En ymmärrä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeme
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
MissF: Toki, samoin purkassa olevat makeutusaineet ym. ajaa samaa asiaa, joidenkin tutkimuksien mukaan keskushermostolle haitallisia. Vaan kyllä mä purkkaa mätkytän sillon tällön ja rahkat syön aina runsaan fun lightin kera, fun lightia menee n. pullo / viikko.

Alkuperäiseen kysymykseen, kyllähän ne lihat tulee kipeiksi kun jokin treenissä vaihtuu radikaalisti, tai on ollut treenitaukoa. Ei mulla tule uutta ohjelmaa alotellessa kuin ekoilla kerroilla paikat kipeiksi, sen jälkeen kipua ei näy ei kuulu minkäänlaista, mutta kyllä esim. HST:ssä kun 5 jaksoille vaihtui niin paikat meni aivan lukkoon.

Ja yleensäkin, kun itsensä vetää ihan piippuun niin paikat tulee kipeiksi. Eri asia on että kehittyykö, jos vedät itsesi ihan piippuun kerta toisensa jälkeen. Ei, mutta siitä ei ollut puhe.

Mulla taas on päinvastoin: isä, joka on erikoislääkäri, sanoi että esim. aspartaamin haittavaikutuksista noussut kohu on täyttä paskaa.

Esimerkiksi varoitus limsapullojen kyljessä: sisältää fenylialaniinin lähteen. Hui hirvitys. Seuraavaksi varmaan varoitetaan maitopurkin kyljessä kaseiinin ja heran hirvittävistä, kuolemaa aiheuttavista haittavaikutuksista.

ps. Jos sitten koen ennenaikaisen kuoleman johtuen Pepsi Maxista, saatte tulla kusemaan haudalleni.

Olin eilen baletissa ja tänään on pohkeet kipiät. Tuntuu muuten selässäkin..

Olen hämmästynyt :eek: :)

Noni, ja kaikki balettiin!! :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom