Epävirallinen Raw-voimanosto SM IPF 2011

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin kyllä mun mielestä aito raw kisa on ilman pipoa. Pipo jos mikä on voimanostovaruste, varsinkin jos/kun se on liian kireä. Taas tarvitaan huoltajia, ei siteitä vetämään vaan kireää pipoa päähän. Toivottavasti ei vaan tarvitse leikata pipoa irti päästä, niin kireällä ei saa olla.

Varmaan meitä IPF:n miehiä syytetään siitäkin, ettei IPF:ssä saa käyttää mitä pipoa vaan. Pitää olla hyväksyttyä kangasta, mummon virkkaama ei kelpaa. Hylky tulee heti jos korvat ei ole peitetty ja pipo on silmillä. Eikä me auteta kaveria vetämään kireä pipoa päähän, ammattilaisissa saat aina kaverin pipon vetoon.

Ymmärrän että ipf miehet ei hyväksy pipoa. Eihän siitä ole pitkä aika kun eräältä ipf-legendalta revittiin kisoissa t-paitakin päältä pois kun siinä oli voimaharjoittelunetin mainos.

Teidän vanhojen pierujen aika on jo ohi. Just tilasin tämmöisen:

1287055048_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Hintahtavat värit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nosto hyväksytty tarpeeksi syväksi kun aisa koskettaa nostolavaa. Jos kanki pystyssä niin testoarvot liian korkeat ja selvä käry. Toi on ainoaa oikeaa rawia!

Alkaa katsomotkin täyttyä naisista...
ja kohta lavat täyttyy mustista miehistä ku niillon pidemmät aisat huhujen mukaan :D

ja kohta lavat täyttyy mustista miehistä ku niillon pidemmät aisat huhujen mukaan :D

Tutkimusten mukaan pisimmät ovat Kongon demokraattisessa tasavallassa.Villiä siellä on muutenkin.Onko sitten syy vai seuraus?Suomalaiset ovat maailmantilastossa noin puolivälin tienoilla.

Ps.Aika pitkäks tee "keskustelu" on venynyt... :rolleyes:

Koodi:
Allua olin aikoinani huoltamassa noissa IPF kisoissa ja kyllä ihmettelin kun kaikki paikallaolijat olivat niin hiljaisia.

Juu, tänäänkin kuuntelin kympillä Teuvoa aika suuressa kyykkyraudassa! Ja oon niin kova tuon kappaleen fani niin en tiiä kuka nosti ja pasljoko oli rautaa½! Varmaan paljon ku Teuvo loppu niin yleisö mylvi vai oisko se ollu ku kappale loppu????????????????????????????????????????

Sallitaanko ammattilaisissa tuplakangas pipot :hyper:

Tähän vielä palatakseni, niin kyllä. Tossa kun kattelin Rantasen 575kg kyykkimisvideota, niin pisti silmään notta kaikki proukot ketä lavalla hääräsi varmistajat mukaanlukien olivat kaljuja, ei se ihme ettei lämpö pysy päällä kun ei ole tukkaa estämässä sen karkaamista. Sorryt edelleen offtopicmaisesta viestinnästä.

tukka haittaa voimalajeissa.

Zone-sarja -42%
Koodi:
Allua olin aikoinani huoltamassa noissa IPF kisoissa ja kyllä ihmettelin kun kaikki paikallaolijat olivat niin hiljaisia.

Juu, tänäänkin kuuntelin kympillä Teuvoa aika suuressa kyykkyraudassa! Ja oon niin kova tuon kappaleen fani niin en tiiä kuka nosti ja pasljoko oli rautaa½! Varmaan paljon ku Teuvo loppu niin yleisö mylvi vai oisko se ollu ku kappale loppu????????????????????????????????????????

Tai sit muuten vaan ihan loppu. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom