Ensimmäinen viestisi pakkikselle?

mikä siinä soijassa nyt on niin huonoa???

88/100g on proteiinia.. eikä edes ole veteen sekoitettuna pahaa..

nyt 2 pussii popsinu sitä 3xpäivässä sen desin ja oikein hyvää.. ja maksaaki vaa 13 euroo 900 grammaa..

nii mikä siinä on huonoa?

en kyllä ymmärrä miksi tota kehuin.. Sellane muistikuva että oli ihan vitun paskaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nooh, oman kullan lisäksi (tietenkin :d) george clooney, antonio banderas ja sylvester stallone...tai no..ne on ihanan charmikkaita! :hyper: :kuola: Niin juu eikä se brad pitt myöskään mikään paha ole ;)

Maailman komeimmat miehet ketjuun olin mennyt raapustamaan..
:lol2:

2:28

Lätkäveikkaus vol 3 ;)

2004
Eka postaus ja toivottavasti ei mikään kovin surkea. Koitin searchilla josko ois ollu jo tälläst threadiä, mutta ei kyllä löytynyt.

Eli ku tässä oon selaillu tätä pakkotoistoa salille siirtymisen innostamana, niin ole huomannu että täällä puhutaan "bulkista", "poussauksesta" ja ties mistä, niin oisko mahollista että kertositte vähän mitä esimerkki sanat tarkottaa ja tietenkin niitä muita joita on. Meinaan jää vähän vajaaksi jotkut lukemat jutut, ku siellä on sellasia sanoja mitä ei ymmärrä ollenkaan.
Ajattelin että aloittelijoiden osio on varmaan paras tälläselle postaukselle, kun ainoat jotka näitä ei varmastikkaan tiedä on ne aloittelijat kuten minä.

Ps: tää kyllä vaikuttaa aiheelta, josta oisin luullu olevan threadejä, mutta ilmeisesti olen ainoa tyhmä(?)/jota kiinnostaa :)

/Pyr0

Erittäin aloittelijamainen posti ja vielä turha ketju. :itku:

Ylläri ettei searchillä löytynyt silloinkaan... :rolleyes:

Mun eka viestini oli näköjään helmikuussa 2011 ketjuun Näppivoimat ei riitä mavessa, mikä avuksi?

Hmm. Mä oon just funtsinut salihanskojen hommausta, koska oon alkanut saamaan maastavedoista kovettumia sormien tyviin. Ristiotteella oon tehnyt ja toistaiseksi ilman magnesiumiakin. Ei oo tosin toistaseks tullut sellasta tilannetta, et näppivoimat ei riittäs, kyl se on ihan heikko selkä joka pistää hanttiin. :rolleyes:

:lol2: Ei mul oo edelleenkään hanskoja, mut mankkua löytyy.

Spunge sanoi:
No joo,taas vedettiin herne nenuun kun Hanmoodoa hieman arvosteltiin. Älkää välittäkö, tää ei todellakaan oo eka kerta! Ja tosta mustasta vyöstä: Herra Suki-Suki voi ottaa kokelaan mustan vyön kokeeseen jo ensimmäisen asteen ruskealta vyöltä, ei niitä neljää ruskeaa tarvitse suorittaa jos skilssejä on!
Ja tiedän erään tapauksen jossa henkilöllä X oli punainen vyö, meni n. kolme kuukautta ja hupsis, kaverilla olikin musta vyö!
Ja ne värivyöt saa jo sillä että maksat vyökokeen+vyön eli 22 egee, mitään ei tarvitse osata! Oon nähny monta tällaista tapausta! Eli periaatteessa jokainen pääsee sensein tasolle HMD:ssä..
Oli muuten mun eka postaus tälle foorumille, jotta terve vaan!

Shillälailla. Vankkaa tietämystä Han Moo Dosta vuosien takaa. Oon kirjoittanu ton 22.5.2003, joten kohta tollakin postilla on 9-vuotissynttärit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom