Ennen maksimin testausta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tälläsellä asialla kun miten kannattas syödä ennen maksimi testejä (esim. penkissä) ja onko jotain muuta mitä kannattais tehdä. Kun olen kuullut kofeiini pillereistä ja jotain niiden vaikutuksista. Mutta olen myös kuullut kunnon tankkauksesta ennen maksimi testejä.
Eli pistäkääs jotain neuvoja miten kannattas syödä ja muita vinkkejä. :david:

Miten v*tussa tästäki voi tehdä näin vaikeeta? Ei ne kofeiinipillerit sinun voimatasoja nosta. Kunhan muistat lämmitellä ja kokeilet maksimia, oliko vaikeeta? Syöt normisti ennen treeniä, siinä sen kummempia tarvi. Se joko; a) nousee b) ei nouse.

monen olen kuullut sanovan että litra kermajätskiä illalla ja ykkönen seuraavana päivänä,tiiä sitten,onko kukaan kuullut samaa>?

Syö kunnolla edellisenä päivänä ja tietysti kunnon aamupala sillo millon meinaa saada itestää, toisin sanoen pitää ruokailut aina kunnossa ja muistaa nukkua edellisenä yönä kunnon unet...

Miten v*tussa tästäki voi tehdä näin vaikeeta? Ei ne kofeiinipillerit sinun voimatasoja nosta. Kunhan muistat lämmitellä ja kokeilet maksimia, oliko vaikeeta? Syöt normisti ennen treeniä, siinä sen kummempia tarvi. Se joko; a) nousee b) ei nouse.

Kantsii 17 vuotiaan pojan tulla huutelemaan tälläistä kun treeniuraa takana on varmaan ihan tosi paljon. Niin ne varmaan kisoissakin tekee et tulee vaan ottaa parit lämppärit ja koittaa et nouseeko?

Tuskinpa tuohon on mitään erityistä tapaa erikseen valmistautua kun muuhunkaan treeniin. Ruokaa ja lepoa ennen treeniä vaan.

tärkeämpää on ne viikot mitä tehdään ennen maksimi kokeilua, ei sitä puolta tuntia ennen voi tehdä oikeasti enää mitään mikä vaikuttaisi tulokseen(voima-tasolla), psyykkeellä onkin sitten siinä iso rooli, eli keskittymistä, noston harjoittelua, hyvä lämpö ym.. Tietysti maksimi kannattaa ottaa silloin ku tuntuu virkeimmältä, itsellä se ajankohta on illalla 16-18 aikoihin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kantsii 17 vuotiaan pojan tulla huutelemaan tälläistä kun treeniuraa takana on varmaan ihan tosi paljon. Niin ne varmaan kisoissakin tekee et tulee vaan ottaa parit lämppärit ja koittaa et nouseeko?

Kantsii huudella, oon mä pari salienkkaa kokeillu :david:. Eri asia jos menee kisoihin veivaamaan ennätyksiä.

Mitä ihmettä siinä on pointtia tehdä mitään eri tavalla kuin normaalisti jos ei kerta mistään kisasta ole kysymys vaan treenistä?!

Kyllä 400-600mg kofeiinia ainakin mulla sen verran vireystilaa nostaa, että sarjoissa tulee saatua pari toistoa enemmän kuin ilman kofeiinia. Kokeilepa joskus ihan huviksesi. Ei se kofeiini toki voimatasoja nosta, mutta ainakin paljon mukavampaa on treenata ns. "täydessä vireystilassa", ja kun treenaaminen on mukavampaa, niin se myös kulkeekin paremmin, IMO. Kummasti toi kofeiini vaan piristää pitkän koulu/työ-päivän jälkeen.

Joo, kofeiinia nappailen sen justiinsa 400mg ennen treeniä, että kiitos tiedosta.

Ja ehdottomasti Beta-alaniinia, GAKICia, kreatiinia, tauriinia ennen maksimeita jos ei nouse uus enkka niin en ymmärrä!

Yksi tärkeimmistä mitä ei kukaa tainnu aijemmin mainita niin nestetasapaino kohillaan jos ei ole niin tuskin ne treenitkään kovin mallikkaasti kulkee.. Siihen kun tähtää että kusen väri on kirkasta niin ollaan oikeilla raiteilla:dance2:
Pitää ite kokeilla kans noita kofeiini tabuja kun välillä tuntuu et on kokonaan veto pois salilla ja haukottelee vaan:zzzz:

Joo, kofeiinia nappailen sen justiinsa 400mg ennen treeniä, että kiitos tiedosta.

Ja ehdottomasti Beta-alaniinia, GAKICia, kreatiinia, tauriinia ennen maksimeita jos ei nouse uus enkka niin en ymmärrä!
:david: Sulta ilmeisesti meni mun pointti todella pahasti ohi?

:david: Sulta ilmeisesti meni mun pointti todella pahasti ohi?
Jos oot JanksteR:in tekstei enemmänkin lukenut niin ei oo yllätys..

400mg kofeiinia ja 60mg efee on ollut tapana itellä napata, focussi pysyy huomattavasti paremmin, vireystila aivan omaa luokkaansa ynms. hyödyt..

Eli jotain "piristävää" olisi hyvä vetää imo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom