Ensimmäistä autoa ostamassa, mutta mikä :S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Teemu_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hoi nettiautofriikit!

Ensimmäisen auton osto tulee ajankohtaiseksi kesän aikana, mutten tiedä minkä haluaisin? hinta haarukka n.11000-12500e. Olis kiva jos liikahtais mukavasti ja ei näyttäis ihan hirveeltä.

Oon miettinyt e36 328:a mutta sekin on niin perhanan yleinen, e38 740 himottais mutta en tiedä kestääkö perse ajaa semmosta kaupungissa. :jahas: Ehkä myös C230 kompuralla olis jees mutta ehdotelkaa nyt jotain!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
328 bemun yleisyys ei kyl oo huono juttu, kertoo vähän autosta, jos sitä ei kukaan haluisi, niin ois varmaan aika paskalorttokärry. Ehottomasti e36 coupe bmw. tai sitte e34 M5. Jompikumpi noista tulee mulle:)

328 bemun yleisyys ei kyl oo huono juttu, kertoo vähän autosta, jos sitä ei kukaan haluisi, niin ois varmaan aika paskalorttokärry. Ehottomasti e36 coupe bmw. tai sitte e34 M5. Jompikumpi noista tulee mulle:)

Juu toki muttakun noita kolmekutosia on niin perhanasti ettei olis ihan kiva hukkua massaan ja sekottua 316:sten kanssa.

M5:sta oon miettinyt kanssa mut kauheet vakuutukset ja bensaa vie niin paljon että ennemmin lähtisin 740:seen jos paljon pensarahaa..

200sx ja celica. Ei ihan yhtä yleisiä kuin e36 bembet. Corrado on myös yksi vaihtoehto, tosin se ei taida olla tekniikaltaan kaikista luotettavimpia.

En kyllä suosittele ostamaan mitään kovinkaan harvinaista tai erikoista autoa, sillä varaosakulut on useimmiten todella isoja.

Zone-sarja -42%
Mistä 17v saa 12 tonnia autoon?

Oma ensimmäinen autoni oli 18 vuotiaana 200sx, johon myönsivät mukisematta rahoituksen. Ovihommat aloitin samana päivänä kun täytin 18, joten
opiskelujen ohella tein ovihommia 4 yötä viikossa, jolla maksoi mukavasti autorahoituksen ja jäi vielä vähän käteenkin. Hyvin pitkälti itsestä kiinni mistä sitä rahaa tahkoo ja kuinka paljon.

oon säästäny jo monta vuotta autoon, eli töistä töistä ja kevarista tulee rahaa ja iltahommia teen keikkaluontosesti faijan lvi-alan yrityksessä.+ kaikki synttäri yms. rahat säästänyt.

Ei saabi himota kun on etuveto, 200sx s14 oon harkinnu ja se onkin yks vaihtoehto ja celicat on rumia enkä haluis etuvetoa :D

oon vaikee ja siks perustinkin tän tredin :D

Ei uskois kovin vikaan menevän jos ostat sen s14(a) tai 328 e36:n. Uskoisin lisäksi, että melko helppoja autoja myydä tarvittaessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
s14(a) datsunin hyväksi puoleksi on laskettava, että ~1500-2000e sijoituksella saa ~100hv ja ~150Nm lisää brutaalia voimaa ja paketti pysyy silti luotettavana jokapäiväiseen käyttöön. 1260kg painoinen kori alkaa 300hv/400Nm kulkemaan varsin vihaisesti, eikä kulkupuolella ole noilla muilla harkitsemillasi kärryillä mitään mahdollisuuksia.

Sisustahan tuossa on tosin perus-japsi, eli jos se painaa valintakriteereissä tehoa enemmän, niin sitten 328 on parempi vaihtehto. Kulkeehan 328 kuitenkin ihan mukavasti sekin.

:offtopic: Ei tietysti pitäisi neuvoa, mutta auto on huono sijoitus. Itse käytin tuon ikäisenä autoon jonkun 4000 e ja loput käytin :"yritin elää elämää". Jäi paljon parempi muisto tuosta ajasta, kun käytin 10000 e elämään ja autoon 4000 e. Autosta sain vaihdossa uuteen vielä 2800 e hyvitysti 4v myöhemmin, mutta olin monta kokemusta rikkaampi tuon rahamäärän takia :)

en tiedä mikä kannattaaa ostaa, mutta kierä opelit kaukaa niin sekin on jo puoli voittoa.

neutraalilta se tuli. Vältä ooppeleita!! Ne houkuttaa kun ne on halpoja vaan EI TEE MITÄÄN!!!! kuinka monen eka auto onkaan ollut opel omega...

vakuutusmaksujen hinnat kannattaa myös huomioida, varsinkin kun bonuksia ei varmaan vielä ole päässyt kertymään.

Vaihdettuani s14a:n samanikäiseen 528iA bemariin, vakuutusmaksut nousivat 300e/vuosi ja itsellä on sentään kaikki bonuksetkin täynnä.

Ei tuo mersukaan paha varmasti ole, vaikkakin ehdottomasti kaikista vanhimman näköinen kolmikosta, varsinkin sisustan puolesta. Pitäisi ainakin tekniikan puolesta olla kelpo peli.

Hmm.. 11k€ ensimmäiseen autoon.. Nooo, kukin tyylillään.

Jotkut käytetyt pösön 206:set sun muut ainakin kavereilla toimineet hyvin. Kulkee ihan mukavasti, sopivan kokoinen (tosin 5 bodaria eeeeeei välttämättä mahdu sinne hirveän mukavasti :D ) eikä kuluta hirveästi. Plussana menevän näköinenkin auto. :thumbs:

Jengi tietty alkaa nurisemaan noista pököteistä, mutta ei minun tutuillani ole mitään ongelmia ole ollut vielä.

Joo, mutta älä vaan osta Opelia. Kokemusta löytyy vanhasta Vectrasta..

Suositut

Back
Ylös Bottom