Onnea matkaan.
ja tämän provon tarkoitus oli ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea matkaan.
Muutama kaveri puolestaan saa vanhemmiltaan kaiken asuntoja ja autoja myöten. :jahas:
Mitä vikaa siinä on? Onko sinulta jotain pois? Aiheuttako vanhempien tuki automaattisesti lorvimista ja saamattomuutta? Pitäisko vanhempien rahoja odotella 60-vuotiaaksi asti, että voi perinnön jaossa sanoa ansainneensa ne "kun on siihen asti itse hoitanut kaikki" jne...
Kyllähän se vähän inhottaa tehdä kesätöitä ja ajatella että niitä on pakko koittaa säästää ja kun ei vanhemmiltakaan rahaa tipu.Sitten jos ostaakin jotain niin pakko ajatella pidemmän päälle vaikka ensikesän festarireissuja.
Joo, eihän se multa tietenkään ole pois. Olisi ehkä pitänyt mainita, että nämä kaverit, jotka saa kaiken valmiiksi, eivät myöskään koskaan tee töitä. Edes kesätöihin ei viitsitä hakea, kun äiti ja isi maksaa. Kuulostaahan se hyvällä, jos on 25-vuotias ja voi sanoa isille, että nyt tarviisin kyllä uuden mersun.. :D
Minkälaista elämää itse elit kun asuit viellä kotona? Olivatko vanhempasi rikkaita?
Tuntuu siltä että kavereiden ei tarvitse maksaa mitään itse,vaatteet ovat tietenkin merkkivaatteita ja dvd soittimet ja televisiot löytyvät omasta huoneesta.Kyllähän se vähän inhottaa tehdä kesätöitä ja ajatella että niitä on pakko koittaa säästää ja kun ei vanhemmiltakaan rahaa tipu.Sitten jos ostaakin jotain niin pakko ajatella pidemmän päälle vaikka ensikesän festarireissuja.