Ensimmäinen viestisi pakkikselle?

mölliskö

Nääkkö nää nää nää´ät?
VIP
Mitenkäs tyylikkäästi porukka on avannut pelin uutena tulokkaana? :D

( Omasta profiilista: Find all posts by sinä ja sieltä sitten kelaa sen ihka-ensimmäisen postin. )

Mulla oli näinkin hieno avausviesti 22.8.05:
58%.......... :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinulla on jalassa rasitusmurtuma. Itse olen taistellut penikkataudin kanssa jo kohta 3 vuotta ja eräällä kerralla kuulin lääkäriltä ohi mennen että jos jalkaan olisi ilmestynyt mustelma, niin se olisi tarkoittanut sitä että siellä on murtuma. Toivotaan nyt vain että sitä ei jalasta löytyisi.

Tää oli vanhin viesti. Heti ekana viestinä näköjään on pitäny mennä pätemään...;)

Eka viesti ja samalla eka threadi 04.01.2004.

mxm sanoi:
"rystyset remonttikunnossa?
Tuli käytettyä voimiaan vähän väärässä paikassa uuden vuoden bileissä. Olin baarissa jonottamassa vessaan, eikä siellä kyykkivä äijä meinannut millään vapauttaa koppia muiden käyttöön. Päätin sitten vähän koputtaa ovea ja löin nyrkillä (aika kovaa) oveen. Ovi kyllä aukeni - eli taktiikka oli siis ihan toimiva - mutta on ollut pikkusormi aika kipeänä siitä lähtien. Se liikkuu melko normaalisti, eikä tällä hetkellä oli pahemmin turvotustakaan. Sattuu vaan kun laittaa vaikkapa käden nyrkkiin ja on se muutenkin vähän arka. Oon laittanut siihen Ice Poweria, muita rohtoja en oo käyttänyt. Onko kellään vastaavia kokemuksia? Miten helposti rystyset yleensä edes menee paskaksi? Ajattelin kyllä käydä maanantaina lääkärissä näyttämässä kättä ja nappaista röntgenit siitä, jos vaikkapa sattuisi olemaan jänne hajalla..."

Murtunuthan se sormi oli:lol2:

17.04.2002, 11:01

Itse kuulun olkapäävammaisten klubiin. Oletko käynyt tutkituttamassa olkapääsi? Vähättelin omaa ongelmaani, mutta lopulta kun sain itseni raahattua lääkäriin, todettiín rengasruston repeämä! Leikkauksen jälkeen pitäisi käden olla kunnossa parissa kuukaudessa..

Olkapäävammoihin ei kuulemma ole kiellettyjä liikkeitä, kaikki mikä ei satu on sallittu, kertoi lääkäri.. yllätys

(Kiellettyjen listalla on tällä hetkellä etunojapunnerrukset, pystysoutu, penkki ja vinopenkki - tosin vinopenkki menee käsipainoilla. Viparit ja pystypunnerrus sujuu ongelmitta.)
Tuota ennen oli postaillut hetken aikaa Roinaforumille.

Tuota ongelmaani en edes muistanut enää, lääkäri kieltäytyikin leikkauksesta, ja nyt olkapää on kuosissa. Meni tosin melkein 3 vuotta kun kuntoutui...

PS. Voimariini, mites nuo tavoitteet..?

Mik99, aika hyvä :lol2:

"Kuka niinq wwe tähdist on teijän mielest kaikist ihanein?" :D

Ps. The Rock on munki mielest ihanein. :haart:

Meitsin eka toki aika odotetusti.

Nyt sitten on semmoinen softa alla että ei pitäis kanittaa. Ei muutakuin kaikki vain kirjoittelemaan paniikin omaisesti viestejä. Edellisen palstan viestit tullaan lisäämään "Arkisto" osioon.
Ainoastaan anaboli osastolle on rekisteröitymispakko.

perkele ku sekoilin. nyt uusiksi

eli yllätys yllätys :D
joo mun mummoki saa 180kg sotilaspenkistä=)

Olin ihan varma että Neutriksella on jotain huutoa capsit päällä. :D

:D ei ois tosiaan ollu mikään ihme

edit: ei ollut muuten mikään kovin hyvä idea tää tredi :D. luin muutaman vanhan viestin ja vois vajota maan alle. ei sillä että yritän mitään fiksua täällä esittääkään, mutta kyllä nuo jotkut vanhat kirjoitukset on niin kauheeta luettavaa että oksat pois:D. siis kerrassaan kauheeta legendaa :nolo:. rupesin oikeesti voimaan pahoin. no onneksi tää ei oo ku netti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom