Epävirallinen Raw-voimanosto SM IPF 2011

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo ja kaikki vitun varustesodista urputtaminen pois. Varusteet tai ei ja oli liitto mikä tahansa, niin kyllä harrastajat tietää milloin voima puhuu.

Vielä ehtii hämmentää tätä ketjua. Jos tässä, http://www.ostnyland.fi/sport/deltagare/herrar/2011-10-05/neuvonen-deltar-i-styrkelyfts-vm, nostajaa dissaamatta, on ko liiton huippunostaja joka ihan MM-kisoihin lähetetään, niin leikkikää rauhassa. Ei kyllä oltaisi, vaikka pro-nostajasta on kysymys, IPF:n kansallisessa kärjessä...Sorryt tästä off-topicista.

Vielä ehtii hämmentää tätä ketjua. Jos tässä, http://www.ostnyland.fi/sport/deltagare/herrar/2011-10-05/neuvonen-deltar-i-styrkelyfts-vm, nostajaa dissaamatta, on ko liiton huippunostaja joka ihan MM-kisoihin lähetetään, niin leikkikää rauhassa. Ei kyllä oltaisi, vaikka pro-nostajasta on kysymys, IPF:n kansallisessa kärjessä...Sorryt tästä off-topicista.

Hyvä löytö...ei vittu kyl....... :hyvä:

Täytyy jotenki saada suomennettua toi juttu. :pano:

Linkin paras postaus! ;)

no niin.. :)

Mä antaisin vuoden kilpailukiellon jos olisin tuomari ja joku tulisi kyykkää pipo päässä. On se kyllä oiva keksintö ettei lämpö pakene nostajalta. varsinkin siinä minuutin nostosuorituksen aikana voi kehon lämpö pudota kovastikin. itse kuitenkin suosittelisin karvalakkia. pysyy korvatkin hiessä ja voi aina nostojen välillä nusasta siihen jos testoarvot kaakossa ja kikkeli keulii solkenaan.

Hyvää läppää, ja asiaa, kuten wääntäjällä aina!

Mä antaisin vuoden kilpailukiellon jos olisin tuomari ja joku tulisi kyykkää pipo päässä. On se kyllä oiva keksintö ettei lämpö pakene nostajalta. varsinkin siinä minuutin nostosuorituksen aikana voi kehon lämpö pudota kovastikin. itse kuitenkin suosittelisin karvalakkia. pysyy korvatkin hiessä ja voi aina nostojen välillä nusasta siihen jos testoarvot kaakossa ja kikkeli keulii solkenaan.
:hyper:

Katselin tänään voimamieskisaa eurosportilta ja kisat käytiin erittäin tuulisessa ja koleassa säässä. En nähnyt kyllä kellään kilpailijalla pipoa päässä. Jäi vaan mietityttämään, että onko se pipo aivan välttämätön kyykätessä lämpimässä liikuntasalissa vai eikö tämä ensikäden tieto-taito ole vielä saavuttanut eliittivoimailijoita.

Itse kun aloittelevana nostajana aikoinaan olisin mennyt salille treenaamaan pipo päässä,niin olisin varmasti saanut turpasaunan joltain Nummistolta tai vastaavalta mestarilta. Jos oisin alakanut selittämään sen lämpövaikutusta nostoihin niin olisin joutunut kaivamaan sitä takuuvarmasti rectumistani. Onneksi silloin riitti t paita pitämään ukot lämpiminä. Usein jopa liian kuumina. Maastanostossa luulisi muuten pilkkirukkasista saavan hyvän lämpöhyödyn. Ei saomet palelisi kylmässä raudassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katselin tänään voimamieskisaa eurosportilta ja kisat käytiin erittäin tuulisessa ja koleassa säässä. En nähnyt kyllä kellään kilpailijalla pipoa päässä. Jäi vaan mietityttämään, että onko se pipo aivan välttämätön kyykätessä lämpimässä liikuntasalissa vai eikö tämä ensikäden tieto-taito ole vielä saavuttanut eliittivoimailijoita.

Itse kun aloittelevana nostajana aikoinaan olisin mennyt salille treenaamaan pipo päässä,niin olisin varmasti saanut turpasaunan joltain Nummistolta tai vastaavalta mestarilta. Jos oisin alakanut selittämään sen lämpövaikutusta nostoihin niin olisin joutunut kaivamaan sitä takuuvarmasti rectumistani. Onneksi silloin riitti t paita pitämään ukot lämpiminä. Usein jopa liian kuumina. Maastanostossa luulisi muuten pilkkirukkasista saavan hyvän lämpöhyödyn. Ei saomet palelisi kylmässä raudassa.
Joo 70 luvun lopulla, kun olisi mennyt pipo päässä salille reenaamaan olisi lentänyt pipoineen päivineen pihalle koko salillta. Sen aikaisessa reenipaikassa oli monta kertaa noin 10 asteen lämpö ja allekkin ennen kun kamina saatiin lämpeämään, mutta kummasti riitti lämmittelyjen jälkeen t paita, puhumattakaan, että pipoa olisi tarvinnu.

Teidän vanhojen pierujen aika on jo ohi. Just tilasin tämmöisen:

1287055048_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Zone-sarja -42%
Tilaa lämpöhaalarit samalla, pysyy lämpö entistä paremmin:)

Tonne pro-puolellehan pitäisi alkaa kehittelemään jotain supersuithypertech lämpöasua kyykkyyn ja vetoon, miksei penkkiinkin, etteivät raukat palele kesken kisojen. Sehän voisi olla myös jonkinlainen integroitu nosto- ja lämpöasu, all-in-one. Niihin voisi lainata idean tuolta työvaatepuolelta ja laittaa niihin erillisen akkukäyttöisen lämmittimen, jolla pahimmat vilukissat voisivat säätää lämmöt sopiviksi. Sorryt taas offtopicista.

2008 kun olin kisaamassa Lakeuden vahvin kisassa kesäkuussa niin ei etelänpoika tiennyt, että siihen aikaa Kempeleellä ei välttämättä ole hellettä. Kisapaikalla satoi vettä, tuuli ja mittari näytti noin 10+ astetta, sit painelin lähi prismaan ja ostin tykit. Mamikset jalkaan niin hyvin kelpas kilpailla. Olis vaan pitänyt jättää kalsarit hyllyyn ja ostaa sellanen lasten toppamyssy joka solmitaan leuan alta:D

2008 kun olin kisaamassa Lakeuden vahvin kisassa kesäkuussa niin ei etelänpoika tiennyt, että siihen aikaa Kempeleellä ei välttämättä ole hellettä. Kisapaikalla satoi vettä, tuuli ja mittari näytti noin 10+ astetta, sit painelin lähi prismaan ja ostin tykit. Mamikset jalkaan niin hyvin kelpas kilpailla. Olis vaan pitänyt jättää kalsarit hyllyyn ja ostaa sellanen lasten toppamyssy joka solmitaan leuan alta:D
Siellä olis pitänyt monen muunkin pitää pää lämpöisenä. Kempeleellä pitäävät lakeuden vahvin kisoja, lakeudet on Etelä-pohjanmaalla:)

Lämmönsäätelyn kannalta oleellista on tietää, että kehon lämpö haihtuu etupäässä pään ja niskan, käsien ja ranteiden sekä jalkaterien ja nilkkojen kautta (kylmässä ilmassa jopa 70 % pelkästään pään ja niskan kautta). Suojaamalla nämä hyvin pärjää jo pitkälle ja toisaalta näiden kautta tapahtuu myös tehokas kehon tuuletus.

Työskentelevät lihakset tuottavat lämpöä ja tämä poistuu hien muodossa kehosta. Ihmisestä vapautuu lämpöä jopa 40 %:ia pään kautta ja maratonissa suurin lihastyö tapahtuu jaloissa.

Mikäli kyseessä on lyhyt kestoinen suoritus niin tuskin tuosta piposta on haittaa. :D

Kai tässä tarvii siirtyä uudelle vuosituhannelle ja hyväksyä noi pipot yms. Onneksi itse ei enää kilpaile kun tarvisi olla peräkärry, että sais roudattua mukanaan rekvisiitta kisoihin.

Muistan aikoinani kun lähdin huoltamaan voimanoston SM kisaan yhtä raskaampaa ukkoa ja puskettiin asconalla Turusta Jyväskylään talvipakkasella ja lämppäri puhalsi kylmää. Ettei hiki tullut ja paino lähtenyt, sano vieressä istuva voimailija. Siinä mä kuskina hytisin ja pipoja ei näkynyt missään. Niin ne ajat muuttuu... Kisoissa muuten oli Vilmikin mukana kyykäten jotain 400 kg. Ja ilman pipoa. Pipolla olisi uskoakseni tullut kymppi lisää.

Tilaan pipon kun rupeaa niin vituttamaan. Erikoistilauksella semmonen missä lukee Sustanon 250 suurella.

Suositut

Back
Ylös Bottom