Ei noit prässei imo pitäisi laittaa ollenkaa, ku ne ei oo vertailukelposia. Oon prässissä tehny yhellä mihin laitetaa levypainot 10x 260 kiloa, toisella ihansamanlaisella, missä on paskempi laakerointi ei tuu samat ku 190kilol. Kyykky tul syvält ihan ekal kokeilukerral 90kiloa, mutta siihin et satasel tul 10 toistoo meniki aikaa yli vuos.
Maastaveto, no, ekal kerral ku kokeilin tul 80kiloa, ei uskaltanu enempää, ku pelkäsin selän puolesta, nyt tulee 155 kiloa ilman vyötä. Kyykkyy on parhaalla sarjalla tullu 8x120 myös ilman vyötä. Toisaalt taas täl hetkel ei tulis kyllä millää. jotenki sarjapainot jämähtäny 110kiloo siin.
Muutenki sitä mä ihmettelen miten joku voi penkata enemmän ku kyykkää? Ittellä penkki on vaan vähän yli 90kiloa, 80kilolla toistoenkka on 9, 70 kilolla 15, 60 kilolla 20, ja viielkympillä vedin kokeeksi 35nostoo penkistä, ois tullu kyllä vielä enemmin reippastiki, mut hapotti nii perkeleest et sisu loppu keske:D
penkin oon huomannu aika vaikeeksi saaha sadan pintaankaan, kyykky on ollu ihan helppo saaha sarjapainot parhaimmillaa 120kiloo, maasta enkat on 6x 140.
Silti maksimina ei tullu 160 ku viimeks kokeilin. Jotenkii ihmetyttää itteeki, miten voi olla nii huonot maksimit sarjapainoihin verrattuna...
eli 80x10-->92.5x1
120x8-->130
140x6--155kg.
nii ja ylätaljaa on menny helppo vitonen 100kilolla, alataljaa teen lähinnä kympin sarjoja 110kilolla. Maksimia näissä en pidä tarpeellisena kyllä ees kokeilla.