Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
virallinen raw-warustus ens vuoden virallisiin raw-kisoihin
http://home.aland.net/m03552/nostalgitripp/bilder/alandstidningen_tisd7dec1993_linde.jpg
Oliko montakin miestä repimäs?Ymmärrän että ipf miehet ei hyväksy pipoa. Eihän siitä ole pitkä aika kun eräältä ipf-legendalta revittiin kisoissa t-paitakin päältä pois kun siinä oli voimaharjoittelunetin mainos.
Teidän vanhojen pierujen aika on jo ohi. Just tilasin tämmöisen:
ja kohta lavat täyttyy mustista miehistä ku niillon pidemmät aisat huhujen mukaan :DNosto hyväksytty tarpeeksi syväksi kun aisa koskettaa nostolavaa. Jos kanki pystyssä niin testoarvot liian korkeat ja selvä käry. Toi on ainoaa oikeaa rawia!
Alkaa katsomotkin täyttyä naisista...
ja kohta lavat täyttyy mustista miehistä ku niillon pidemmät aisat huhujen mukaan :D
Allua olin aikoinani huoltamassa noissa IPF kisoissa ja kyllä ihmettelin kun kaikki paikallaolijat olivat niin hiljaisia.
Sallitaanko ammattilaisissa tuplakangas pipot
Koodi:Allua olin aikoinani huoltamassa noissa IPF kisoissa ja kyllä ihmettelin kun kaikki paikallaolijat olivat niin hiljaisia.
Juu, tänäänkin kuuntelin kympillä Teuvoa aika suuressa kyykkyraudassa! Ja oon niin kova tuon kappaleen fani niin en tiiä kuka nosti ja pasljoko oli rautaa½! Varmaan paljon ku Teuvo loppu niin yleisö mylvi vai oisko se ollu ku kappale loppu????????????????????????????????????????