Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jpm
Jaa.as, kyllä mulla ainakin menee lihakset kipeiksi! Joskus jopa todella kipeiksi..esim. KOVAN jalkapäivän jälkeen saa mennä portaita alas pöyrimällä, kun sattuu niin keleesti jalkoihin! :D
Käytä erikoisteksiikoita (pakkotoisto, pudotuksia, negatiivisia ym.) mutta niitäkin hillitysti! Ei läheskään jokaiseen treeniin erikoistekniikoita, eikä todellakaan jokaiseen sarjaan. kohtuus siinäkin. Teetkö sarjat loppuun asti? Siis ettei enää yhden ainutta toistoa tulis lisää auttamatta? En ole kuullut keltään kovasti treenaavalta etteikö lihakset menis kipeiksi.
Muista! On ihan eri asia sanoa treenaavansa kovaa, kuin treenata kovaa!
(edit: sarjojen lyhentäminenkin voisi auttaa. Muutenkin vaihtele liikkeitä ja sarjojen pituuksia aina sillontällön - vrt. mun Colemanin videosta pöllitty signature.)
Originally posted by meitsi
Jeme: onko kehitystä tapahtunut? Mun mielestä lihaskipu ei ole ehdottoman tärkeää.
Originally posted by Jeme
Noh!Mulla on nyt takana n.4kk treenausta eli olen vasta aloittanut harrastuksen!!!Pitäisikö noin lyhyessä ajassa tulla jotain näkyvää kehitystä? Itse en ole ainakaan huomannut kuin pientä muutosta lihaksissa!!!
Originally posted by Deafman
Kyllä neljässäkin kuukaudessa kehittyy. Varsinkin aloittelijana.
Millä kaavalla olet treenannut tähän asti. Käytännössä monta toistoa ja sarjaa teet?
Originally posted by Jeme
2-3 sarjaa!!! Ja 8-12 toistoa!!! Mun treeni ohjelman voin postaa myöhemmin!
Originally posted by HilloViiva
yks tyyli millä mää ainaki saan tuskaa aikaa on ottaa 2 eri painot vieree, elikkä ensin teen niillä isoilla painoilla vaikka 8 kertaa ja sitte otan noin 2-5kg pienemmänt painot ja teen niillä niin monta ku jaksan ja lopussa kyllä kädet iha kuitti.
sitte vielä taistelu tahtoa lisää se että ku oot tehny noilla pikkupainoilla, nii vedät viimesen sillä tavalla että pistät laskuvaiheessa nii paljo vastaan ku pystyt, toimii hyvin esim hauis käännössä.
kokeileppa tommosta, mulla ainaki ottaa nii perkuleesti ;)
Originally posted by zyk
eli mitkä olikaan pudotussarjat?