Epäkkäät

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Epäkkäät ovat mielestäni aivan liian aliarvostettu lihasryhmä. Itse olen jo pidemmän aikaa kasvattanut ja vahvistanut epäkkäitäni. Suosikkiliikkeitäni ovat pystysoutu ja olankohautus, supersarjoina tottakai. ;)

Mielestäni epäkkäät tulisi nostaa korkeampaan asemaan kehonrakennuskilpailuissa. Kevin Levronella on mielestäni mallikkaat epäkkäät.

Kokemuksia ja kommentteja muilta epäkäsmiehiltä odottaen...

Olisiko kenelläkään "epäkäs-pose" -kuvia/linkkejä. :kuvia:

Mike sanoi:
Trapseissakin liika on liikaa, eli kovin paljon kehittyneet trapsit tekevät hölmön kaljapullo-lookin.
Esim. veteraani voimanostajat

Isot epäkkäät on siistit jos muutkin lihasrymät on kehittyny hyvin, mutta rumat jos on kapeet hartiat eikä muutenka massaa. Tosin jos ne on ihan älyttömät niin ''pienentää'' hartioita :hyper:

Mike sanoi:
Trapseissakin liika on liikaa, eli kovin paljon kehittyneet trapsit tekevät hölmön kaljapullo-lookin.
Jouko aholalla oli mm sellaiset epäkkäät että oksat pois, ei oo tosiaaan enään häävin näköistä jos on kovin suuret epäkkäät, tosin joken epäkkäät kelpais itselle :). Monesti kovilla mave miehillä näyttää olevan isot epäkkäät.

neutraali sanoi:
Jouko aholalla oli mm sellaiset epäkkäät että oksat pois, ei oo tosiaaan enään häävin näköistä jos on kovin suuret epäkkäät, tosin joken epäkkäät kelpais itselle :). Monesti kovilla mave miehillä näyttää olevan isot epäkkäät.

Juu. Varsinkin ala- ja keskitrapsien koosta huomaa, onko tehtyä kunkkuliikettä vai ei. ;)

Itsellähän ei lapojen välissä lihaa ole, mutta tuo maastaveto näyttää auttavan.

Monesti kiinnitän ruumiinrakentajilla huomioni onnettomaan niskaan. Taitaa jäädä monilla aika vähälle huomiolle.

Itselleni kelpaisi "kaljapulloepäkkäät" ja kunnon sikaniska. Niska on sellainen keskivertopainijan niska, mutta epäkkäät eivät tahdo kasvaa.

:offtopic: Maailman ällöttvävin ruumiinosa on lihavilla ihmisillä oleva läskikumpu alaniskassa :urjo: Jään monesti tuijottamaan sitä hypnoottisesti. Pitäisi joskus puhua asiasta jollekkin auttavalle Phil sedälle.

Itse en epäikkäät erikseen reenaa, hyvin saavat rasitusta mavesta ja sj.mavesta.
Yhdyn Miken heittämään kommenttiin.

mitä isommat sen paremmat, kiinnittää nopeesti huomiota niihin.
tekee ulottuvuutta ylävartaloon ja näyttää isommalta ja paksummalta (selkä siis).
jouko aholalla oli aikoinaan massiivinen.
sub tvn amerikka paineissa on sellanen hahmo ku batista ja sil o kans tosi isot..... tekee mieheen kokoa!!!!!!!!!!!
välillä näkee vartaloita joissa on rinta ja vatsa kunnossa mut sitten ei tippaakaan niskaa/yläselkää niin näyttää kyllä hiukan yksipuoliselta, mutta makuja on monia.....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mullekin on meinannut tulla jonkinlaiseksi pakkomielteeksi nuo epäkkäät. Kun ne eivät itsellä meinaa millään kasvaa. En oikein uskalla/pysty tekemään paljon ja varsinkaan painavia maveja kun on selkä hieman rikki, joten joutunut vaan tahkoamaan kohautuksia...
Ja sit aina kun täällä pakkiksella näkee jollain hienoja epäkkäitä niin aina ne sanoo että eipä noita juuri ole tullut treenattua, prkl! :)

Itelläni epäkkäät ovat kasvaneet todella hyvin tekemällä isoilla painoilla olankohautuksia tangolla. Siis en ala mitään huippu supistusta tekemään ylhäällä, vaan nopeita toistoja.

janiU - rinnalleveto on tehny mulle muotoa epäkkäisiin tosi hyvin......mut jos on selässä fikaa ni voi olla vaikeaa. mut painot on eriluokkaa ku mavessa et ei pitäs ottaa alaselkään kovin paljoa.

JaniU sanoi:
Mullekin on meinannut tulla jonkinlaiseksi pakkomielteeksi nuo epäkkäät. Kun ne eivät itsellä meinaa millään kasvaa. En oikein uskalla/pysty tekemään paljon ja varsinkaan painavia maveja kun on selkä hieman rikki, joten joutunut vaan tahkoamaan kohautuksia...
Ja sit aina kun täällä pakkiksella näkee jollain hienoja epäkkäitä niin aina ne sanoo että eipä noita juuri ole tullut treenattua, prkl! :)

Täysin sama vika. Lähti vuosi sitten hermo kun epäkkäät ei kasvaneet vaikka vedänkin maasta vähintään joka toinen viikko. Aloin puol vuotta sitten treenaamaan epäkkäät erikseen maastavedon lisäksi. No, vähän aika sitten kattelin että hiukan jotain pientä epäkästä alkaa pukkaa paidan alta. Sit katottiin yhden muijan kanssa Smackdownia ja sieltä tuli joku epäkäshirmu ja muija totesi että onneks sulla ei oo tommosia lihaksia. :rolleyes:

Ja tosiaan niillä joilla on suurimmat epäkkäät toteavat yleensä etteivät juurikaan epäkkäitä treenaa tai sen erikoisemmin vedä maasta. Näköjään geeneistä kiinni eli voin unohtaa isot epäkkäät. :curs: Tai eipä mulla mitkään muutkaan lihakset niin isot ole. :lol2: Kunnon mörköepäkkäät on just
asialliset, niihin yleensä kiinnittyy ensimmäisenä huomio.

Miulla on mimmiksi joltisenkin kokoiset trapsit. Olen Miken kannalla, että liian isot eivät enää näytä hyviltä. Jokke Aholalla on hiinä ja hiinä. Hierojani kysäisi kerran, mitä olen tehnyt epäkkäilleni. Se klassinen: en juuri mitään, en mitään erityisliikettä. Mutta rakastan maastanostoa ja rinnallevetoa. Ne kasvavat liikaa, jos niitä vielä erikseen treenaa, ja miulla on muutenkin taipumusta huonoon ryhtiin. Suomeksi sanottuna: gorillannäköön.

Mulla on olankohautus mukana selkäreenissä. Aattelin että jos on kerran hartioissa leveyttä ni näyttäs aika tyhmälle jos päältä olis ihan tasasta. En nyt korviin niitä ajatellu reenata, mut kyllä sellanen pien luiska olis ihan kiva... :)

Ite jätin kohautukset pois ohjelmasta. Ei mun mielestä näytä yhtää hyvältä isot epäkkäät jos muu kroppa ei ole samalla tasolla. IMO normaalista selkätreenistä saa tarpeeksi rasitusta epäkkäille

Mniska sanoi:
sub tvn amerikka paineissa on sellanen hahmo ku batista ja sil o kans tosi isot..... tekee mieheen kokoa!!!!!!!!!!!

Itse törmäsin Itäkeskuksen Anttilassa saman sarjan kaveriin, (joku Benoit, en seuraa alaa) jolla niskan ympärys oli osapuilleen päätä suurempi. Samaan pakettiin vielä isot trapsit, niin äijähän oli täysi keila. Noh, hyvin tuntuivat nimmarit silti kelpaavan..
Ja nyt kaikki Smackdown-fanit joukolla keuhkoamaan että "Kyllä se silti sut pieksis.." :hyper:

Mun ääni sille että epäkkäät eivät voi olla liian isot, vaikka ulottuisivat korviin asti. Jos olkapäät näyttää liian pieniltä, niin niitä pitää treenata enempi. Maastaveto voisi riittää epäkkäille, mutta teen vielä erikseen muutaman sarjan epäkkäille, joihin olen ensin laittanut linimenttiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom