No niin. Tässä nyt olen valmistautunut aloittamaan ensimmäisen dieettini.
Tarkoituksena olisi pudottaa (aamu)paino 82 kilosta noin 75 kiloon. Tänä aamuna siis mittasin tuon 75kg ja eilen illalla mittasin 83,5kg. Ajattelinkin seurata painoa aamuin ja illoin.
Aluksi vähän viikon treeneistä. Eli:
MA: Salitreenit (1h)
TI : Nyrkkeily (1,5h) + sähly (1,5h)
KE : Salitreenit (1h) + sähly (1,5h)
TO: Nyrkkeily (1,5h)
PE : Salitreenit (1h)
LA : Nykkeily / sähly / (mielen mukaan, noin 1,5h) / vapaa
SU: Nyrkkeily / sähly / (mielen mukaan, noin 1,5h) / vapaa
Treeniä on takana noin 1,5v ja nyrkkeilyä reilut 2v joten olen pystynyt toteamaan että jaksan ihan hyvin ilman sen kummempia palautuksia. Sählyä nyt olen pelannut iät ajat ja se on kuitenkin ihan hyvää aeroobista kun tekee oman mielen mukaan. Viikonloput sitten saatan useimmiten ottaa vapaana ja treenata vaikka nyrkkeilysäkillä kunnon treenit niin että hiki tulee jos en jaksa nyrkkeilemään tai sählyyn lähteä. Myös täysin vaapaita viikonloppuja tulee vietettyä.
Sitten taas tähän tärkeimpään (imo) eli ruokavalioon.
Lisäravinteina mulla on Calsium Caseinatea, Ultra Whey suklaata ja vielä tuota TwinLabin Diet Fuelia (joka ainakin itselleni nostattaa hien kunnolla pintaan).
Sitten kyhäsin tonnikalasta, raejuustosta ja salaatista, sekä hesen salaattikastikkeesta tämmöisen kivan välipalan. Sisältää:
140g tonnikalaa (paloina vedessä, rainbow)
100g raejuustoa (tästä ja tonnikalasta nesteet puristettu pois)
sekä jonkin verran salaattia oman mielen mukaan (<50g)
ja siihen vielä ihan pikku loraus salaattikastiketta tuomaan makua
Tälle ois seuraavat noin arvot: 325kcal, 55g p, 22g h, 8g r.
Näitä sitten ajattelin käyttää joka päivä tyyliin:
1dl (33g) Calsium Caseinate ennen nukkumaan menoa
1dl (31,5g) Ultra Whey suklaa, sekoitettuna maitoon joko ennen tai treenin jälkeen, riippuu ajankohdasta (ei tule palautusjuomaksi)
sitten vielä tämä esittämä salaattini.
Näistä sitten laskin seuraavat arvot:
583kcal
76% proteiinia
17% hiilihydraatteja
7% rasvaa
(en laskenut tuon maidon vaikutusta Ultra Wheyssä mutta tuskin se paljoa muuttaa näitä paitsi kaloreita tulee lisää)
Tässähän on aika reilusti tuota proteiinia joten loput päivän ruoista saavat varmaan olla vähän hh pitoisempia, mutta rasvaa ei varmaan paljoa saisi lisää olla jotta nämä Diet Fuel kapselit toimis tehoikkaimmin. Ei kait siitä rasvasta muutenkaan paljoa iloa ole kun siitä on juuri tarkoitus eroon päästä.
Ajattelin jos syön koulussa klo. 11.00 aikaan seuraavasti:
0,4 lautasellista perunaa/riisiä (tai jotain muuta)
0,3 lautasellista lihaa (tai jotain muuta)
0,3 lautasellista salaattia
Kotona taas n. klo 16.00 aikaan samaan tyyliin kuin koulussa
Sitten treenit
~1,5h treenien jälkeen tämä tuna-rae-salaatti
~1,5h edellisestä protskudrinkki
Sitten vielä ennen nukkumaan menoa tuo yö-proteiini (about 22-23.00)
Aamulla ei ole aikaa koskaan syödä mitään , joka ei tietenkään ole hyvä asia.
Ajattelin että nämä koulu ja kotiruoat olisivat noin 500-600kcal.. meneekö pahasti pieleen?
Näin ollen kaloreita tulee about 1800kcal. Onko tämä liian vähän vaiko liian paljon? Tietenkin lisäämällä jotain tuonne aamiaiseksi saisin vähän lisää kaloreita helposti, mutta olen kyllä aina hyvin jaksanut tuonne puoleenpäivään odottaa ruokaa, jos tuo ei kannata.
Kertokaahan asioita mitkä on pahasti tai vähemmän pahasti pielessä :kippis1:
PS. Kuinka nopeasti arvioisitte tämän 7kg läskiä lähtevän tällä ruokavaliolla?
Unohdin mainita että näitä kapseleita otan tuon 3-4 kpl päivässä tyyliin 1 aamulla 2 ennen treeniä ja 1 treenin jälkeen.
Tarkoituksena olisi pudottaa (aamu)paino 82 kilosta noin 75 kiloon. Tänä aamuna siis mittasin tuon 75kg ja eilen illalla mittasin 83,5kg. Ajattelinkin seurata painoa aamuin ja illoin.
Aluksi vähän viikon treeneistä. Eli:
MA: Salitreenit (1h)
TI : Nyrkkeily (1,5h) + sähly (1,5h)
KE : Salitreenit (1h) + sähly (1,5h)
TO: Nyrkkeily (1,5h)
PE : Salitreenit (1h)
LA : Nykkeily / sähly / (mielen mukaan, noin 1,5h) / vapaa
SU: Nyrkkeily / sähly / (mielen mukaan, noin 1,5h) / vapaa
Treeniä on takana noin 1,5v ja nyrkkeilyä reilut 2v joten olen pystynyt toteamaan että jaksan ihan hyvin ilman sen kummempia palautuksia. Sählyä nyt olen pelannut iät ajat ja se on kuitenkin ihan hyvää aeroobista kun tekee oman mielen mukaan. Viikonloput sitten saatan useimmiten ottaa vapaana ja treenata vaikka nyrkkeilysäkillä kunnon treenit niin että hiki tulee jos en jaksa nyrkkeilemään tai sählyyn lähteä. Myös täysin vaapaita viikonloppuja tulee vietettyä.
Sitten taas tähän tärkeimpään (imo) eli ruokavalioon.
Lisäravinteina mulla on Calsium Caseinatea, Ultra Whey suklaata ja vielä tuota TwinLabin Diet Fuelia (joka ainakin itselleni nostattaa hien kunnolla pintaan).
Sitten kyhäsin tonnikalasta, raejuustosta ja salaatista, sekä hesen salaattikastikkeesta tämmöisen kivan välipalan. Sisältää:
140g tonnikalaa (paloina vedessä, rainbow)
100g raejuustoa (tästä ja tonnikalasta nesteet puristettu pois)
sekä jonkin verran salaattia oman mielen mukaan (<50g)
ja siihen vielä ihan pikku loraus salaattikastiketta tuomaan makua
Tälle ois seuraavat noin arvot: 325kcal, 55g p, 22g h, 8g r.
Näitä sitten ajattelin käyttää joka päivä tyyliin:
1dl (33g) Calsium Caseinate ennen nukkumaan menoa
1dl (31,5g) Ultra Whey suklaa, sekoitettuna maitoon joko ennen tai treenin jälkeen, riippuu ajankohdasta (ei tule palautusjuomaksi)
sitten vielä tämä esittämä salaattini.
Näistä sitten laskin seuraavat arvot:
583kcal
76% proteiinia
17% hiilihydraatteja
7% rasvaa
(en laskenut tuon maidon vaikutusta Ultra Wheyssä mutta tuskin se paljoa muuttaa näitä paitsi kaloreita tulee lisää)
Tässähän on aika reilusti tuota proteiinia joten loput päivän ruoista saavat varmaan olla vähän hh pitoisempia, mutta rasvaa ei varmaan paljoa saisi lisää olla jotta nämä Diet Fuel kapselit toimis tehoikkaimmin. Ei kait siitä rasvasta muutenkaan paljoa iloa ole kun siitä on juuri tarkoitus eroon päästä.
Ajattelin jos syön koulussa klo. 11.00 aikaan seuraavasti:
0,4 lautasellista perunaa/riisiä (tai jotain muuta)
0,3 lautasellista lihaa (tai jotain muuta)
0,3 lautasellista salaattia
Kotona taas n. klo 16.00 aikaan samaan tyyliin kuin koulussa
Sitten treenit
~1,5h treenien jälkeen tämä tuna-rae-salaatti
~1,5h edellisestä protskudrinkki
Sitten vielä ennen nukkumaan menoa tuo yö-proteiini (about 22-23.00)
Aamulla ei ole aikaa koskaan syödä mitään , joka ei tietenkään ole hyvä asia.
Ajattelin että nämä koulu ja kotiruoat olisivat noin 500-600kcal.. meneekö pahasti pieleen?
Näin ollen kaloreita tulee about 1800kcal. Onko tämä liian vähän vaiko liian paljon? Tietenkin lisäämällä jotain tuonne aamiaiseksi saisin vähän lisää kaloreita helposti, mutta olen kyllä aina hyvin jaksanut tuonne puoleenpäivään odottaa ruokaa, jos tuo ei kannata.
Kertokaahan asioita mitkä on pahasti tai vähemmän pahasti pielessä :kippis1:
PS. Kuinka nopeasti arvioisitte tämän 7kg läskiä lähtevän tällä ruokavaliolla?
Unohdin mainita että näitä kapseleita otan tuon 3-4 kpl päivässä tyyliin 1 aamulla 2 ennen treeniä ja 1 treenin jälkeen.