Ensimmäinen viestisi pakkikselle?

Pelimiehen Pääkallo

1. Pussilinen Makaroonia a 400g
2. Jauhelihaa 400-600g paista oliiviöljyssä.
3. Purkillinen raejuustoa 200g..kai

mausta oman maun mukaan... suosittelen tulisesti.

juomana 0.5l maitoa pari...

26.11.2002

Samaa settiä vieläkin menee... :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjensta.

Meikkistä vaivaa sellanen ongelma, että habareenin kanssa on ongelmia. Tästä suora seuraus on, että haban koon kanssa on myös ongelmia... eli probleema on seuraavan lainen: Bulkatessa meikäpoikaan tarttuu yleensä painoa ihan mukavasti, mutta painonnousun mukanaan tuoma ongelma hauistreenissä on se, että yhden sarjan jälkeen on sellainen JÖLLI habassa, että pelkkä käsivarren koukistaminen (ilman painoja!) on hankalaa. Kun kerran haba on aivan jöllissä on sarjojen välillä palauteltava hurrrrjan pitkän aikaa ja seuraavassa sarjassa ei silti enää ole voimaa jäljellä, kun lihas ei "mahdu" kunnolla supistumaan. Samanlaista vaivaa ei muissa lihasryhmissä ole. Olen aina ollut onnenpekka pumpin suhteen, pumppi tulee vaikka ohimoihin jos jauhaa tarpeeksi isoa purkkaa. Ainoastaan habatreenissä tämä pumppi muodostuu ongelmaksi. Dietillä tämä pumppihomma ei tietenkään vaivaa, mutta ei dieetillä paljoa kasvetakaan.

Mitä vois tehdä? Onko ideoita?

Tämmönen! Ja kyllä samaa probleemaa on edelleen, ei siitä eroon kokonaan pääse.

28.11.2003, 11:39

joo tämä kyl menee mutta mitä järkee on penkki paidassa??? sama ku laittais tunkin jalkaprässiin ja ja eiku 1500kg prässiin...

hahah, kyllapa on ollut hyvaa jutta mulla :D

fakeedit. vanhalla nickilla taa posti

Rumin auto? no Toyota Corollat nyt ei varsinaisesti ole kauniitakaan..
Citroën BX varsinki lasikuitukorotuspalikalla katossa nyt on aika paha.
Saabin koko tuotanto
siinäpä se

Aamulla (tai vaikka edellisenä iltana) sheikkeriin (tai johonkin törskään) halpaa perusheraa 1,5 dl, 1-1,5 desiä elovena hiutaleita, 1-2 ruokalusikallista rypsi-/oliiviöljyä, maitoa niin paljon kuin mahtuu ja sekaisin ja mahaan. Vitamiinejakin voi aamusella napsia jos siltä tuntuu.

Jos ei syöminen onnistu niin juodaan se ruoka.

Syöminen hallussa alusta asti...

15.08.2002 klo 01.09:

Kyllä se vähän näin tuppaa olemaan :)

Mulla ei ole reenikaverin kanssa ongelmia ollut, sillä on ollut mun kanssa ongelmia :D.. En voi väittää huonoksi kaveriksi kun ollaan 9 vuotta tunnettu, niin kyllä sitä jo vähän luottaa ja ymmärtää toisen menoista jne. Itse olen joskus juuri tuollaiseen "Joo tää pitää kattoo ja syödä ja pestä vaatteet ennenkun voin lähteä"-tilanteeseen itseni hommannut, mutta silloin on ollut silleen että on ollut kolme kaveria menossa ja ne kaksi siellä odottamassa joten sillä sitten niille enää nii väliä jos ite jättää väliin. Mutta sillon jos joku odottaa yksin niin hävettää kyllä tulla myöhässä.

Jäätävää. Vieläkin oon krooninen myöhästyjä mutta salitreenit ei kyllä ilman oikeasti hyvää syytä jää väliin :)

Eka viesti oli myös eka thread eli

M:2kpl lippuja Dimmun keikalle Tre
Eli myynnissä 2 kappaletta lippuja Dimmu Borgirin keikalle Tampereen Pakkahuoneelle 24.10.2003.

Liput myyn samalla hinnalla millä itse ne lippupalvelusta lunastin eli 49€. Voin myydä myös erikseen eli 25€/kpl.

Kalorimäärät lienevät jossain määrin yksilöllisiä, lisäksi olisi hyvä tietää, missä ajassa nuo ylimääräiset kilot on tarkoitus saada pois. Searchilla ja FAQ:sta löytynee tietoa enemmän kuin tarpeeksi. :)

:offtopic: Ensimmäinen postini. Tästä se alkaa. :evil:
Joo'o, heti ekassa viestissä piti päteä jossain laihdutusketjussa. :rock:
Ja mikä alkaa tästä? No, onhan noita viestejä kohta huimaavat 400... :rolleyes:

Ekat viestit on menny tonne vippi puolelle joten en niit tähän ala laittamaan mut tää ole eka yleiselle..

amf sanoi:
Tämä neito se vaan aina jaksaa nostattaa hymyn huulille. Tämänpäivän otsikko Iltalehdessä: Kohu-Saijan avioliitto oli yllätys äidillekkin.

"Hän myös myöntää avioliittonsa kosovolaissyntyisen miehen kanssa todeksi.

- Niin, tottahan se on. Me menimme syksyllä maistraatissa naimisiin. Edes äitini ei vielä tiedä tästä, hän sanoo Seiskassa. "
No nyt taitaa jo tietää

Tämän takia piti rekisteröityä (vähintään) useamman kuukauden taustastalkkauksen jälkeen @ 13.11.2003, 17:00:
Arvid sanoi:
Tyhmä kysymys: Mittaatteko ton hanskan levossa vai jännitettynä? :david:
Ilmeisen tärkeää tietoa! :lol2::nolo:

Keskityhän vasarakääntöön ja rannekääntöön aluksi. Alataljalla tai vastaavalla vipuvarsikoneella saat myös hyvin pitoa vääntöihisi. Hauis sinänsä on yliarvostettu kädenväännössä, joskaan ei siitä haittaa ole. Jos harrastat oikeaa kädenvääntöä, etkä pelkästään "baarivääntöä" , niin sormet ja ranne sekä vasaralihas ovat tärkeimmät.

Kädenvääntöneuvoja olen jakanut ensimmäiseksi joskus vuonna 2002...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom