- Ikä
- 47
17.04.2002, 08:36:
Tuleepas, ainakin selästä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleepas, ainakin selästä
Latasin St. Angerin kipaleet täs viime viikon aikana koneelle. Osasta kappaleista on liikkeillä 2/3 tai 1/2 versioita, eli puolet kappaleesta on tyhjää... Hyvä taktinen veto Metallicalta, mut vähän ärsyttää - koska ne kappaleet on helvetin HYVIÄ, eikä haluais jättää kesken. Tai ainakin askel rankempaan suuntaan. Taitaa mennä mun suosikkina Blackin ja ...And justice for all:in ohi. Eikä mun mielest Load ja Reload NIIN paskoja olleet, vaan eri tyyppistä musiikkia kuin 4 aiempaa alpumia...
10. kesäkuutako se tuli? pakko-ostos varmaankin, vaikka kipaleet Kazaasta saiskin. ;)
Ei saatana, nyt lähti pakkispoikuus... vaan kuka helvata tuossa before-kuvassa on?
Itellä ikää 18v ja mitat 180/81 ja silti haba vaan noin 37cm!
alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa ku on niin pitkät kädet että, eihän toi haba kasva vaikka kuinka reenais=(
Tälläkinhetkellä teen tangolla 50:nen kilon painoilla mutta ei mitään hyötyä=((
Kyllä sellanen 5 tuntia tulee minimissään oltua hereillä joka treenin jälkeen, salilla menee yleensä aika klo 17-19, suihkuttelut, litkujenjuomiset mukaanlukien. Harvoin tulee mentyä oikein aikomuksena nukkua vällyihin ennen keskiyötä. Välillä vaan tuntuu että kroppa on niin "päällä" vielä keskellä yötäkin, että unet jää vähiin. Plus tietenkin proteiinin hillitön kusetusvaikutus. Kädet ei varsinaisesti kramppaa, magnesiumilla sain sellaset oireet häviämään, mutta yöt, jolloin olo on kuin madolla koukussa, on turhankin tuttuja.
mattitesti1oikeinko
Tuo tais olla eka. Todella syvällistä tekstiä :D Noi hymiöt rulaa!
Kova jätkähän tuo Fedorovin poika on. Ihmettelen vaan hehkutusta "hyvästä rakenteesta". Mielestäni Fedorovin rakennetta ei vielä hienoksi voi kutsua vaikka rintaosasto olisi kunnossakin. Tuskin esimerkiksi se vyötärö tuosta enää pahemmin kapenee.
K.P Ouraman (niin asiantunteva mies kuin onkin) ennustajanlahjoihin en myöskään luottaisi. Onhan hän aikoinaan liputtanut mm. Achim Albrechtin ja Arthur Buurmanin ammattilaismenestyksen puolesta. Useimmat tietänevät em. kavereiden suoritukset ammattilaiskehissä (liekö Buurmanilla sellaisia ollenkaan?)..
Hyvä resepti ja monta annosta jo syötynä, mutta nyt iski makeannälkä ja kokeilin:
- korvaa kaurahiutaleet jollain crispymäisellä, esim. fitness-muroilla
- sulata ja levitä päälle tummaa suklaata
Just äsken palasen nautiskelin ja oon ihan :haart:
On muuten ensimmäinen postaus..tähän saakka tyytyny lukijan osaan.
Avatarista päätellen hapa on ilmeisesti jonkin verran kasvanut.
Näin joskus telkkarista keskusteluohjelman noista laitteista. Siinä joku lääkäri sanoi tutkineensa noita vehkeitä ja sanoi että on niistä hyötyä, mutta ei tietenkään vastaavanlaista kuin kunnon treenistä.
Eli sohvalla makaaminen pädit pakarassa on parempi vaihtoehto kuin pelkkä sohvalla makaaminen :p
Harjoituksilla on siinä mielessä väliä, että autoa ei saa rasittaa liikaa ennen kilpailua, onhan käytössä vain tuo yksi moottori. Harjoitusten ja lämmittelyiden kierrosmäärät kertovat paljon tallin luottamuksesta moottorin kestoon.
Täytyy vain toivoa että Kimi ei ole revittänyt autosta p*skoja pihalle harjoituksissa. Muuten tule taas :itku: .
Eipä ollut vaikea arvata, että heti ensimmäinen postaus on herkuista...Snoopie sanoi:No kyllä se on äidin tekemä lätty herkkua mansikkahillon ja creme vanillan kanssa.
Myös pelkät mansikat creme vanillan kanssa ovat todellakin mun herkkua... NAM!
Ja kukapa voisi hyvää pastaa vastustaa?
Salomaha sanoi:Jotenkin tuntuu siltä, että se toimii jonkinlaisena palauttajana niin kuin jousi tai penkkipaita. Ehkä jonkinlaista utopiaa, mutta viisammat valistakoon...
Kyseessä siis Pakkiksen virallinen rannethread, jossa brassailtiin ranteen ja forkkujen ympärysmitoilla. Minä siellä heti masistelemassa. OT: Tuosta on nyt puoli vuotta ja forkut on tällä hetkellä jotain 37, eli oon mä kai sit jotain muutakin tehnyt ku satujumpannut (niin, syönyt pizzaa senkin laihaläski). :itku:Up, up...
18-19 cm ranteet
31-32 cm esikädet
Olenkin oletettua normaalimpi.
Velipojalla tosin on tapana sanoo, notta "rohkeet nyrkit ku uskaltaa roikkua tommosten narujen varassa". Onhan se hyvä että joku muistaa pitää maan pinnalla... :(
Originally Posted by hanaa Suklaa on kyllä hyvää
Jos kaipailette "Totuutta" elämästä, elämän tarkoituksesta, sairauksista, avoliitosta, synneistä... Melekeen mistä vaan, ni kuunnelkaapa tätä http://koti.mbnet.fi/alistus/yks/ toi vaan osotteeks ni johan löytyy... Tosin joku saattanu jo mainostaa noita pätkiä täällä, muuten ihan jaksanu kahlata läpi kaikkia 64:ää sivua.