Elokuvakäyttäytyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
tää on tapahtunut mulle vain kerran elämän aikana.

mä olin mun ex muijan kanssa kattomassa leffaa ( natural born killers muuten ) joskus ziljoona vuotta sitten. leffan puolessa välissä meikä alko ihmetteleen kun vasemmalta puolelta alko kuuluun "voihkinaa / lorinaa" mä sitten hiljalleen käänsin päätänä ja voi SAATANA. siinä kaveri veti handuunsa ja heitti sitten samalla lastitkin sinne edessä olevan tuolin selkänojaan.

en tiedä olis pitänyt itkea/nauraa/lyödä sitä jannua, meni ittekkin jotenkin vähän sokkkiin. vittu mikä :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän sekin johtuu, että aina se suomen isopäisin ihminen tulee eteen istumaan?

Oli kivaa olla katsomassa Passion of the Christia, kun seurasi kaikkien vanhojen kääkkien ilmeitä, kun jeesuksesta lähti lihaa kilon paloina :lol2: Taisi joku päästää oksennuksenkin.

Minä ainakin eläydyn leffaan niin kympillä ettei siinä ehdi mitään ulkopuolista häiriötä saada aikaan, mutta ne jotka tulevat leffaan ihan muun kuin elokuvan takia (esim. keskustelu/kuteminen) niin täytyy ihmetellä miksi he ovat lipun sinne ostaneet.

Tomi sanoi:
Ai juu, unohtui ne vitun saatanan laserpointtereilla valkokankaalle osoittelevat paskahousunörtit. :curs:

Ne sais kaikki tappaa.. kolme kertaa :curs:

Tää ärsytti/huvitti ihan kybällä. Ennen leffan alkua kun tulee ne pakolliset mainokset (mitkä pitäis muuten kieltää) niin siinä tuli Taru sormus.....3 traileri. Se kun päätty niin n.7 jätkää nousee ylös seisomaan ja alkaa osoittamaan suosiotaan, elis siis ne alko hurraamaan ja taputtamaan sille MAINOKSELLE!!!! :jahas:
No siihen aika moni reagoi ja hetken kuluttua n.1/4 salista hurras jaffa mainokselle :D

Itse en muista mitään kovin ärsyttävää käyttäytymistä leffassa. Kerran oltiin porukalla kattomassa leffaa, oisko The Ring ja yks kaveri oli päässy intistä sinä päivänä lomille. Ryypiskeli kaljaa elokuvan aikana ja aiheutti ehkä hieman häiriötä, ei tosin pahasti. Jossain vaiheessa se poistu teatterin takaosaan ja kävi kusemassa pulloon. Sillon vähän nauratti.. :D Olin itse selvinpäin, enkä muista että olisin koskaan ollu edes pienessä hiprakassa leffassa.

Eipä toi paljoa häiriöitä aiheuttanu, vaikka oli hiukan epäkypsää käytöstä.. :)

Sitten on välillä Tennarissa näitä tapauksia jossa joku kunnon deeku tulee leffaan, harhailee ympäriinsä ja haisee pahalle. Joskus vartijat ovat poistaneetkin näitä.

Olin katsomassa hienoa Gladiator- elokuvaa täydessä teatterissa ja jossain puolivälissä keskellä salia eräs mies alkoi toistamaan kaikkia Russell Crowen vuorosanoja kovaan ääneen. Se oli hauskaa tasan 10 sekuntia. Sitten odotettiin kun mies mölisi, vaikka sille sanottiin että turpa nyt kiinni. Sitten leffa keskeytettiin (!), 3 järjestysmiestä tuli sisään ja tämä mies lopulta kannettiin ulos salista. Ja asianmukaisesti elokuvan hengessä muu sali vihelsi ja näytti paukaloa alaspäin, kun kaveri vietiin pois. Sitten leffa jatkui 10 minuuttia taaksepäin siitä, kun mies oli häivytetty.

Kerran ollessani katsomassa erittäin huonoa pätkää, keskittymiseni leffaan herpaantui, kun takaani alkoi kuulua outoa litinää ja voihkintaa. Käännyin katsomaan taakseni ja näin kuinka takapenkin teinipariskunta oli innostunut oikein kunnolla. Tyttö istui kundin sylissä lyhyt skottihame päällään, ja kyllä, he olivat täydessä touhussa, se ei valitettavasti jäänyt epäselväksi. Täytyy myöntää, että tuli pikkaisen vaivaantunut olo. Etenkin kun heidän kanssa samalla penkkirivillä istui lapsiperhe. Eikä siellä teatterissa niin kauhean pimeää edes ollut.

Joskus samalla penkkirivillä istui keski-ikäinen nainen joka tärisytti jalkaansa hermostuneesti lähes koko elokuvan ajan. Se oli todella häiritsevää..

Täytysköhän mennä kattelee joku leffa kun viime kerrasta on vierähtänyt jo 10 vuotta.Ja kun minä kerran 10 vuodes käyn leffas niin toivottavasti saa kattoo rauhas!

Nyrkki sanoi:
Täytysköhän mennä kattelee joku leffa kun viime kerrasta on vierähtänyt jo 10 vuotta.Ja kun minä kerran 10 vuodes käyn leffas niin toivottavasti saa kattoo rauhas!
Iästä päätellen olet siis katsonut YHDEN leffan elämäsi aikana, ja lastenelokuvissa (10v sitten) on muutenkin vähemmän spurguja, isoja korstoja tai teini-vandaaleja. Eihän siinä ehdi oppia hermostumaan vaikka miten leffan aikana häirittäisiin.

Mielestäni lastenelokuvissa täytyy pystyä istumaan vaikka penskat puhuu kokoajan. Paras tapa suojautua lasten melulta on mennä mahdollisimman myöhäiseen näytökseen.

Parisen vuotta sitten olin katsomassa jonkun ninja leffan ja siellä oli yllättävästi joku Jet Li:n fani kerho, puolet teatterista oli täynnä nuoria kiinalaisia,japanilaisia,vietnamilaisia, eli niistä maista missä jokaisella kiiltää tukka ja silmät näyttävät naurettavilta.

Sen jälkeen olin jossain poliisileffassa missä oli poliisipari, vaalea ja tumma mies, aina kun se neekeripoliisi pieksi jonkun tai heitti jonkun hyvän läpän niin ne mun vieressä istuvat neekeripojat nauro ihan vitun kovaan ääneen ja taputtivat.

Ja joka kerta takana istuu joku ketä potkii siihen tuoliin lähes koko ajan, tai sitten heiluttaa jalkaa koko ajan tasasesti sitä selkänojaa vasten, eikä välttämättä edes tiedä että jokainen jalan liike tuntuu selässä.

Master and Commanderia katsomassa viereeni istui 2 kpl Suomen Joutsenen veteraania ja niinpä sain koko leffan ajan kuulla kommentteja: "Tuol on varmaan aika kylmä", "Aika nopeasti ne reivas purjeet", "Onpas isoja kilpikonnia". Hauskaa oli.

MrMikey sanoi:
Kerran ollessani katsomassa erittäin huonoa pätkää, keskittymiseni leffaan herpaantui, kun takaani alkoi kuulua outoa litinää ja voihkintaa. Käännyin katsomaan taakseni ja näin kuinka takapenkin teinipariskunta oli innostunut oikein kunnolla. Tyttö istui kundin sylissä lyhyt skottihame päällään, ja kyllä, he olivat täydessä touhussa, se ei valitettavasti jäänyt epäselväksi. Täytyy myöntää, että tuli pikkaisen vaivaantunut olo. Etenkin kun heidän kanssa samalla penkkirivillä istui lapsiperhe. Eikä siellä teatterissa niin kauhean pimeää edes ollut.

Ei millään pahalla, mutta musta tuntuu että puhut täyttä paskaa. Toi on nimittäin yhestä Pilavideosta mikä oli salaa kuvattu kun nuori pariskunta duunaili leffan takarivillä ja muijalla oli tuo "skottihame" :david:

joo tulee käytyä leffassa melkeen viikottain, noi karkkipussin rapistelijat ja kikattavat pissikset on vakiokauraa, mutta käytiin frendin kanssa katsomassa Blue berry ( VIRHE ) ja eturiviin tuli n. 30v jannu poncho mallinen meksikoilaistyylinen huppari päällään ja sen alla muodottomaksi ryttääntynyt paskanen puvuntakki jne. totaali friikin näkönen. Noh heti kun leffa alko niin jannu seisoi penkkirivillä n.2 min ja asetteli takkiaan penkille yms, oltiin frendin kanssa että WTF, noh jatkettiin leffan kattomista, ja kohta herra alkaa selaamaan soittoääniä luuristaan ja jättää yhden niistä soimaan ja nostaa vielä puhelimen ylös niin että kaikkien takana istujien huomio kiinnittyy siihen, luurissa oli vielä värinäyttö ja melodiset soittoäänet :curs:
Mä olin jo menossa repimään luurin sen jannun kädestä ja syöttämään sen sille , mutta frendi toppuutteli, lopulta jannu kyllästy ja loppuleffan se nukku jalat edessä istuvan niskassa ja jäi nukkumaan ku muut poistuivat. Näin jälkeenpäin ajatellen oli ihan jees etten mennyt sanomaan sille mitään, oli meinaan just sen olonen tyyppi että kerjää hankaluuksia ja kun meet sanomaan jotain niin kaivaa ruosteisen 9mm ja tyhjentää lipppaan suhun 10x :david:

Ja tänään Kill Bill Vol-2:sta katsoessa, viereinen "hiki-harri" puheli kovaan ääneen itsekseen, ja takana istuja potki tuolia niin että oli pepsit sylissä. parasta antia oli kuitenkin joku muija joka oli kirjottanu valkosen T-paitansa selkään punasella tussilla Kill Bill ja kanto mukanaan lätkämailan pätkästä tehtyä miekkaa joka oli hienosti päällystetty foliolla.......... :itku: mistä näitä friikkejä oikeen ilmestyy :wall:

Onneksi ei ole noita ihan älyttömimpiä tyyppejä eksynyt samaan saliin, mutta kyllä kaikenmaailman niiskunenät ja pennut alkaa ärsyttämään aika nopeasti.
Pienikin asia saattaa alkaa ärsyttämään jos sitä kestää 3h. Pari kertaa lähellä on juuri istunut joku tyyppi joka ei osaa niistää nenäänsä vaan aina 30sekunnin välein kuuluu "niisk-niisk"

Lapsiriskin voi yleensä välttää sillä että mene johonkin 23.00 näytökseen, useimmat densotkin ovat siihen mennessä jo sammuneet.

Laffer sanoi:
Pienikin asia saattaa alkaa ärsyttämään jos sitä kestää 3h. Pari kertaa lähellä on juuri istunut joku tyyppi joka ei osaa niistää nenäänsä vaan aina 30sekunnin välein kuuluu "niisk-niisk"

:offtopic: Kokeile joskus työskentelyä avokonttorissa. Siinä on pidempikin pinna koetuksella jos lähietäisyydelle sattuu joku ärsyttävän tavan omaava. Kärkipäässä ehkä 8h päivässä suu auki nyrkin kokoista purkkaa mässyttävät, krooniset piereskelijät, juuri mainittu allergiapotilas ilman nenäliinaa, alimitoitetut sieraimet omaava vinkuja tai herra "palakurkku", joka rykii äänekkäästi 20 sekunnin välein.

Lämmöllä muistelen aikaa jolloin pinna oli kuukausien kidutuksesta niin kireällä että teki mieli pienestäkin keskittymisen rikkovasta rasahduksesta ponkaista pystyyn karjumaan "VOI JUMALAUTA!!!". Aina ei edes voi olla Peltor-kuulokkeet päässä, joten ainoa oikea ratkaisu on oma huone / lähijengin vaihto vähemmän ärsyttävään.

Manala sanoi:
Ei millään pahalla, mutta musta tuntuu että puhut täyttä paskaa. Toi on nimittäin yhestä Pilavideosta mikä oli salaa kuvattu kun nuori pariskunta duunaili leffan takarivillä ja muijalla oli tuo "skottihame" :david:

Voihan susta siltä tuntua, mutta kyllä tämä ihan tosi juttu on. Leffan jälkeen menin kahville viereiseen kahvilaan, niin samainen teinipariskunta tuli sinne kanssa. Tosin eivät kahville, menivät suoraan vessaan. Saniteetti tiloissa vierailu jäi itseltäni väliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom