Epäkkäät kasvuun

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onkohan mitään ärsyttävämpää voimailu/bodaus-piireissä kuin nämä, jotka luulevat keksineensä, että jollain Mikki Hiiri painoilla nöx nöx-kulmasta tehdyillä "tunne puristus lihaksessa"-liikeillä saa lihasta.

Rautaa tankoon ja menoksi. Näissä asioissa vanha pieru on monesti parempi kuin pussillinen uusia.
Kukaan ei ole vielä kasvattanut isoja epäkkäitä jotain saatanan plastolelupainoja puristelemalla.

Ihme pätemistä, kaikki mitä periaatteessa voimaharjoittelussa tarvitaan on keksitty jo suurinpiirtein ennen Jeesusta. Laitteita tulee ja menee, mutta levytanko jää.

Miten nostatte olankohautuksissa olkapäitä? Pää suorana, jolloin liike on kohti korvia vai pää reippaasti edessä, jolloin liike menee edell. suoraan, mutta pään taakse? Vai onko mitään väliä?
Mulle tuo pohjekone on aika vieras kapistus...
Kannattaa vetää hyvässä ryhdissä ja pää takana niiin tuntuu ihan pirun hyvin. Painoja pitää sitten vähän pienentää ettei ryhti mee kasaan liikettä tehdessä.;)

Kaikella kunnioituksella tuo helvetisti painoja tankoon ja riuhdotaan menemään ei välttämättä ole paras
ratkaisu lihaksen kasvatuksessa. Itse olen kohautuksia tehnyt vuosia--> ei mitään tulosta. Mavella ja pinkkipainoilla tasapainottelemalla tulosta on tullut. Olen pahoillani. Ilmeisesti osa täällä on hieman kaavoihinsa kangistunutta porukka jotka ei suostu edes uusia juttuja kokeilemaan.

Kannattaa vetää hyvässä ryhdissä ja pää takana niiin tuntuu ihan pirun hyvin. Painoja pitää sitten vähän pienentää ettei ryhti mee kasaan liikettä tehdessä.;)

Komppaan ihan sikana:
rinta rottingilla teet, mikä tietty vaatii kässärit, mutta siis rinta rottingilla, olkapäät takana, riittävän pienillä kässäreillä että saat rutistettua ihan ylös asti ja laskettua hillitysti alas.

Ei nyt mitään 4 sekunnin negatiivista, kun liike on muutenkin niin saakelin lyhyt, mutta hallitun hitaasti.

Kandee kokeilla ainakin.

Kaikella kunnioituksella tuo helvetisti painoja tankoon ja riuhdotaan menemään ei välttämättä ole paras
ratkaisu lihaksen kasvatuksessa. Itse olen kohautuksia tehnyt vuosia--> ei mitään tulosta. Mavella ja pinkkipainoilla tasapainottelemalla tulosta on tullut. Olen pahoillani. Ilmeisesti osa täällä on hieman kaavoihinsa kangistunutta porukka jotka ei suostu edes uusia juttuja kokeilemaan.

A) Kukaan ei puhunut riuhtomisesta - ainoastaan isoista liikkeistä jotka mahdollistavat isojen painojen käytön
B) Tähän kommentoineet ovat käsittääkseni kaikki pitkällä treenikokemuksella varustettua porukaa jotka varmasti ovat ehtineet kokeilla kaiken kuminauhoista kettinkiin. Suurin osa pitkään treenannaista yksinkertaisesti vain palaa ennemmin tai myöhemmin takaisin perusjuttujen pariin kun on muutamat vuodet hukannut "hakemassa sitä tuntumaa" mitä ihmeellisimmillä vemputuksilla ja liikekulmilla.

Jos yhtäkkiä tullaan kertomaan että trapsit kasvaa parhaiten jollain staattis-tyyppisillä pikkuliikautuksilla joissa max paino on hädin tuskin kaksinumeroinen, alkaa kyllä monella suupieli nykimään väkisinkin - varsinkin kun kirjoittaja kehottaa muita opettelemaan treenaamaan OIKEIN.

Itse olen 9 vuotta treenannut, kaikenlaista on tullut kokeiltua. Se että tämä on ekoja postauksiani pakkikselle ei tee minusta kokemattomampaa treenaajaa. Vaihtelu virkistää-myös treenauksessa.

Maastaveto räjäyttää selän ja epäkkäät kasvuun niin kuin edellä sanottiin.
Niin kuin edesmennyt suuruus Jon Pall sanoi: There is no point to be alive if you can't do deadlift!

ehkäpä raskaiden kohautusten jälkeen noita käsipainiopuristuksia?
olis pitäny lukea tätä heti aamusta niin olis voinu heti kokeilla:)

Maastaveto on hyvä, mutta esim. Kaikkien aikojen paras selkä kehis lavoilla suomessa Jiipee Pulkkinen ei IKINÄ tehnyt mavea. se mikä toimii itsellä, ei välttämättä toimi muilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%

Suositut

Back
Ylös Bottom