Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oblivioniinhan tuli noita modeja joka lisäsi vihollisten määrää sekä kokonaan uudenlaisia pahempia vihuja.

Oikein suututti main questin lopussa kun hypetetty Alduin oli ihan naurettavan paska. Expertillä sen tappo kesti about 30 sekunttia enkä ottanut kertaakaan osumaa. Olipa mahtava lopputaistelu. Minun puolesta edes tuo Alduin olisi saanut olla oikeasti vaikea, mutta ei... Jotkut necromanceritkin ovat 10 kertaa pahempia jos niihin törmää luolissa.

Juu, sama.
Odotin Alduinin tapon jälkeen vähintäänkin ilotulituksia, mutta ei... Vartijatkin sanovat suunnilleen "Good job (Y)" :jahas:
:rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mistä?! :wtf:

Muistaakseni ihan toldfirilta collegesta. Pitää olla vissiin alteration tietyllä tasolla, oisko 80 tms...

Mua alko äskettäin maagi kyllästyttää ja aloin parantaa warrior taitoja. Ärsyttävää vaan kun leveleitä on 68 niin perkkejä saa aika hitaasti käyttöön :D

Tein pari päivää sitten kunnon sneak-archer-khajiitin. Oon huomannu, että aika huonosti on pärjänny tollasella. Varsinkin suurin osa bosseista on hankalia, mutta kyllä nekin on jotenkuten hoideltu :)
Pitäisi varmaa kehittää taikuutta, hankalien tilanteiden varalta.

Edit. Plussaa on kyllä tuo Khajiitin pimeässä näkeminen, siitä on ollut paljon hyötyä. Kannattaa kokeilla khajiittia, jos ei ole vielä sitä kokeillut. Dark Brotherhood armorit näyttää kyllä aivan kamalalta khajiitin päällä.

Yks tapa tehdä pelistä vaikeampi on olla olematta maagi. Kaverin menoa kattelin niin eihän siinä ole mitään järkeä. :)

Turhan helppoa se on tolla sneak-archer-klassillakin :(

Pistin äsken vaikeustason novicelle ja kävin vaan tappamassa Whiterunista kaikki :D Jostain ne ilot täytyy saada...

Turhan helppoa se on tolla sneak-archer-klassillakin :(

Pistin äsken vaikeustason novicelle ja kävin vaan tappamassa Whiterunista kaikki :D Jostain ne ilot täytyy saada...
Itte pelailen 2H warrulla, tosin olen vasta ihan alussa, ja toka vaikeimmalla siinä on haastettakin. Potut loppuu jatkuvasti, rahaa ei ole, ja skilli on aina liian alhainen että sais laitettua perkkiä.

Miten te oikein pelaatte kun noin nopeaa leveleitä ropisee? Itellä on 49 tuntia takana ja oon level 29. Nordina mennään heavy armoreilla ja two handedina. Perus rymistelyä ilman isompia taikomisia, paitsi healing ja välillä vähän flamesia. Turhan helpoksi on tuo master jo käymässä.

Eilen päätin 180 tunnin pelaamisen jälkeen, että nyt loppu. Tänään ollu vaan mielessä, että vois alottaa kokonaan alusta ja pelata saman tien master-tasolla :D Ai koukuttava peli vai...

Muistaakseni ihan toldfirilta collegesta. Pitää olla vissiin alteration tietyllä tasolla, oisko 80 tms...

Mua alko äskettäin maagi kyllästyttää ja aloin parantaa warrior taitoja. Ärsyttävää vaan kun leveleitä on 68 niin perkkejä saa aika hitaasti käyttöön :D

Onko se scrolli vai ihan normi spelli?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muistelin, että mitä helvettiä mä tein ennen Skyrimmiä ja tajusin, että Modern Warfare 3:n yksinpeli jäi kesken :) Vähän siistiä palata vihdoin muihkin peleihin, ahdistaa tää Skyrim! :D

Nyt pelattuna skyrimiä 70h ja 27lvl hahmo tällä hetkellä :D Olen ajatellut kansa, jos nyt kohta lähtisi käymään myös noiden harmaapartojen luona, niin saisi main questiakin vähän eteenpäin.

Mitä ihmettä oikein teette siellä jos noin hitaasti nousee leveli? Ratsastatte kaupungista toiseen pysähtymättä ja istutte kapakassa? :D

Mitä ihmettä oikein teette siellä jos noin hitaasti nousee leveli? Ratsastatte kaupungista toiseen pysähtymättä ja istutte kapakassa? :D

Kunhan kattelee meininkejä. Jatkuvasti jaksa hosua joka suuntaan ja tahkota tunnelimaisia luolastoja.

e. Toivottavasti tuo uusi patchi nyt korjas viat :)

Jos omat suosikkitaidot on jo nostettu sataan, niin eipä ne muut taidot sieltä itsestään nouse. Mäkin oon pelannu kymmeniä tunteja ilman että yhtään leveliä on kertynyt.

Piti muuten kokeilla, miten korkealle saan light armorilla armor ratingin:
1289
:D Ehkä joku pistää vielä paremmaksi :)

Mul on light armorilla nyt armor rating jotain alta 800...

Maltillisilla potioneilla taotut legendary dragonscalet ja pari hassua fortify light armor enchanttia. Light armor skill 100(140 enchanteilla) + full perks.

Vois kyl harkita uuden setin tekemistä pikkuhiljaa.

Zone-sarja -42%
Itse vetelen lähes normaaleilla steel armoreilla ja armor rating noin 200 kai :D Tekee pelistä ihan mukavan haastavan, mutta ajattelin tehdä normaalit ebonyt kunhan löydän jostain ebony oreja ensin.

Mul on light armorilla nyt armor rating jotain alta 800...

Maltillisilla potioneilla taotut legendary dragonscalet ja pari hassua fortify light armor enchanttia. Light armor skill 100(140 enchanteilla) + full perks.

Vois kyl harkita uuden setin tekemistä pikkuhiljaa.

Ai niin joo, mä en edes ole käyttänyt noita fortify light armor enchantteja.

Nyt kuolee giantitkin jo yhdestä nuolesta ja dragonit yhdestä dual wield power attackista. Meinaa hieman tylsäks käydä :D

Noi loharit sais olla kyllä oikeesti sellasia että niitä sais oikeen pelätä ja toivoa matkoillaan ettei sellaseen törmää. Sit niiden taistelutavat vois olla hieman monipuolisempia. Toki nyttekin on ihan coolin näköstä kun ne istahtaa talon katolle vähän hönkimään :D

Suositut

Back
Ylös Bottom