Ensimmäinen liike missä sait/tulet saamaan markan rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kynae
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Itse asiassa kun aloitin treenamisen (1,5v sitten) niin kyllä se 100 meni jo kyykystä ja mavesta. Sen jälkeen tuli penkki.

Mavessa riuhtasin kissanselällä joku 100x8-10:david: oli eka kerta ku mavee kokeilin... kyl mä sen alottelian haluun nähä joka ei satasta mavesta saa. Veikkaan että 90% hyväkuntoisista. Yli 15 vuotiasta mavettaa ainakin 100.

Nyt kyllä Checker puhuu ihan mitä sattuu. Veikkaan että tuo jäljelle jäävä 10% hyväkuntoisista yli 15 vuotiaista saa sen yli 100kg.

Nyt kyllä Checker puhuu ihan mitä sattuu. Veikkaan että tuo jäljelle jäävä 10% hyväkuntoisista yli 15 vuotiaista saa sen yli 100kg.
no jaa ehkä vähän liioittelin:hyvä: mutta kyllä mavesta on ylivoimaisesti helpointa tuo markka saada. Siihen ei tarvitse läheskään niin paljon treeniä kuin esim penkkiin;)

Itsekin olin joskus 15v alta 60kg nälkäkuolemaa tekevä miehenalku, ja silti mavetin 100kg.

Hauiskääntö käsipainolla :david:

Eli jalkaprässissä oikeasti.

- Jalkaprässi meni ekana(yllätys:rolleyes:)
- Sit leuanveto(oma paino 70kg + 40kg lisäpaino)
- Mave menis jos uskaltasin vaan kokeilla, nyt vasta tekniikkaa alkanu reenaan

- Seuraavaks tulee kyykky ja penkki tossa järjestyksessä

Ikä 16v, reeniä takana 1,5v. 184/70(kynis:curs:)

ainiin, eka posti foorumille :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Maastaveto jos ei jalkaprässiä tähän lasketa, kyykky ja penkki kulkee päin persettä joten niistä ei puhuta...:jahas:

Kehitystä on tullut alkuaikoihin nähden.... :rolleyes:

Ensimmäisenä tietenkin se jalkaprässi. Toisena mave, ja nyt kolmantena kyykky, ja seuraavana luultavastikin penkki..

Sarjapainot oli viimosessa prässireenissä viimesessä sarjassa semmoset 250 kg..

Kyykky, vyön kanssa: 107.5 kg.

Maastaveto vyön kanssa: 150 kg.

Penkki: 88 kg.

hauiskääntö tangolla, sitten tais tulla scott penkki ja nyt menee käsipainoillakin

;)

Kyllä se maastaveto oli. Maastahan nyt saa helposti satasen rikki vaikkei olisi ennemmin mitään treenaillutkaan. Tai en minä muista tiedä, mutta ittelle se oli ainakin tosi helppoa. Ja kyykky ja prässi on toinen vaikka mielestäni jalat on mulla heikkous. Tämä voi tietysti johtua nuorempana kauan kestäneestä hiihto ja jalkapallourastani.

1. Mave
2. Kyykky
3. Penkki

eli varmaan sama järjestys kun suurimmalla osalla muistakin.

Minun mielestä aika vaikea sanoa millon menny esim. kyykyssä´100kg rikki. Muistan kun joskus yläasteella tuli kokeiltua hirveillä painoilla ja mitättömällä kulmalla niin jaksoihan sitä vaikka kuinka paljon. Kuitenkin jälkikäteen on huomannut kuinka paljon 100kin kg on harteilla, kun käyttää edes 90 asteen kulmassa tai syvemmällä, puhumattakaan etukyykystä, jonka teen aina niin syvältä kuin vain mahdollista. Penkkithread tämä lähinnä on koska siinä ei voi fuskata niin merkittävästi, vaikka kuinka tekisi runkkupenkki-tyyliin :) (vai miksikäs te täällä sitä nimitättekään)

Maastavedosta meni todnäk 100kg ensimmäisellä yrityksellä ilman treenikokemusta.

Penkistä ei mene vieläkään :)

RV:ssä 100kg:aan matkaa 15kg, mutta kyllä se sieltä vielä joskus ;)

Elikkäs:

MAVE
KYYKKY
RV ja PENKKI kilpailee 3.sijasta :)

Penkkihän se oli. Sit mave. Kyykystä mee vieläkää :D .... pitäs varmaan alkaa sitä treenaamaan kovemmin mutta kun ei kiinnostus (toistaiseksi) vielä riitä. :/

Ekana oli leuanveto,kohautukset,penkki,mave sumona,kyykky,,dippi,kapea penkki,selkäpenkki?,reisiojentajat jotta silleen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom