Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onhan se tosin tehty vanhemman näköiseksi mm kampaukseltaan siinä, mutta siis näkeehän sen nyt kasvoista silti ettei ikinä uskois et on tuossa leffassa vasta 35v. Tähän on todettava että jo on ainakin miehen näköinen perkele. Siis mua vaan 6v vanhempi tuossa ja en ikinä näyttäis 35 vuotiaana noin aikuiselta mieheltä.
Tuli Sicarioista mieleen et ekan osan tehnyt huippuluokan ohjaajan Denis Villeneuven leffat mä laittaisin niistä mitä itse olen nähnyt niin tähän järjestykseen.
1. Blade Runner 2049 - 10
2. Arrival - 10
3. Incendies - 9½
4. Sicario - 9+
5. Prisoners - 9
6. Enemy - 8½
Helkkarin hyvä ohjaaja musta
Ei ole toki blu-rayta eikä suomitekstejä, mutta siihen kannattaa alkaa viimeistään nyt totuttelemaanKoska selkeästi elokuvat ovat sullekin merkittävä osa elämää eivätkä vain satunnainen viihdetuokio, niin joutuu tekemään kompromisseja.
TOKYO STORY:
Amazon product ASIN B0038409Y2View: https://www.amazon.co.uk/Tokyo-Brothers-Sisters-Family-Blu-ray/dp/B0038409Y2/ref=mp_s_a_1_1?keywords=tokyo+story&qid=1567345463&s=gateway&sr=8-1
Kiitos paljon tuosta vinkistä et mistä tuon löytää.Hitto mua rupes jänskättää jo tässä vaiheessa et millainen leffa tuo tulee olemaan.en siis jännitä siksi et pelkäisin tuon olevan kuraa, vaan sitä jänskätän millainen leffakokemus tuo tulee olemaan kun kuullut vaan tosi hyvää tästä leffasta.
![]()
muakin ahdisti ihan julmetusti etenkin se no varmasti kaikki tietää mitä kohtausta tarkoitan... ja se loppupuoliskon häiriintyneisyys joka kasvoi vaan kasvamistaan aivan loppuun asti. Hyi helevetti. Yks tuttu sanoi että meinasi lopettaa leffan katsomisen kun hänestä tuntui että vajoaa psykoosiin leffan takia...

Todella hienoja mietteitä kirjoituksessaja mäkin kyllä kunnioitan teikäläisen leffamakua
ja toi Hereditary oli kyllä aivan järkyttävä leffa.
muakin ahdisti ihan julmetusti etenkin se no varmasti kaikki tietää mitä kohtausta tarkoitan... ja se loppupuoliskon häiriintyneisyys joka kasvoi vaan kasvamistaan aivan loppuun asti. Hyi helevetti. Yks tuttu sanoi että meinasi lopettaa leffan katsomisen kun hänestä tuntui että vajoaa psykoosiin leffan takia...
Toi se vasta oiskin ajatuksena metkaa et menis oikeasti leffan takia psykoosiin.
Eri juttuun. Tänään vois katsella pitkästä aikaa The Fountainin. On kyllä sellainen leffa josta löytää edelleen uusia näkökulmia ja mietteitä leffasta vaikka kattonut ties kuinka monta kertaa sen. On niin diippi kokemus ajatukseltaan kyllä koko leffa.![]()

Kuplassa olon visuaalisuudesta kun se matkaa kohti kuolevaa tähteä oliko xibalba nimeltään. Niin siellä keltaisessa tähtisumussa matkaaminen oli kyllä jotain henkeäsalpaaavan näyttävää ja tunnelmallista kuin mikä.The Fountain (2006)
...
Leffa on todella moniulotteinen kokemus, koska on kolme eri ulottuvuutta ja kaikissa ulottuvuuksissa ajetaan samaa asiaa takaa, joka on ikuisen elämän löytäminen. Ulotttuvuuksien tapahtumat toimivat vertauskuvauksellisina toisiinsa yhdistäen kaikki kolme ulottuvuutta yhteen. Jo tuossa vaiheessa kun näytetään kolme eri ulottuvuutta joista kaksi niistä on visuaaliesti aivan upeita ja henkeäsalpaavinta mitä leffoissa on nähty saati se musiikki...
Ei helvetti. Se sama musiikki mikä soi koko leffan ajan aiheuttaa mulle masentuneisuutta yhtään liioittelematta. Se on niiiiin alakuloista että ei missään leffassa moista ole jos katsotaan musiikin aiheuttamaa täysin melankolista tunnelmaa ja olotilaa...
Tuota masentavuutta minkä musiikki onnistuu saamaan aikaan, niin sitä voimistaa se leffan pääjuoni mikä on erittäin alakuloinen, nainen sairastaa aivokasvainta, jonka hoito on todella epätoivoista ajattelua... noiden musiikkien ja kamalan tuntuisen naisen mahdollisen kuoleman yhdistyminen on todella masentavuutta aiheuttavaa ja vielä leffan jälkeenkin kun se musiiki jää päähän pyörimään