Ensimmäinen liike missä sait/tulet saamaan markan rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kynae
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
ei oteta prässiä tähän threadiin mukaan, koska todella monet saa treenaamatta 100kg ylös.

mave ollut aina päälle sen 100kg, joten sitä ei lasketa :D. joten kyykyssä

Haistakaa jätkät...! :jahas:

Ilmeisesti en koskaan ole pistänyt itseäni treeneissä riittävän koville. Aina on asiassa kuin asiassa itseä parempia kuin myös huonompia, siksi on energian haaskausta lähteä vertailemaan. Jos nyt kyykystä en ekalla kertaa päässyt ylös se normaali tanko niskassa, ni tuskin se pelkästä voimasta kiinni on, kun sitä jaksoi kuitenkin työntää yksin henkilöautoa tasamaalla ~10m kun se sähkövian vuoksi hyytyi vihreisiin liikennevaloihin. Onpahan syy miksi treenata, että pääsisi voimissaan sille "normaalitasolle".

Ekalla mave kokeilulla höntsä ylitty 30kg ja muita en muista.. Eiköhän se penkki sit ollu ku olin niitä pena/haba jätkiä aluks :)

Järjestyksessä:
- mave
- kyykky
- pena
- rinnalleveto
- niskantakaapunnerrus

1. prässi

2. penkki

3.kyykky

4. mave

Poikkeava järjestys johtuu siitä että en ennen tehnyt kyykkyä ja mavea ollenkaan , tyhmä kun olin.:curs:

Täysin sama järjestys minulla. Aloin mavea tekemään vasta kesällä 2005, silloin otin varovaisesti sarjaa 60kg:lla, pelkäsin selän puolesta. Nyt painot ovatkin sitten melkeen triplaantuneet.

jalkaprässihän se. ja siihen jäi, hähä.

Tapahtumisjärjestys:
- Mave-sarja markalla (saman tien)
- Kyykkysarja markalla (½v treeniä)
- Ylätalja (1v treeniä)
- Penkki maksimi (1½v treeniä)
Pieni päivitys:
- Etukyykkysarja markalla (1v 9kk treeniä)
- Sotilaspenkki maksimi 100kg (1v 9kk treeniä)
- (lyhyt) Leuanvetosarja 25kg lisäpainoilla (1v 9kk treeniä)

:( :nolo:

Mave oli heti aluksi sen yli 100. Penkki ja kyykky tuli sitten perästä..

Ehei.... kun sitä nuoruudessa joskus 90-luvun alussa penkkiä ja hauista väännettiin niin se penkki oli ensin. Sitten opeteltiin kyykkäämään ja vasta viimeisenä kokeiltiin mavea, mutta se oli silloin ja ajat muuttuvat ja nuoremmat harrastajat ovat fiksumpia:D

Tai sitten eivät. Ainakaan kaikki, itsellänikin kun se penkki tuli ensin...:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Eiks se kaikilla nuorena innostuvilla pitäis olla se penkki ekana. No anyway mulla penkki, kyykky, mave.

Prässi, kyykky, mave, penkki. Varmasti mave ois ollu ensin, mutta se tuli ohjelmaan vasta myöhemmin. Melko turha threadi kyllä jos multa kysytään, mutta yllättävän paljo vastauksia näkyy tulleen..

Tuntuu olevan aika monille varmaan turha thread, mutta siksi tän alotin kun kun mulla tuntuu liikkeet menevän aika lailla eri järjestyksessä kuin ne yleisimmät mave, kyykky, penkki :)

Eka oli se kulmasoutulaite, sitä ei lasketa. Smith kyykkyäkään ei kai lasketa koska ei ole vapaapainoliike. Eli ainoat kaksi vapaapainoliikettä mitkä oon nyt saanut tehtyä satasella on Mave ja tänään helppoa sarjaa kulmasoudussa 2x8x100kg. Eli selkä menee aika lailla edellä muuta kroppaa.

Kolmas liike todennäköisesti on sitten penkki ja sitten vasta kyykky joskus pitkän ajan päästä :) Jos tosi paska mäihä käy niin voi pystypunnerruskin tulla ennen kyykkyä joten sillon olisi jo täysin erilainen lista kun suurimmalla osalla :) Vähän on kummalliset voimasuhteet kieltämättä. Kaikista todennäköisin on kyllä SJMV seuraavaksi

1.jalka rässi

2.mave

3.olankohautus

4.kyykky

5.alatalja

6. kulmasoutu

7. ja 8. penkki tai ylätalja, kumpikaan ei tule ihan vielä:(

viparit sivulle: ei tule vielä hetkeen aikaan..:D

Ensimmäinen oli mave jossa meni markka rikki, tosin nykysin teen pienemmillä painoilla kun rikoin silloin aikanaan selän kyseisessä liikkeessä ja liike jäi unholaan sitten vähäks aikaa:rolleyes: Vaan luultavasti kohtapuolin menee se markka uudestaan rikki:) toivottavasti ei selkä...

Kyykyssä meni vähän aikaa sitten sadan kilon raja rikki kun pääsi vääntään 100kg:lla sarjaa, kivaa motivaatiota antaa vaikkei vielä mistään isoista raudoista puhutakkaan:) Seuraava sarjapainotavote onkin sitte 120-130kg:whip:

Penkissä markka tulee tuskin vähään aikaan menemään rikki mutta toivon mukaan joskus, jos oikein hyvin reeni kulkis niin mahollisesti jopa ens kesänä:rock:

ainut jossa on mennyt 100kg rikki on kyykky.
seuraava voisi olla rinnalleveto

Tässä omani:

1.Jalkaprässi. Meni heti.
2.Mave. Aika lailla heti meni.
3.Kyykky. n. 3 kk treeniä
4.Ylätalja ja penkki. n. 5 kk treeniä
5.Alatalja. n. 7 kk treeniä

Epäkkäitä voisin treenata satkulla :rock:
:lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts