Elokuvakäyttäytyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Funky sanoi:
Tää ärsytti/huvitti ihan kybällä. Ennen leffan alkua kun tulee ne pakolliset mainokset (mitkä pitäis muuten kieltää)

Oletusarvoisesti ne kestää jopa 15 minuuttia. Teatteriin voi kuitenkin mennä sisään vasta kun mainokset alkaa loppua. Voit jopa kysyä siellä henkilökunnalta kauan ne mainokset kestää, ja mennä vasta silleen sisään että ehdit just sopivasti valmistautua leffan kattomiseen. Näin on usein tullut tehtyä. Mutta kyllä se musta ihan jees on pari minsaa istua jo ennen leffan alkamista tai muuten voi mennä leffan alku vähän ohi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl sinne menee mielellään heti kun ovet aukee, ei ne mainokset haittaa niin paljon. Ehtii ottaa mukavan asennon, varsinkin jos siihen kylkeen vielä käpertyy sellanen pieni kultanen tyttö...

Olin edellispäivänä katsomassa tuon Gibsonin passionin. Eräs heppu tuli sisään fillarikypärä päässä eikä riisunut sitä koko leffan aikana. Tosin hänen takanaan ei ollut ketään, mutta silti. Itseäni alkoi huvittaa suunnattomasti, kun jesselle taottiin päähän se orjantappurakruunu...jotenkin rinnastin sen tuon kaverin kypärään. Oli aivan helvetin vaikeaa pitää pokkaa ja muutaman tirskahduksen päästinkin. Teatterissa ei ollut meikäläisen lisäksi, kuin muutama ihminen. Kypärämies aiheutti muissakin ylimääräistä hupia...liekö elokuvan raskaalla aiheella jotain merkitystä ja empaattinen suru purkautuu sitten hallitsemattomilla tirskahuksilla.

Mike sanoi:
Oltiin katsomassa Gothikaa, ...
Jokin tuossa Gothikassa näköjään on, että se vetää puoleensa myös surkuhupaisaa leffayleisöä. Olin myös katsomassa kyseistä leffaa vähän aikaa sitten. Leffaa oli tullut myös katsomaan lauma teinejä. Sellaista noin 14-15 vuotiasta. Kolme niistä oli nuoria jätkiä ja kolme pissiksiä. No, eihän siinä kauan mennyt, kun nämä pissikset alkoivat hihittää ihan hysteerisesti. Tiedättehän, kun jotain pelottaa, eikä halua paljastaa kellekään, ei varsinkaan parhaalle pissiskaverilleen tai pojille, että pelottaa. Niinpä nämä pissikset hihittelivät hysteerisesti koko leffan ajan. Siitä oli elokuvanautinto kaukana. Enpä mene toista kertaa katsomaa perjantai-iltana elokuvaa!

Joo vittu ei hyvää päivää!!! Vittu mun tekis mieli ottaa katkastu haulikko mukaan ja pamauttaa kaikki ne jotka puhuu, syö, heiluu ja kiikkuu leffassa!!!!! Vittu eikö pysty olee kahta tuntia hiljaa??!!! Oon ite aika lörpöttelijä, puhun paljon, riehun ja metelöin mut vittu se et ollaan elokuvateatterissa kattomassa jotain huippipätkää ja sit siel on jotain maailman turhimpia ihmisiä jauhamas paskaa takarivil ni voi vittu!!! Joo no tää pitäis laittaa "vituttaa ankarasti" threadiin. Eniten vitutti ku Braveheartin lopussa (just siinä "the loppuhuipentuma" kohdassa) joku 10 vuotias äpärä viereisellä tuolilla rupes kaivamaan mega kokosen karkkipussin pohjalta jotain tiettyä karkkia, ni vittu et teki mieli ottaa sitä kurkusta kiinni ja heittää se kolmetoist rivii eteenpäin :wall: :wall: :wall:

Itseni kohdalle ei oo pahemmin sattunut elokuvatragedioita. Johtuu varmasti siitä, etten käy hirveästi elokuvissa. Mieleen tulee tosin muutama häiriö: elokuvissa Waterworld ja Evoluutio oli molemmissa pieni poika mutsinsa kanssa, ja tietysti poika kysyi viattomalla (ja voimakkaalla) pojanäänellään 5 minuutin välein "äiti, miten tuo mies voi hengittää vedessä? Ai niin, mutta hänellähän on kidukset". Evoluutiossa about samat kuviot, muttei noi nyt haitannut, hymyn vaan toi huulille. :) Tämän lisäksi kerran eräs pelle piti toimistoa päivänäytöksessä ja hoiteli business-puheluita kovaan ääneen puolessavälissä filkkaa. Muttei sekään mitään, sattuuhan sitä.

Sen sijaan broidille käy tota jatkuvasti, LOTR: Kuninkaan paluussa analyytikko räpläsi kännykkää ja analysoi elokuvaa ystävilleen, Scary Movie 3:ssa hauraan goottitytön poikaystävä heitti popcornit takanaolevien teinien päälle palkkiona selkään monottamisesta ja Last Samuraissa Tarantino-analyytikot toistelivat cooleja repliikkejä elokuvasta ja rock-analyytikko kertoi pillu-aiheisia juttuja. :)

Itselleni ärsyttävin oli, kun olin katsomassa Kill Billiä erään porukan kanssa ja ennen jokaista tappelua eräs näistä henkilöistä kertoi kovaan ääneen kavereilleen "vittu nyt tulee kunnon mättöö".

Mua vituttaa ylikaiken kun jengi puhuu leffan aikana.
Ei se että pari sanaa haittaa välillä tai kuiskailee vaikka leffan ajan, mutta pitääkö 2 tuntia puhua paskaa, yleensä kysellä mitä nyt tapahtuu tai kuka toi on tai kertoa samat asiat kaverille.
Viikko sitten tommonen pariskunta oli takana, vähän aikaa ne oli hiljaa kun vilkasin, mutta kohta sama juttu jatkui.
Meinasin vaihtaa paikkaa.
Toinen mikä on ärsytttävää on sipsien vetäminen, koska ne narskuu vittumaisesti, hyvä ettei niitä myydä enää teattereissa, karkit tai popcornit ei haittaa mua koska ne ei narsku.
Mä olin kerran yhen ämmän kanssa leffassa, joka veti sipsejä puol leffaa.
Jengi takana yski välillä ja mua vitutti myös vierestä kuuluva narskutus.
Se loppui kun tää kysyi että haluutsä?
Mä nyökkäsin ja heitin sipsipussin lattialle, vähän pidemmälle, ikäänkuin vahingossa.
Sain katsoa lopun leffasta rauhassa. :evil:

MrMikey sanoi:
Kerran ollessani katsomassa erittäin huonoa pätkää, keskittymiseni leffaan herpaantui, kun takaani alkoi kuulua outoa litinää ja voihkintaa. Käännyin katsomaan taakseni ja näin kuinka takapenkin teinipariskunta oli innostunut oikein kunnolla. Tyttö istui kundin sylissä lyhyt skottihame päällään, ja kyllä, he olivat täydessä touhussa, se ei valitettavasti jäänyt epäselväksi. Täytyy myöntää, että tuli pikkaisen vaivaantunut olo. Etenkin kun heidän kanssa samalla penkkirivillä istui lapsiperhe. Eikä siellä teatterissa niin kauhean pimeää edes ollut.

Joskus on tullut harrastettua seksiä leffateatterissa, mutta kohteliaasti yhdyntä tapahtui muita häiritsemättä aitiossa. :)

Samassa aitiossa ei ollut lapsiperheitä. :lol2:

ljm sanoi:
Oletusarvoisesti ne kestää jopa 15 minuuttia. Teatteriin voi kuitenkin mennä sisään vasta kun mainokset alkaa loppua. Voit jopa kysyä siellä henkilökunnalta kauan ne mainokset kestää, ja mennä vasta silleen sisään että ehdit just sopivasti valmistautua leffan kattomiseen. Näin on usein tullut tehtyä. Mutta kyllä se musta ihan jees on pari minsaa istua jo ennen leffan alkamista tai muuten voi mennä leffan alku vähän ohi.

Se ärsyttää myös kun olet mennyt ovien auetessa sisään ja juuri ottanut hyvän asennon ja valmistaudut elokuvan alkuun niin sitten pitääkin nousta ylös antamaan tietä sille kaverille joka seisoi mainosten ajan ulkopuolella. :curs: :curs: :curs:

Jeah, puhuminenkin teatterissa ärsyttää ja häiritsee täälläkin päin, mutta ei sinäänsä puhuminen, vaan lähinnä se, miten typeriä, vääriä ja aiheettomia kommenteja nämä monet elokuva-asiantuntijat heittävät. Noh, jos ei oo asiaa niin vois pitää tosiaan päänsä kiinni :D

Ja kännykät, joo varmasti jossain elämäntilanteessa on syytä pitää kännykkä auki kaikissa paikoissa minne suuntaa, mutta silti, onko pakko silloin mennä myös elokuviin?

Eniten, ikinä, never, liikaa vituttaa ihmiset tai ihminen joka rummuttaa jaloillaan edessä olevaan penkkiriviä, ja monissa teattereissa on vielä sellaiset penkkirivit, että riittää kun monottaa toisen pään selkänojaa, niin myös se penkki siellä toisessakin päässä heiluu. Eikö ne tajua sitä että jotain saattaa vituttaa suunnattomasti se, vai tekeekö ne sen tahallaan?

Mut silti toisaalta, just tälläset vittumaiset asiat tekee leffateatterissa käynnistä juuri sen mitä sen on :D

Funky sanoi:
Kerran pentuna ollessani leffaan tuli jotain manneja ja nehän pisti tupakaks siel leffassa...eipä ollut kovin kiva olo siinä haistellessa tupakan dunkkista koko leffan ajan...

Menee sivuun aiheesta, mutta just noin mannet tekee. Ja juurikaan kukaan muu ei niin tee. Ihan sama kuin pienessä maaseututanssipaikassa, jossa olin järkkärinä balttiarallaa 20 vuotta. Kukaan muu porukka ei koskaan sinä aikana kussut vessan nurkkaan kuin mannet.

Kukaan muu porukka kuin mannet ei jättäneet koskaan pöytäänsä lähtiessään niin paskaseen kuntoon kuin mannet. Ja tämä on tosi!

jarre55 sanoi:
Menee sivuun aiheesta, mutta just noin mannet tekee. Ja juurikaan kukaan muu ei niin tee. Ihan sama kuin pienessä maaseututanssipaikassa, jossa olin järkkärinä balttiarallaa 20 vuotta. Kukaan muu porukka ei koskaan sinä aikana kussut vessan nurkkaan kuin mannet.

Kukaan muu porukka kuin mannet ei jättäneet koskaan pöytäänsä lähtiessään niin paskaseen kuntoon kuin mannet. Ja tämä on tosi!

Sarkasmiako vaiko eikö??? :jahas:

Olin katsomassa Taru Sormusten Herrasta 3:a. Parin penkin päähän saapui 4 tai 5 n. 18-vuotiasta jätkää. Viinan katku oli melkoinen. Joka ikisessä hiljaisessa/surullisessa kohtauksessa hirveä älämölö ja räkänauru. Yksi näistä riemuidiooteista kävi leffan aikana varmaan 4 kertaa kusella ja joka vitun kerta kulki siitä valkokankaan edestä ja nosti kädet ylös ja tuuletti. Parasta oli että jätkät ei todellakaan tajunneet yhdellä sanomisella että heidän kommenttinsa leffasta ei kiinnosta. Eivätkä tajunneet vielä toisellakaan. Vasta sitten hiljenivät kun 5 ihmistä huusi yhtäaikaa "PÄÄT KIINNI!"

Mistä ihmeestä näitä riittää?

Broidin kaverilla oli kokemusta myös elokuvateatterissa esiintymisestä, nimittäin jotain random Jet Li-filkkaa katsomaan saapunut ~10 henkilön romaniporukka oli huvittanut vieressä istuvia nuoria mm. nappaamalla näiden kännyköitä ja kieltäymällä antamasta niitä takaisin + leffan lopuilla kundit olivat menneen valkokankaan eteen tyhjälle alueelle esittämään keskenään "kung fu-muuveja". :)

Enkä itse usko että romanit tekee tollaista yhtään enempää kuin suomalaiset massateinit, asia taitaa vaan olla niin että joillain yksilöillä on kummat näkemykset käyttäytymisestä elokuvissa.

Kaveri oli ollut katsomassa Eminemin 8 mile:ia ja kertoi, että siellä jotkut teinigangstat olivat aina välillä hiphop-kohtauksissa nousseet seisomaan ja alkaneet tekemään sellaisia räppäykseen kuuluvia "kädenheilutuksia" ja olivatpa myös ihan innostuneet räppäämään biisien tahdissa. Itse olisin luultavasti tukehtunut nauruun. Eihän tuollaisille pelleille voi edes suuttua, kun pojat vähän eläytyvät ihailemaansa gangsta-meininkiin.

Tiistaina meinasi kyllä palaa kiinni kun olin katsomassa Passion of the Christia. 3 noin parikymppistä hemmoa tuli vartin myöhässä leffaan ja sisään tullessaan he melusivat niin saatanasti, ja mikä parasta, yhden hepun kännykkä alkoi soida kovaa heti tyypin astuessa sisään teatteriin, eikä äijä tajunnut tehdä asialle yhtään mitään, paitsi tietysti vastata luuriin heti päästyään paikalleen.
Äijät jatkoivat tietysti kovaan ääneen lässystystä koko leffan ajan.

En käy koskaan elokuvissa ja tämän ketjun luettuani tuntuu, ettei tarvi jatkossakaan käydä ;-)

Elokuvissa käyneet tuttuni ovat kertoneet, että monesti äänentoisto on tosi kovalla, niin että action-kohtauksien aikana käy ihan korviin. Tämäkään ei ole ongelma, kun on itse kaukosäätimen varressa kiinni.

Elokuvateatteriakin vammaisempi paikka on ehdottomasti normaali teatteri! Aina, siis AINA siihen lähistölle tulee joku, jolla on jokin ärsyttävä tapa. Joko hän tuhisee, köhisee, haisee vanhalta ihmiseltä, nauraa kovaa tai päästelee muita erikoisia ääniä. ARGH!

Mikään ei ole vittumaisempaa kun ne myöhässä leffaan tulevat joiden paikka on penkkirivin päässä ja joiden on aivan pakko tulla just sieltä toisesta pääst läpi sen penkkirivin ja tietenkin puolen teatterin on noustava ja väistettävä niitä... :curs:

Joo ja kerran oltiin kattomassa muistaakseni Ice Agea ja virhe oli mennä sunnuntaina päivällä, siellä oli joku äippä kolmen kersansa kanssa joista nuorin ei varmaan ees puhua osannut, mutta parku melkein koko leffan ajan ja nämä kaks muuta sääti jotain älytöntä eikä äitä voinut niille sanoa mitään. Miks helvetissä ne lapset on vietävä leffaan jos ne ei osaa ees sitä aikaa olla paikallaan ja katella sitä leffaa?? ehkä oon sitten vaan ahdasmielinen kusipää...mutta sen oon oppinut, että jos jotain "lastenleffaa" joskus meen kattoo niin se on sitten se myöhäisin näytös mitä löytyy...

Mike sanoi:
Joskus käy zäkä kun menee leffaan, oon pari kertaa saanut privaattinäytöksen muijan kanssa. Niinkin kova leffa kuin Matrix 2 tuli katottua kaksin. Siinä on jo aika miehekästä istua jalat penkillä ja piereskellä menemään.

Ja sitten sua häiritsee, jonkun ruokailu!?! :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom