Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FMovies. Voi se elokuvat.tvkin olla vielä toiminnassa, siellä oli joku aika sitten viestiä, että operaattorit blokkaa sitä ja näyttivät Cloudflare DNS -ohjetta, että miten sinne pääsisi jatkossakin. En ole vaan koittanut, kun ei ole ollut tarvetta.Kiitos kun vastasit kysymykseen. Kysytään joltain muulta?
Haluan antaa tässä @Alicia lle hyvän leffavinkin, ellet oo jo nähnyt (en tarkoita yleistää et mikä leffa sopii naisille ja mitkä ei) mut muutama tuntemani nainen on tästä paljon tykännyt.ja jotenkin sellainen leffa et uskon et eritoten naiset saattaa tykätä tästä leffasta.
ite miehenä tykkäsin paljon ja kun arvostelin aikanaan niin annoin 9 tuolle.
Kosketuksissa (2017) - IMDb

En muista olinko minä, mutta kiitos kuitenkin.Lähti Dunkirk 4k tilaukseen,ai että. Sain tän idean kun @cbodybuilder mainitsi tästä toisessa ketjussa tän leffan hienoudesta. Eli kiitos sulle vinkistä.
Vielä kun ois kunnon kotiteatteri eikä nää kuulokkeet. En oo muuten kyseistä leffaa vielä katsonut.
Aika jännä et miten jäänyt katsomatta kun suuri Nolan fani kuitenkin olen
![]()
En muista olinko minä, mutta kiitos kuitenkin.Itsekin olen kuitenkin suuri Nolan fani.

Hemmetin hyvä leffa ja positiivinen yllätys aikoinaan kun tsiikas, huomas kyllä ketä on käsikirjoittanut leffan tunnelmasta ja laadusta.Wind River
![]()
Hiljaista intensiteettiä ilman fantasiaa.
8

tänään tuli postilaatikkoon naisen kivitys ja vois nyt tänään yön puolella kattoo noin ahdistavaa leffaa,Pikkuisen muuten ihmettelin et takakannessa lukee k-15, mitä helvettiä. Niin kauhee leffa ja noin alhainen ikäraja...
Tuli tuosta I Saw the Devilista mieleen et mm tässä kohtauksessa Min-Sik Choin näyttely on jotain jäätävän ahdistavaa. Olen pitänyt Bardemin roolisuoritusta menetetyssä maassa todella korkealla kaikista roolisuorituksista mitä on Bardemin näyttelyn pelottavuudessa mut hyi vittu että Min-Sik Choi vetää vielä pidemmän korren pelottavuudessa. Hahmon katseessa ei näy siis niinkuin minkäänlaista ihmismäisyyttä, inhmillisyytä ja empatiaa. Ollen täysin tunteeton mielisairas tappaja.Tuossa kohtauksessa näkyy myös miksi pidän tätä leffaa niin korkealla omissa listoissani on miten järjettömän ahdistavasti osataan erittäin hyytävää tunnelmaa rakentaa tuossa.
Onkos täällä kukaan katsonut leffaa The house that Jack built?
onhan se tosin tehty vanhemman näköiseksi mm kampaukseltaan siinä, mutta siis näkeehän sen nyt kasvoista silti ettei ikinä uskois et on tuossa leffassa vasta 35v. Tähän on todettava että jo on ainakin miehen näköinen perkele. Siis mua vaan 6v vanhempi tuossa ja en ikinä näyttäis 35 vuotiaana noin aikuiselta mieheltä.