Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistäs noita Daedric questeja voi tehdä? Sen ruffe homman oon suorittanut ja se oli vissiin semmonen. Jos vaikka spoilaa vähän vinkkejä missä kannattaa pyöriä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vedät kännit jossain majatalossa jonkun kanssa. Juttele kylähullun kanssa Solitudessa. Juttele sekopäälapsen kanssa Whiterunissa. Idässä lumisessa vuoristossa on muistomerkki jossa on hullu väkivaltakultti, niiden kanssa juttusille.

Tossa pari vinkkiä ulkomuistista. Daedric-questit on parhaita.

Mä oon pelannu nyt 25h ja oon level 14, aika on menny pitkälti vaan erilaisten questien tekemiseen. Kävi tässä yks aika outo juttu äsken:

Juoksentelin tossa iloisesti takaisin Windhelmiin kun olin saanu stormcloak questin valmiiksi. Porteilla yö vaihtu just päiväks ja mun verihän siinä kiehahti tason 4 vampyyriks (en sillon tienny mitä se tarkotti). Tietysti koko kylä alkaa huutelee ja muuttuu vihollisiks. Ihmettelen että mitäs helvettiä ja koitan sprinttaa jotenki setä Ulfricin luokse, aggroten kokoajan lisää kyläläisiä kimppuuni. Selviän jotenkuten jaarlin ovelle ja hakkaan sitä et pääsen sisään, jotenki aattelin et ne ei seurais mua sisään. Latausruudun jälkeen tapahtukin sit mielenkiintosta: juoksin ovelta valtaistuinta kohti puol kylää perässäni. Ulfric nous tuoliltaan ja huus niin perkeleesti. Mulle ei käyny mitään, mut puolet kyläläisistä lenteli pitkin seiniä kuollen ja loput polvistu. Kivointa tässä oli se että samalla pamahti vielä ruutuun että sain tapettuu jonku, johon mul oli dark brotherhoodilt contracti. Oon kyl maailman ovelin salamurhaaja, valjastin jaarlin murhaajaks!

Joo vampirism on siitä paska ku siinä ei paljon oman tahdon kanssa ole tekemistä kun pitää imeä verta jatkuvasti, auringonvalo polttaa ja kaikki yrittää tappaa sut nähdessä :D aika vaikea päästä vielä eroonkin, pitää ihan oma questinsa tehdä parantuakseen.

Saako tuota BOUNTYA muuten pois kun menemällä vankilaan tai maksamalla? Onko vankilasta helppo karata, Tapoin muuan vartian kun alkoivat rinttuileen niin on usiampi tonni maksettavaa eikä raaskisi maksaa ja vievät vielä päältä pöllityt armoritki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oo varma mutta ehkä Thieves Guildin kautta jotenkin? En oo tehny niiden tehtäviä joten en tosiaankaa oo varma. Mun bounty Solitudessa ja Markarthissa kasvaa joka kyläilyn jälkeen.

Zone-sarja -42%
Saako tuota BOUNTYA muuten pois kun menemällä vankilaan tai maksamalla? Onko vankilasta helppo karata, Tapoin muuan vartian kun alkoivat rinttuileen niin on usiampi tonni maksettavaa eikä raaskisi maksaa ja vievät vielä päältä pöllityt armoritki.

Jemmaa varastetut kamat väliaikaisesti jonnekin ja käy istumassa kakku pois.

Miksihän tämä muuten on niin köpön näköinen PS3lle kun vertaa näihin videoihin mitä pelistä on. Tökkii myös aika paljon ja latausajat pitkät. Onko PS3 vaan niin vanhaa kamaa jo että siitä ei ole enään kyseiselle pelille.
ps4 ens vuonna?

Miksihän tämä muuten on niin köpön näköinen PS3lle kun vertaa näihin videoihin mitä pelistä on. Tökkii myös aika paljon ja latausajat pitkät. Onko PS3 vaan niin vanhaa kamaa jo että siitä ei ole enään kyseiselle pelille.
ps4 ens vuonna?

Syy boldattu. Samalta paskaltahan kaikki pelit näyttää konsoleilla, vrt. tietokoneet.

ps4 ens vuonna?

About 80% kaikista videoista Youtubessa koskien tätä peliä on PC:llä kuvattuja. Siinä varmaan se syy. On se kumminkin hieman eri pelata pleikan +-1200 resolla kuin tietsikan +1900 resolla. :)

ps4 ens vuonna?
Ja miettii siinäkin mielessä, että PS3 alkaa olemaan jo aika vanha (5vuotta) kehitystä tullut tuossa ajassa jo huimasti komponenteissa yms.

52904.webp

Ja miettii siinäkin mielessä, että PS3 alkaa olemaan jo aika vanha (5vuotta) kehitystä tullut tuossa ajassa jo huimasti komponenteissa yms.

Toisaalta tässä on myös pelintekijöissä vikaa. Pleikalle käännöksen tekeminen on käsittääkseni aika vaivalloista ja aikaa vievää kun vertaa boksiin (jolla yleensä löytyy aavistuksen parempi grafiikka), mutta kunnolla tehtynä tosta rakkineesta saa aika hyvin vielä rutistettuja tehoja irti. Jos katsoo vaikka Uncharted 3 ja God Of War 3 grafiikoita eivät paljoa häviä pc:llä oleville peleille.

Auttamattahan tuo vanha on, ja uuden sukupolven konsolit ovat kohta jo täällä. Tosin hintaakin luultavasti on ~700e jolla saa jo konsolia tehokkaamman pc:n.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom