Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

tai sitten
tai jotain siltä väliltä.
mut ihan kiva välillä ihan oikeasti jotain tällaista kevyttä viihdettä katsoa niinkuin tää etsivä Pikachu.
Veikkaan et tosi tosi tosi moni täällä oikeasti tykkää ja nostaa Fight Clubin tosi korkealle leffoissa, mutta ei vaan ole oikein kukaan sattunut vaan mainitsemaan asiasta.
Komppaan @Kiukku a tossa et pitää katsoa uudestaan ja miettiä uusiks. Sit komppaan tossa kohtaa ihan täysin et "en itse nähnyt siinä mitään suurta ja mahtavaa"
Tuli mieleen ykskaks et olitko se @Kiukku sinä se joka aikoinaan täällä sanoi minun lisäksi et ei oikein koskaan ole tykännyt Pulp Fictionista ja taksikuskista?![]()
Mä en kyllä myöskään fight Clubin hienoutta ymmärtänyt. Oli jotenkin niin ennalta-arvattava. Pulp Fictionia olen pari kertaa yrittänyt katsoa ja jäänyt kesken. Ei vaan ole temmanut mukaansa. Mutta sama käynyt myös Inceptionin kanssa, mikä taisi sulla sijoittua aika korkealle. Taisin joskus kysyä sulta oletko Kautokeinon kapinaa katsonut. Olisi kiva nähdä sun arvostelu siitä. Täytyneepä katsoa se joku kerta uudestaan.Veikkaan et tosi tosi tosi moni täällä oikeasti tykkää ja nostaa Fight Clubin tosi korkealle leffoissa, mutta ei vaan ole oikein kukaan sattunut vaan mainitsemaan asiasta.
Komppaan @Kiukku a tossa et pitää katsoa uudestaan ja miettiä uusiks. Sit komppaan tossa kohtaa ihan täysin et "en itse nähnyt siinä mitään suurta ja mahtavaa"
Tuli mieleen ykskaks et olitko se @Kiukku sinä se joka aikoinaan täällä sanoi minun lisäksi et ei oikein koskaan ole tykännyt Pulp Fictionista ja taksikuskista?![]()
Mä en kyllä myöskään fight Clubin hienoutta ymmärtänyt. Oli jotenkin niin ennalta-arvattava. Pulp Fictionia olen pari kertaa yrittänyt katsoa ja jäänyt kesken. Ei vaan ole temmanut mukaansa. Mutta sama käynyt myös Inceptionin kanssa, mikä taisi sulla sijoittua aika korkealle. Taisin joskus kysyä sulta oletko Kautokeinon kapinaa katsonut. Olisi kiva nähdä sun arvostelu siitä. Täytyneepä katsoa se joku kerta uudestaan.
ja mä sanoin et pitääpi katsoa jos löytyy jostain mut ei silloin ainakaan löytynyt mistään, sit vaan jotenkin unohdin sen, mut nyt löysin tuon leffan kun äsken etsin huutonetistä ja jopa 3kpl. Menee ostoslistalle! Kiitos kun tulit muistuttamaan mua tosta leffasta.
, ehkä se kertoo leffan tasosta jotain kun tuo on kohokohta.
@descent tuli mieleen et katotko muuten koskaan mitään noita animeja, on meinaa elokuvallisesti ihan loistavia järjestäen nuo Hayao Miyazakin tekeleet.![]()
Juu Hopeanuoli on ihan omassa luokassaan animeissa.
Mukava kuulla et oot nähnyt laadukkaina elokuvallisesti noi Miyazakin leffat.Tosiaan noi kaikki Studio Ghiblin leffat mukaanlukien myös Edesmenneen Isao Takahatan leffat, niin antaa tosiaan paljon aikuisille myös ja tuon Takahatan toiseen maailmansotaan sijoittuva Tulikärpästen hauta on todella karu anime, joka ei todellakaan lapsille sovi. Kaikki
kuolee siinä leffassa.