Ensimmäinen viestisi pakkikselle?

Ei jumalauta, sitä ei olisi ikinä edes pitänyt käydä tsekkaamassa mikä se eka postaus oli. Se löytyi threadistä "mitä tapahtuu kun painat liitä", ja olin postannut seuraava linkin;

http://www.pumpster.com/archives/handmade_vagina.htm

No, ihan kiva että tuollaisen osoitteen voi postata kahdesti yhdelle forumille. Tämä taitaa olla väärä osio ja sitä se kyllä oli viimeksikin

:eek:---->:lol2:---->:rolleyes:----->:nolo: Hauska linkki...putosin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Roiniksella oli omakin ensimmäinen posti, mutta nimimerkki katosi/unohtui joskus foorumin nimen muuttuessa. Tuossa eka tällä nimimerkillä ja vuosi oli 2003:
vähän aihetta sivuten.. kaveri tilas salvia divinorumia (yrtti) jonka koirat sit haistoivat. se oli vielä sillon laillista yrttiä. 40g se osti sitä, noin 5g tuli labrasta + labramaksut, tullit ym. paskat. eli vaikka olisi "laillista" ainetta, niin kannattaa pitää varansa.
:D

13.03.2005

Cassu sanoi:
Täällä ilmoittautuu yks turkulainen punttimimmi. Ennen treenasin Gym2000:lla, mut nyt syksystä lähtien oon käynyt tuolla P&P Fitness Centerillä. Oikein oon ollu tyytyväinen saliin. Kaikki tarpeellinen ainakin mun treeniin löytyy, ja nyt pääsiäisen aikana sali laajenee ja lisäyksiä salivälineistöön on tulossa (muistaakseni ainakin dippiteline). Hintakin on edullinen, kuukausikortti opiskelijalta maksaa muistaakseni 32€. Ja näin aamutreenaajana ehdottoman hyvä juttu on avainkortti (gym2000:lla ei ollut), jolla pääsee sisään joka päivä 6-23...Ja henkilökuntakin on oikein mukavaa ja ystävällistä.

Nyt salille :whip:

26.11.2002, eli aika kauan sitten
Pelimiehen Pääkallo

1. Pussilinen Makaroonia a 400g
2. Jauhelihaa 400-600g paista oliiviöljyssä.
3. Purkillinen raejuustoa 200g..kai

mausta oman maun mukaan... suosittelen tulisesti.

juomana 0.5l maitoa pari ruisleipää oman maun mukaan tehtynä.

siitä vaan syömään...

Ruoka ohjeet on aina hyviä

Herran vuonna 2002 (hyvä vuosi) tapahtui seuraavaa...

Pitääpä huomenna laittaa sykemittari päälle jalkatreeniin, niin saa jotain vertailtavaa. Viime lenkillä näyttää kuluneen 601Kcal.

Zippadappa!!!

Noniin liityin nyt itsekkin pakkikselle kun oon kuullut niin paljon hyvää tästä. Pari tuttua on saanut täältä kuulemma paljon tsemppiä ja ohjeita treenaamiseen ja ruokavalioon.. Itsekin olisin vailla neuvoja treeniasioissa. Ja oishan se kiva vaihdella kokemuksia samanhenkisten ihmisten kanssa ja saada palautetta niiltä jotka tietää, mistä puhuu Elikkäs tämä tapaus on 19-vuotias nuori nainen, jonka harrastuksiin punttis on kuulunut nyt n.3 vuoden ajan. Pituutta löytyy 166cm ja painoa n.60kg. Tarkoituksena olis kesäksi kiristellä timmimpään kuntoon ja saada lihaksia paremmin pintaan.. Eli nyt tarvitaan vaan itsekuria ja potkua perseelle Täältä toivon saavani niitä vinkkejä ja lisää motivaatiota treenamiseen. Aurinkoista kevättä kaikille!!!

Tavoitteet on ton jälkeen vähän muuttunu :D

Ennätykseni leuanvedossa on vastaotteella 17 ja myötäotteella 13. Olen yrittänyt saada tuota vasta otteen tulosta nousemaan, mutta se on vain laskenut. Vaikka harjoittelen sitä miten paljon tahansa, tuo toistomäärä ei nouse. Nyt se on noin 15 kohdalla. Myötäote ei ole ongelmani vaan vastaote. Olisiko kenelläkään vihjeitä miten tuon toistomäärän saisi nousemaan myös vastaotteella? Nyt puhuttiin koko ajan omalla painolla vetämisestä.
En sano muuta kun että aika :david: tuon viestin kirjottaja. Ai niin, se hän olen minä. :(

En sano muuta kun että aika :david: tuon viestin kirjottaja. Ai niin, se hän olen minä. :(

Oot rekisteröitynyt palstalle 1½ kuukautta sitten. Tarviiko tossa vaiheessa jo muistella vanhoja kirjoituksia :D

edit: omani oli testing testing :offtopic:

Muistelin, että ensimmäinen postini liittyisi joko nyrkkeilijän voimaharjoitteluun tai painonvetoon, mutta näemmä onkin joku nesteenkerääntyminen ollut aiheena. Ja ihan oman threadinsäkin olen perustanut.

Onko kellään kokemuksia ja/tai vinkkejä oudon painonvaihtelun ja nesteenkerääntymisen suhteen? Meikäläisellä saattaa paino heittää 4-5 kiloa vuorokaudessa ja se on yleensä ihan pelkkää nestettä joka kertyy, tää alkaa todella rassata koska kilpailen kamppailulajissa ja pitäis saada joskus se 4 kiloa ennen kisoja lähtemään.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=41828

Hassua lukea omia vanhoja juttuja. Mullahan on kirjoitustyylikin ollut melko erilainen. Sekavia höpinöitä.

28,8 €/kk kuopion hallilla opiskelija hinta

Siinä ihka ensimmäinen viesti pakkotoistoon.

5.7.2003

Minulla(lue:uudella pakkotoistolaisella)olisi pieni galluppi:eli kuinka päädyit oman lajisi puolelle,oli se sitten bodaus,voimannosto,painonnosto,fitness tai muu vastaava...itse olen nostellut vajaan vuoden rautoja ja harjoitteluni on saanut vaikutteita bodauksesta ja voimannostosta.Tällä hetkellä en osaa päättää kumman puolelle vaaka kallistuu mutta tuskin tässä iässä se nyt on vielä ajankohtaista(16w)?
Eli,milloin teille tuli"valaistus"oman lajin suhteen vai onko se ollut selvä juttu eka salitreenistä alkaen?
Henk´kohtaisesti pidän raskaista massaliikkeistä mutta silti olen havainnut tietyt hienosäätö-liikkeet erittäin tarpeellisiksi...
Pistäkäähän vastauksia satelemaan omiin "valaistuksiinne" perustuen kun itse sitä vielä odottelen...ai niin,ja perustelut ovat tervetulleita!

Yllättävän siisti kieliasu tuoreelle keltanokkapakkislaiselle ja aihepiirikin suhteellisen asiallinen, joskin voimannoston olemassaoloa en enää tänäpäivänä tunnusta.

Heips!

Täällä myös yksi innokas tulemaan mukaan! Päälajini on kylläkin kädenvääntö, mutta kun treeni on muutenkin monipuolista ja voimaa ja energiaa riittää, niin erittäin, kovin, hurjan mielelläni haluaisin kokeilla noita voimanaislajeja:)
Mahtaako ikinä löytyä sellaista päivää että kaikille halukkaille kävisi? Meikäläisellä on MM-kisat Englannissa juuri tuohon aikaan kuin viimeisin ehdotettu pvm. Mutta jos en pääse niin voivoi. Sitten jos järkkäätte uudestaan joku toinen kerta?

9.10.2006, voimanaislajeja piti mennä kokeilemaan. Ja mentiinkin:rock: (Kauheesti pelotti että tuolta löytyy jotain idioottimaisuuksia..:nolo:)

2-jakoiset ohjelmat:

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2

-> Millaisilla painoilla nuo sarjat tehdään, monta % max?

Ihmetyttää hieman myös joissakin liikkeissä nuo vaihtoehdot, esim. taka- ja etukyykky käyvät kuitenkin aivan eri tavalla eri lihaksiin.
Voisiko joku koota tuosta ohjelmasta sopivat liikkeet tasapainoiseksi kokonaisuudeksi, niin tääkii nuori mies pääsis kunnol treenaa kunnon ohjelman kanssa. (Oletan tuon olevan hyvä ohjelma muuten)

EDIT. Mites muuten vatsojen treenaus?
EDIT2. Ja Monta toistoa kuhunkin sarjaan?

Noinkin asiallisesti lähtenyt täällä pyöriminen käyntiin :hyvä:

pp 125 mv 200 jk 160, veto vyöllä, penkki, kyykky ilma mitään, painoa liikaa ;)

28.10.2004
Jopas sitä on tullu oltua kovassa kunnossa joskus, nykyisin vois melkee puolittaa noi tulokset:D pitäsköhän alkaa taas harrastamaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom