Kävi silleen että jostain kumman syystä heräsin sunnuntai aamuna lievään päänsärkyyn. Lähdin kuitenkin normaalisti aamulenkille (juoksumatolle) ja vedin kyllä melko kovaa, syke pyöri välillä 170-191. Päänsärky jatkui vaikka söin ja myöhemmin alkoi tulla outoja tuntemuksia rinnassa, molemmilla puolilla. Maanantaina tuntui välillä enää lähinnä oikealla puolella ja nyt sama juttu. Ei varsinaista kipua, mutta silti vähän mietityttää että onkohan kaikki kunnossa? Huomenna pääsen juttelemaan lääkärin kanssa, mutta mitäs mieltä pakkiksen raati on...onko mahdollista että jopa sydän tai keuhkot olisi ottanut itseensä tuosta kohtuu kovasta rääkistä? Intervalli kesti 20min, sen jälkeen en ole treenannut enkä aio rasittaa kroppaa ennen lääkärin kanssa juttelua.
Taustasta sen verran että dieetti on päällä ja olen treenannut samalla tavalla (mutten ihan yhtä kovaa) kolme viikkoa joten kunto ei sinällään ole vielä kovin hyvä. Joskus olen ottanut ennen aerobista EC:n, niin myös tällä kerralla.
Taustasta sen verran että dieetti on päällä ja olen treenannut samalla tavalla (mutten ihan yhtä kovaa) kolme viikkoa joten kunto ei sinällään ole vielä kovin hyvä. Joskus olen ottanut ennen aerobista EC:n, niin myös tällä kerralla.