalla 20-55 vuotta. Sitten istahdin jakkaraan ja heitin kysymyksen ilmoille. Hetken hiljaisuuden jälkeen vastaus oli aikas vahvasti, että vahvat käsivarren (niin hausi kuin forkutkin) oli ainakin työpaikan naisten mieleen. Jotkut vanhat rouvat olivat ehdottomasti massiivisten reisien ystäviä, mutta suurin osa piti käsivarsista. Seuraavaksi läväytin kysymyksen vatsalihaksisa. Silloin huomasi hyvin, kuinka kauneusihanteet muuttuu iän myötä, sillä kaikki alle 35-vuotiaat sanoivat litteän vatsan olevan auttamattoman seksikäs. Mutta yli 35-vuotiaat olivat pienen, mutta kiinteän "pömppö"mahan kannalla. Kuitenkin vain yksi osastonlääkäreistä oli sitä mieltä että sixpack olisi seksikäs. No kahvitunnin jälkeen painuin taas töihin ja hetken päästä keskustelu jatkuikin ja monet sanoivat vahvan näköisen yläselän olevan myös valtasan seksikäs. Joten sellaista hoitohenkilökunnansaralla.

Joten sellaista hoitohenkilökunnansaralla.

Kiitos loistavan perusteellisesta selvityksestä - erittäin viihdyttävää luettavaa! Vain tilastollinen analyysi iän/sukupuolen vaikutuksesta arvostukseen puuttuu, joten voisitko vielä heittää kevyet faktorianalyysit? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom