Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tarvis vähän jeesiä, kertokaahan kameraoppineet minkälaista putkea suosittelette lentokoneiden sekä ilmailu aiheisten valokuvien ottamiseen. Kameran runkona tulee olemaan joko Canon 600d tai Nikon 5100. Riittääkö tollanen perus 250mm putki jos esim laskeutuvia ja nousevia koneita kuvailee ?
No paljonko se saa maksaa?
Olen päättänyt päätyä tuohon Nikon d5100 kameraan, suositelkaa jotain perushyvää putkea siihen. Edelleen tarkoituksena kuvailla lentokoneita, eli liikkuvia kohteita sekä zoomia tarvis olla kanssa.
Katos tuolta välineketjusta, millainen läjä mulla olis tavaraa tarjolla, jos et jo ehtinyt runkoa ostamaan. 7D:ssä on kuitenkin edelleen yksi parhaista automaattitarkennuksista, mitä rahalla saa liikkuvien kohteiden kuvaukseen.Olen päättänyt päätyä tuohon Nikon d5100 kameraan, suositelkaa jotain perushyvää putkea siihen. Edelleen tarkoituksena kuvailla lentokoneita, eli liikkuvia kohteita sekä zoomia tarvis olla kanssa.
Minkäslaista järkkäriä porukka suosittelee amatöörille? Hinta sais pyöriä tuossa 500e kohdalla.
Minkäslaista järkkäriä porukka suosittelee amatöörille? Hinta sais pyöriä tuossa 500e kohdalla.