Ennen maksimin testausta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten v*tussa tästäki voi tehdä näin vaikeeta? Ei ne kofeiinipillerit sinun voimatasoja nosta. Kunhan muistat lämmitellä ja kokeilet maksimia, oliko vaikeeta? Syöt normisti ennen treeniä, siinä sen kummempia tarvi. Se joko; a) nousee b) ei nouse.
Vai tämmöstä tällä kertaa. Tällanen oli ensimmäinen post, ja sen jälkeen näin:
"Joo, kofeiinia nappailen sen justiinsa 400mg ennen treeniä, että kiitos tiedosta.

Ja ehdottomasti Beta-alaniinia, GAKICia, kreatiinia, tauriinia ennen maksimeita jos ei nouse uus enkka niin en ymmärrä! "
Eli mites tää nyt olikaan? :o

En usko tuovan hyötyä. Kreatiinia pitää tankata. Kreatiiniahan ei edes kannata pitkäaikaisessa käytössä (puhutaan kuukausista) vedellä, teho heikkenee.

Kyllä kannattaa ja tästä on dataa olemassa otat vaan selvää. Kreatiinia ei myöskään ole pakko tankata. Toki silloin tankki on täynnä hitaammin.

EI taida tähän edes olla yhtä oikeaa vastausta se on melkeen vaan itse opittava mikä toimii omalla kohdalla.

No mitäs järkee sinne on mennä samat sarjat tekemäänku viime reissulla? haloo taas kehitysta kehitysta.

Tottakai kehitystä haetaan, mutta kyllä sitä kehitystä tulee ihan muunlaisella treenillä kuin joka kerta maksimit tekemällä. Siis letan sinun tarkoittavan maksimilla sitä, mitä tässä ketjussa on ttarkoitettu, eli maksimi ykköstä. Tottakai joka sarja tehdään maksimitehoilla... Oletko ikinä ajatellut että treeni voi olla kova myös ilman sitä maksimiykköstä?

Joka treenissä maksimiykköstä tekemällä ei saa muuta kuin paikat rikki.

Ennen maksimia meikä aina psyykkaa muutamia minuutteja ja kerää kunnon apinan raivoa, taustalla soiden jotain saatanallista mättöä :hyper: Sitten itse suoritus tapahtuu jossain psykoosissa suunnilleen... Ja rauta nousee:rock:

Onko totta että kahvi kumoaa kreatiinin vaikutusta? Kaveri sanoi et jos juo kahvia krea kuurilla niin pitää juoda 2 litraa vettä että kreatiinin vaikutus ei katoa? :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
varmaan niinku ihan paras tapa on kuunnella sitä kroppaa ja sieluu et mitä se sanoo .. jos on semmone olo et nousee maximi ni ottaa kaverin varmistamaa ja sillä se selviää jos ei nousekkaa mut a&o on oma ittes ei sitä muilt voi kysyä henkilökohtasist tarpeist ku jokasel on se oma kroppa ja ku jokasel se on erilainen vaik samalaisilt näyttääki(ja ei ees näytä.). Harvemmin punttiksellakaa yhdistää ihmisten kans muu kuin se et joko rauta nousee tai sit ei.. tai et on paikat rikki tai sit ei. tai et on perhe tai sit ei et aika vähis on yhdistävät tekijät. et periaattees omillamme ollaan kaikki :)! siis mun näkökantani on tämmöne näin klo 9:42..

Onko totta että kahvi kumoaa kreatiinin vaikutusta? Kaveri sanoi et jos juo kahvia krea kuurilla niin pitää juoda 2 litraa vettä että kreatiinin vaikutus ei katoa? :david:

Kreatiini kerää nestettä elimistöön, mutta kahvissa oleva kofeiini on diureetti, eli se poistaa elimistöstä nestettä. Tästä vois päätellä, että ainaki pitää juoda enemmän vettä, jos haluu täyden tehon kreatiinista. Ei se kahvi varmaa sitä vaikutusta täysin kumoa, mutta ehkä heikentää hiukan. Viisaammat voi varmaa kertoa enemmän.

Siis kreatiinistahan on hyötyä nimenomaan lyhytaikaisissa suorituksissa, mutta toki se vaikuttaa myös pidemmissäkin sarjoissa tuoden kenties muutaman toiston lisää.
Omasta wikipedia lainauksestasi poimittuna: "Lihaksissa on varastoituneena myös valmista adenosiinitrifosfaattia, mutta nämä varastot riittävät vain noin kahdeksi sekunniksi."
Heh. On siitä kreatiinista hyötyä ihan maksimi ykköseenkin, että äläppäs rupea neuvomaan jos olet vain kuullut etkä itse kokeillut.
Kuka sitä nyt maksimia kauemmin alkaa punnata kuin 2 sekuntia. Ykkösellä alas ja kakkosella ylös. :D

Miten olisko tehonlisääjistä mitään apua, oon kuullu, että tota SEZEON:ia kehuttas aika paljon, piristää kummasti reenejä ja tuo aina muutaman toiston kuulemma lisää. Menee kokeiluun kyllä toi size on. Aattelin vähän ennen reeniä hörpätä tuosta puolet ja reenin aika toisen puolen. On kumma jossei raudat lämpee. Kirjottelen tänne sit mitä apua pöo jos nyt mitään.

Olenko pahasti väärässä, mutta oletuksena itsestäänselvyys. Kofeiinitableteista saa varmasti piristystä, jos ei ole koskaan kahvia maistanut kahvia edes kielen kärjellä. Joka juo kahvia, niin ei nuilla tabuilla taida olla juurikaan merkitystä.

Itse olen ainakin saanut selvän hyödyn runsaasti kofeiinia ja tauriinia sisältävästä lisäravinteesta (Wirta), vaikka juon kahvia päivittäin. Kahvi itselläni ei toimi salilla samanlaisena piristeenä kuin tabletti.

Maksimeihin valmistaudun ihan samalla tavalla, kuin normitreeneihin. Syön hyvin ja hyvissä ajoin.
Maksimeissa vaan jänskättää enemmän ja se tuo ylimääräistä puhtia suorituksen. Sen tietää heti, että tulee hyvä tulos, kun sydän pomppii hullun lailla.

Et sä sotatantereellakaan voi aina miettiä optimaalista syömistä, se on käytännöstä mahdotonta tai hyvin hankalaa. Ja maximin testaaminen on sotimista omaa kehoa vastaan. Sillä logiikalla.

Olenko pahasti väärässä, mutta oletuksena itsestäänselvyys. Kofeiinitableteista saa varmasti piristystä, jos ei ole koskaan kahvia maistanut kahvia edes kielen kärjellä. Joka juo kahvia, niin ei nuilla tabuilla taida olla juurikaan merkitystä.

Itse olen ainakin saanut selvän hyödyn runsaasti kofeiinia ja tauriinia sisältävästä lisäravinteesta (Wirta), vaikka juon kahvia päivittäin. Kahvi itselläni ei toimi salilla samanlaisena piristeenä kuin tabletti.

Tämä on edelleen minun mielipide. Testasin mielenkiinnosta tuossa päivällä 400mg tabletteja naamariin, ehkä hyvin pieni vireystilan nousu. Paljonko noita pitää vetää, että "nousee päähän"? Olenkohan sitten outolintu? Kahvia menee melko paljon per päivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom