Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä pitää saada huutaa ja karjua ja kirota ennen nostoja koska se kuuluu urheiluun ja erityisesti voimalajeihin !!!
sanokoon tähän joku kukkahattutäti mitä hyvänsä ! SAATANA !!!
Niin, jos noihin voimanostokisoihin katsojia meinataan saada ja sitä kautta nuoria nostajia, on aika selvä asia, että jonkinmoiset käyttäytymis säännöt tulee olla. En tiedä kuka jaksaa kuunnella sellaisia kannustus huutoja, kun vitun saatanan läskiperse nosta ne romut? Eli kannustaa saa ja pitääkin, mutta jokin raja mielestäni pitää olla. Ja oletteko kuulleet painonnosto kisoissa koskaan mitään vastaavia kannustushuutoja, ette ole, mutta kyseinen laji onkin olympia laji.Ja kuinka moni niistäkin nostajista nostaisi muiden liiton kisoissa jos siitä ei tulisi douppaajan leimaa otsaan automatic tai kiellettäisi pääsyä joihinkin arvokisoihin..veikkaan että TODELLA MONI!!
Ja onpa niitä huomautuksia tullutkin noista mainitsemistani asioista..tai ei varmasti niille vastakohdille..
Tällästen kommenttejen jälkeen ei ole ihmekkään, että pro puolen kisoissa on sm tasollakin vain kourallinen nostajia. Mikä se taso mielestäsi on, kun kilpailu pitäisi nostajalta kieltää? Ja pitäisikö nuorten nostajien pysy piilossa sen aikaa, kun tuo taso on saavutettu. Kerroppa nyt odotan mielenkiinnolla kommenttiasia.Ja vähintään puolet on sen tason nostajia joiden ei pitäisi koskaan mennä minkään tasoisiin kisoihin. Jonkinlainen taso pitäis sentäs säilyttää.
:wtf:Ei voi mitään, mut repesin tälle:D
Ja vähintään puolet on sen tason nostajia joiden ei pitäisi koskaan mennä minkään tasoisiin kisoihin. Jonkinlainen taso pitäis sentäs säilyttää.
Niin, jos noihin voimanostokisoihin katsojia meinataan saada ja sitä kautta nuoria nostajia, on aika selvä asia, että jonkinmoiset käyttäytymis säännöt tulee olla. En tiedä kuka jaksaa kuunnella sellaisia kannustus huutoja, kun vitun saatanan läskiperse nosta ne romut? Eli kannustaa saa ja pitääkin, mutta jokin raja mielestäni pitää olla. Ja oletteko kuulleet painonnosto kisoissa koskaan mitään vastaavia kannustushuutoja, ette ole, mutta kyseinen laji onkin olympia laji.
:wtf:
Selvästikkään et ole ipf kisoissa käynyt jos väität, että ipf kisoissa ei saa nostajalle antaa litsaria. Ja eiköhän kannustamisessa ne rajat tule aikuisella ihmisellä ihan itsestään ei niitä tarvitse sen kummemmin asetella.Aletaanko voimannosto kisoissa nykyään kouluttamaan miten pitää käyttäytyäkkin..just juu..
Mihin sä sitten asettaisit ne kannustuksessa sallittavat rajat tai ketä niitä on määrittämään..ei ketään. Eiköhän se kannustus tule aika spontaanisti tilanteen mukaan siltä sun huoltajalta jonka sä oletettavasti oot tuntenut kuitenkin hieman kauemmin ku mitä oot ollut kisapaikalla.
Niinku sanottu..toiset syttyy eri asioista kuin toiset, eikä se ole kenekään muun asia siitä antaa pahaa silmää tai edes pyytää "käyttäytymään" eri tavoin jos nyt sattuu desibelit nousemaan, tai suusta sattuu tulemaan jotain ns. muka sopimatonta.
Jos joku huollettava pyytäis flitsaria päähän että syttyy ja saa vaikkei muuta kuin oman enkan nostettua, niin kyllä mä sille perkele sen annan jos se siitä syttyy ja sitä haluaa!! Jos se jonkun silmille ei sovi, niin voi voi..
Mitä sinä hourit, missä helvetissä olen sanonut, että on varusteet /yleisö pielessä, kyllähän täällä kuule nämä muut haukkuvat ipf kisojen yleisöä en minä.En kyllä tiiä miten antti65 kestät. Kaikki tuntuu olevan pielessä varusteista yleisöön.
Se on aina hienoa, että pystyy voittamaan vaikeudet ja nousemaan sieltä. Se yksi menestynyt ipf nostaja oli selvästi väärässä ja hyvä niin. Pro nostaja olisi varmasti pystynyt näkeemään jo etukäteen, että pystyt nousemaan vaikeuksista voittoonVittuilakseni laitoin ton kommentin kun oot tuollainen tiukkis
Oma voimailu ura jos sitä uraksi voi sanoa, olisi loppunut vuonna 2005 mikäli paskat ei saisi kilpailla. Kovalla työllä ja tinkimättömyydellä puskettiin eteenpäin ja nyt on jo jotain titteleitä jäänyt taskuun.
Yksi menestynyt IPF voimanostaja sanoi minulle vuonna 2005 ettei sinusta voi tulla koskaan hyvää voimamiestä kun oot noin lyhyt, nyt voisin haistattaa hänelle krapulapaskat
Niin en minä ainakaan ole ollut missään kohtaan sitä vastaan, etteikö saisi pitää ääntä ja kannustaa.Pitäskö nostajien olla kuin kirkossa ?
jollei kestä ääntä ja showta niin on parempi mennä esim.katsomaan vaikka kansantanhuja ja laulamaan siioninvirsiä !
Se on aina hienoa, että pystyy voittamaan vaikeudet ja nousemaan sieltä. Se yksi menestynyt ipf nostaja oli selvästi väärässä ja hyvä niin. Pro nostaja olisi varmasti pystynyt näkeemään jo etukäteen, että pystyt nousemaan vaikeuksista voittoon
Mitä sinä hourit, missä helvetissä olen sanonut, että on varusteet /yleisö pielessä, kyllähän täällä kuule nämä muut haukkuvat ipf kisojen yleisöä en minä.
(uhkasin muuten saada hylyn kyykystä kun oli pipo päässä...)
Janne Seppälä