Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämän takia juurikin pelaan steel armoreilla, koska ne ovat aika huonot, mutta hienon näköiset. Lohikäärmeetkin ovat vaikeita masterilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän se pelin vika on, jos taistelut on liian tylsiä. Ja varsinkin jos pelissä on viisi eri vaikeustasoa, eikä vaikeinkaan niistä anna mitään haastetta. Suunnitteluvirhe.

Moni varmaan täällä tehnyt College of Winterholdin tehtäviä?
En millään saa tapettua Staff of Magnus -tehtävän Morokei nimistä bossia. Morokei laukoo sauvallaan boltteja jotka tappaa yhdestä, ei ehdi kissaa sanoa. Minkä levelisinä te olette saaneet tapettua Morokein tai onko vinkkejä miten sen sais tapettua?

Mene sinne ovelle mistä menit Morokein kammioon, spämmi sieltä tulipalloa siten että Morokei ei kerkeä ampua takaisin. Se ei seuraa sinua sinne ovelle. Kestää kauan mutta toimii :D

Ärsyttää helvetisti kun kaikki tehtävät on joitan luolastoja yms yms. Ei vaan jaksa kokoajan mennä uuteen luolaan niin tulee tapettua noita giantteja ihan huvin vuoksi kun ei jaksa tehtäviäkään tehdä.

Mene sinne ovelle mistä menit Morokein kammioon, spämmi sieltä tulipalloa siten että Morokei ei kerkeä ampua takaisin. Se ei seuraa sinua sinne ovelle. Kestää kauan mutta toimii :D

Kiitos, tällä mentiin saatiin voitto kotia! Tosin Morokei lähti kerran meikäläisen perään sinne, mistä olin tullut aikaisemmin :D Meinasin paskoa housuun, kun se lipuu niin pelottavasti.. Ei auttanut kun juosta pakoon ja odotella, että se kyllästyy ja lipuu takaisin kammioonsa :D Olipas kiva maski herra Morokeilla :)

Jos omat suosikkitaidot on jo nostettu sataan, niin eipä ne muut taidot sieltä itsestään nouse. Mäkin oon pelannu kymmeniä tunteja ilman että yhtään leveliä on kertynyt.

Piti muuten kokeilla, miten korkealle saan light armorilla armor ratingin:
1289
:D Ehkä joku pistää vielä paremmaksi :)

Light armoriin ei kyllä kannata todellakaan sijoittaa kauheesti perkkejä (Ei tietysti Heavy Armoriinkaan). Agile defenderiin työnnetyt pojot menettää merkityksensä siinä vaiheessa kun saa dragon scalet niskaan. Skyrimissä armor ratingin katto on 587. Smithing potuilla ja fortify enchanting kamoilla toi AR 587 pitäis tulla aika iisisti täyteen.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Armour

Joo ei oo itekkää jaksanu pelata muutan viikon hakkaamisen jälkee. Likaa toistaa itteesä, eikä uusia ja hienoja juttuja tunnu löytyvän enää. Luolat ja muut, nääh. Falareissa riitti mielenkiintoo enempi =)

Zone-sarja -42%
Miten te oikein pelaatte kun noin nopeaa leveleitä ropisee?

Silleenhän aika nopsaa leveleitä saa kun pelaa vähän kaikilla aseilla ja touhuaa sitä sun tätä että kaikki kehittyy tasaseen. On myös haastavampaa pelata kunnukko ei ole oikein missään hyvä :)
Ja kun takoo niitä daggereita ja nahka kledjuja niin sillä saa aika nopsaa expoo.

Eilen päätin 180 tunnin pelaamisen jälkeen, että nyt loppu. Tänään ollu vaan mielessä, että vois alottaa kokonaan alusta ja pelata saman tien master-tasolla :D Ai koukuttava peli vai...

Höh, itselläe 4 päivää takana ja alan jo kyllästymään. Alkaa aika nopsaa toistaan tosissaan itseään peli.

Joo eipä ole täälläkään jaksettu enää tahkota. Viimeseen 2 viikkoon pelitunteja 1. Yhtäkkiä alko vaan lvl 35 archerilla into loppua, kokeilin jonku viikon päästä uudestaan mutta ei jaksanut enää. Nyt taas hetki sitten kokeilin tolla lvl 34 maagilla, mutta siitä näköjään bugas sen verran että piti ottaa pari tuntia taakseppäin..jakso 20min vääntää ja into meni..Ja siis peliähän en vieläkään läpi ole päässyt:), jäin maagilla siihen kohtaan kun
Oon siinä jossain kokouksessa stormcloakkejen ja imperiaalien kanssa, aikanaan kun olin siinä ni jonkun 20min vastapuhelujen jälkeen jäi tileen ja en siihen enää sen koommin koskenut..
No, eipä mitään. Diablo 3:sta odotellessa;)..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Light armoriin ei kyllä kannata todellakaan sijoittaa kauheesti perkkejä (Ei tietysti Heavy Armoriinkaan). Agile defenderiin työnnetyt pojot menettää merkityksensä siinä vaiheessa kun saa dragon scalet niskaan. Skyrimissä armor ratingin katto on 587. Smithing potuilla ja fortify enchanting kamoilla toi AR 587 pitäis tulla aika iisisti täyteen.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Armour

Yllättäen mä oon tunkenu kaikki perkit just noihin. Ja parasta on, että vaihdoin heavy armorista light armoriin kesken peliin ja olin siihen heavy armoriinkin kerennyt jo laittamaan perkkejä kiitettävästi :D

Taas sytty kipinä, voiko joku neuvoa, mistä saan thieves guild armorin?(Tarvitsen vain yhden, ihan sama mikä) Myin Ne kamat kauan sitten, jotka olin saanut kun liityin...En voi nyt myydä sille thieves guildin muijalle mitään, ennen kuin saan 1 palan thieves guildin armoria...

^ Meinaatko nyt sitä nightingale armoria? Sen taitaa saada uuestaan samasta paikasta mistä alunperinkin,
sielt luolasta. Riftenistä etelään?

Onko kellään College of Winterholdin sidequesteja tekemättä? Törmäsin tossa eilen mielenkiintoiseen juttuun..

Drevis Neloren antama questi missä pitää puhdistaa niitä Focus pointteja siellä collegessa niillä hanskoilla. Lohikäärme hyökkäs pihalle samaan aikaan kun olin puhdistushommissa. Spellit ei syöny manaa olenkaan hanskojen ollessa kädessä (PS3). Ihan hyvä lisä maagille voisin sanoa. Hanskat riistetään kun palauttaa questin.

Se questi jossa koira palautetaan omistajalle niin kannattaa jättää kesken mahdollisimman pitkään, itsellä ei ainakaan koira ikinä nuukahtanut vaan aina tappeli lohkareita sun muita vastaan "kuolematta" , itse sieltä sitten kaukaa napsutteli jouskarilla tai vastaavilla örkkilöiset hengiltä.
Itse pöhkönä suoritin tuon sitten loppuun jossaki välissä kun vitutti se koiran haukkuminen.

Nyt alkoi taas raivostuttamaan tämä peli kun yllättäen onkin liian vaikea. Kokeilin vaihteen vuoksi warruani ja master -tasolla joku Forsworn briarheartti nahkakalsareissaan onehittasi meikäläisen, jolla on full dragonplatet yms. Jokseenkin koomista. Sama homma expertillä. Onkin kinkkistä jatkaa peliä kun ei saa enää edes bandiitteja hengiltä :D

Joo kyllä itteäki vituttaa että vaikeustason skaalaus tarkottaa lähinnä sitä että vihollinen ottaa törkeän paljon osumaa ennen kuolemaa. Rikkoo ainakin meikäläisen eläytymisen tosi pahasti kun turkisvaatteissa oleva barbaari tarttee 15 kirveen huitaisua ennen ku kaatuu. Expertillä pelaan ja tuntuu just sopivalta.

Expertillä täälläkin menty jo pitkä tovi, välillä tekisi mieli nostaa masteriksi mutta sitten aina tulee tiukkoja tilanteita niin jatkan tällä.

Tuosta ärsyttävästä koirasta tuli mieleen, että Daedric questit ovat tässä Skyrimissa poikkeuksellisen hauskoja verrattuna Oblivioniin (ei huonoja siinäkään), johtuen pitkälti siitä että aina ei aluksi edes tiedä sellaisen olevan kyseessä. Toisin kuin Oblivionissa, jossa ne aktivoitiin aina marssimalla shrinelle ja lahjoittamalla jotain.

Dual wield Briarheart on masterilla välillä varmaan koko pelin pahin vastustaja warrulle. Tekee dual axeilla ihan törkeen damagen silloin kun innostuu vetää powerattackin ja käytännössä one- hit tappaa sut vaikka ois mitä armoria päällä. Magella nuo yksittäiset vihut on helppoja kun stunlockaa ne.

Suositut

Back
Ylös Bottom