Elokuvakäyttäytyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tämmönen juttu ihmetytti suuresti Gothika-elokuvaa katsoessani: Jok'ikinen kerta, kun tapahtui jotain pelottavaa tai yllättävää, 1/4 yleisöstä alkoi nauramaan!!! Vaikka tuo leffa ei juuri näitä kyseisiä ihmisiä sykäyttäisikään niin ei kai sitä ole pakko muiden elämystä pilata nauramalla väärissä kohdissa.
Oma psykologinen selitykseni tällä on, että nykyään ihmiset eivät osaa olla oikealla tavallla pelästyneitä tyyliin "Hui, APUA!" vaan sen sijaan ensireaktio on nauru. Tämä ei välttämättä tarkoita etteikö ihmiset oikeasti pelkäisi, vaan naurulle ei vaan voida mitään. Niin tai näin, minua tämä suuresti ihmetytti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elcaco sanoi:
Oma psykologinen selitykseni tällä on, että nykyään ihmiset eivät osaa olla oikealla tavallla pelästyneitä tyyliin "Hui, APUA!" vaan sen sijaan ensireaktio on nauru. Tämä ei välttämättä tarkoita etteikö ihmiset oikeasti pelkäisi, vaan naurulle ei vaan voida mitään. Niin tai näin, minua tämä suuresti ihmetytti!

Nauru on alunperin primitiivinen reaktio, jolla laukaistaan pelkoa/jännitystä.

Leffassa en ole pariin vuoteen käynyt ja homma on ilmeisesti muuttunut sinä aikana.. Tai sitten käyn niin harvoin ja mulla on ollut hyvä tuuri.

Manala sanoi:
sitten viimeisen puolituntisen alkaessa vaivauduin karjasemaan sille hiljaa, että nyt jos yhtään se oma terveys kiinnostaa niin pidä se saamarin turpas kiinni :evil:....kiitos!
Ja loppu leffa sujuikin mukavasti :D

Oikkein ;) :kippis1:

Elcaco sanoi:
Tämmönen juttu ihmetytti suuresti Gothika-elokuvaa katsoessani: Jok'ikinen kerta, kun tapahtui jotain pelottavaa tai yllättävää, 1/4 yleisöstä alkoi nauramaan!!! Vaikka tuo leffa ei juuri näitä kyseisiä ihmisiä sykäyttäisikään niin ei kai sitä ole pakko muiden elämystä pilata nauramalla väärissä kohdissa.
Mun selitys on se, että kun ihmiset pelästyy, niin sitten ne nauraa sille, että ne pelästy, huvittuvat itsekin siitä, että niin pomppasivat paikallaan.

Mike sanoi:
Oltiin katsomassa Gothikaa, mukavasti jogurttirusinoita ja laitti colaa messissä hyvillä paikoilla. No siihen sitten tuli just sopivasti leffan alkaessa viereen pari jotain arviolta 20-25v tyttöä. Selkeesti ylipainon alkua oli kummallakin. No mikäs siinä, mutta voi vittu kun nämä lehmät kaivoivat eväänsä esiin. Mun mielestä teatterissa pitää haista leffojen ominaistuoksu, popparit ja karkki, kyllä vain laittaa kuonon haitarille kun haiseekin snagarille. Nämä jokinorsut olivat päättäneet poiketa hesen kautta ennen leffaa. Siinä ne sitten napostelivat jotain minimegaa ranskalaisilla ja majoneesilla. Kauhee dunkkis ja ihan oikeasti, se vitutti jo. Pieni asia mutta pitäis kieltää lailla. :curs:
Itsellä oli kerran yhdessä päivänäytöksessä joku 20 vuotias rasvapallo vieressä. Kaveri vei kaksi istumapaikkaa ,yhden isolla hanurillaan ,toisen Maccäri safkoilla, sipsipusseilla ja muulla terveysruualla. Ja leffan alettua jannu alkoi mättämään kaikkia näitä herkkuja kyltymättömään pötsiinsä. Ja tätä kesti leffan puoliväliin asti. :wall:

Ylikurittaja sanoi:
Ehkäpä muijaa haittaa...? :haart:
En usko. Kun syö Pure Wheytä, niin pierutkin haisee ruusuille. :)

Sam79 sanoi:
Se ärsyttää myös kun olet mennyt ovien auetessa sisään ja juuri ottanut hyvän asennon ja valmistaudut elokuvan alkuun niin sitten pitääkin nousta ylös antamaan tietä sille kaverille joka seisoi mainosten ajan ulkopuolella. :curs: :curs: :curs:

Hmm, enpä ole tullut ajatelleeksi. En mä siis läheskään aina tuota ole tehnyt, mutta joskus oma aikataulu ei anna ihan myöden saapua ennen leffaa paikalle ja silloin olen pitänyt tuota 15min just joustovarana. En tietenkään ihan viimeisellä sekunnilla ennen mainosten loppumista mee poukkoileen toisten eteen, vaan sanotaan missaan vaikkapa 5-10min noista vartin kestävistä mainoksista ihan mielelläni, ja tietenkin jos tulen tuolleen myöhässä en hirveesti tosiaan odota muitten nousevan ylös mun takia. Mutta että joo :) Mutta ainakin 5min siellä sitten on vielä aikaa asettua uudelleen paikalleen, jos vähän joutuu nouseen. Onhan noi mainokset kuitenkin aika perseestä. Itse asiassa esim sillon kun käyn harvemmin leffassa niin meen ajoissa ja katon ne, mutta jos tulee käytyä vaikka useemman kerran samalla viikolla niin ei vain yksinkertaisesti pysty kattoon niitä samoja mainoksia, varsinki sillon jos ne on jotain ihan paskoja.

Ylikurittaja sanoi:
Ehkäpä muijaa haittaa...? :haart:

No kyllä se sitten sanoo jos haittaa(varsinkin kun naiset EIVÄT piere), mutta so not, vertaiskuvallista kerrontaa, ei sinne nyt mennä savettamaan, mutta sekin olisi täysin mahdollista kun ei ole sivullisia kärsimässä. Niin ja Pure whey pierut tosiaankin haisee ruusuilta. :piis:

Saisivat oikeasti rakentaa jonkun faradayn häkin noiden leffasalien ympärille niin eivät kaikenmaailman tampiot puhuisi/näpräisi niitä kännyköitä leffan aikana!

Heh mäkin ehdotin joskus jollekin kaverille tota faradayn häkkiä niin se peelo keksi että ei voi tehdä kun sitten ei voi soittaa hätäpuheluita sieltä. Aika hupaisa juttu, ei kuitenkaan oo ulko-ovelle sieltä pitkä matka.

Elcaco sanoi:

Veikkaan, että pelottavissa kohtauksissa yleisöstä löytyi aina yksilö, jolta karkasi jännäkakan sukulaissielu, jännäpaukku. Sekös ympäristöä huvitutti. :arvi:

Wildemar sanoi:
Veikkaan, että pelottavissa kohtauksissa yleisöstä löytyi aina yksilö, jolta karkasi jännäkakan sukulaissielu, jännäpaukku. Sekös ympäristöä huvitutti. :arvi:
Toi on kyllä hyvinkin mahdollista. :D

Wildemar sanoi:

Eikös semmonen lastenohjelmakin ole/ollut minkä nimi oli huvitutti.

ljm sanoi:
Kyllähän tommonen vielä joskus ykköseltä tai kakkoselta ruutuun pärähti..
Tuli hieman :offtopic: fiilis, eli miksi...?

ljm sanoi:

:offtopic:

Jep. Oletteko huomanneet, että työpaikoilla ihmisiä kahvituttaa myös suhteellisen usein. Kahvinpuutoksen aiheuttamaan vitutukseen tosin toimii lääkkeenä kahvitus. Hmm... :D

ljm sanoi:
Heh mäkin ehdotin joskus jollekin kaverille tota faradayn häkkiä niin se peelo keksi että ei voi tehdä kun sitten ei voi soittaa hätäpuheluita sieltä. Aika hupaisa juttu, ei kuitenkaan oo ulko-ovelle sieltä pitkä matka.

Vai että hätäpuheluita :D No voihan sinne salin takaseinään pultata vaikka sitten langallisen hätäpuhelimen jos sun kaverilles sattuu tulemaan jonkinlainen paniikki. :)

Laffer sanoi:
Saisivat oikeasti rakentaa jonkun faradayn häkin noiden leffasalien ympärille niin eivät kaikenmaailman tampiot puhuisi/näpräisi niitä kännyköitä leffan aikana!

Turun kinopalatsin saleissa ei ainakaan Nokian 3310 löydä verkkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom