Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikä ilmesty sun vierees jos käytät fast travelia? Nimittäin kaikki viittaa siihen että se on joko kuollut, tai saanut nuolen polveensa.

Ei ilmesty ei.. sinne tais mennä koko dragon scale-setti + muutama ihan kiva sauva :(

E: Kävin siis siivoomassa yhden luolaston ja kaikki meni hyvin. Sitten kun lähdin sieltä pois niin eukko hävis. Oliskohan kuollut oveen, niinkun joskus Morrowindissa aikoinaan tuo oli kovinkin yleistä :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pelasin äsken ehkä tunnin ekaa kertaa 3 päivään...Ei oikein purrut..Pitänee pitää hieman taukoa ja katsella, että jos innostus iskisi taas sitten :D

Hui helvetti, pitää varmaan kerätä massit taloon äkkiä jos omakin apuri sattuis katoaa... kannatan sillä juuri dragon shittiä ym.

Vieläks joku pelaa tätä? :D Lvl 50 ukko, 100 smithing, 100 enchant, jne. enkä oo edenny main questia vielä. Taitaa mulla käydä sama Oblissa, eli peli veti mut loppuun ennekuin paskaa pääjuonta ees jakso pelata.

Nyt odotellaan Mass Effect 3:sta pojat!

Tulipa muuten mieleen tosta, kun suoritin erittäin romanttisen kosinnan.
Illalla klo 22:00 tiirikoin itseni tulevan vaimoni taloon, koska tiesin että tämä asuu siellä. Hiiviskelin ensin pihistämässä rahapusseja sekä tutkimassa vähän mitä löytyy. Vaimo varmasti tukee köyhän miehensä taloudellista tilannetta. Sen jälkeen laitoin lohikäärmeiltä keräämäni raskaat luut ja suomut, sekä joitakin panssareita säilytykseen tulevan vaimoni laatikoihin, eli asetuin taloksi. Pian nainen tulikin kotiinsa ja astuin pois varjoista. "It's a fine day with you around" oli iloinen tervehdys! Sitten kosin ja menimme seuraavana päivänä naimisiin.
Itsellä ei ollut kämppää, vaan kulkuri olin, joten ehdotin että asuisimme naisen luona. Tämä sopi mainiosti, mutta vaimo unohti antaa avaimen. Jouduin vielä kerran tiirikoimaan itseni sisään, mutta nykyään kuljen ovesta avaimella, jonka pihistin vaimoni taskusta.

Voi. Vaimo antaa rahaa ja tekee sulle ruokaa. Vähän se on takertuva, mutta ei seuraa perässä luolastoihin tai metsään, joten omaa rauhaa saa niin paljon kuin haluaa (paitsi kotona).

Voi. Vaimo antaa rahaa ja tekee sulle ruokaa. Vähän se on takertuva, mutta ei seuraa perässä luolastoihin tai metsään, joten omaa rauhaa saa niin paljon kuin haluaa (paitsi kotona).

Hahha :D Miten tai missä toi onnistuu? Haluisin asettua Riverwoodiin ku on niin idyllinen pieni kylä.

Hahha :D Miten tai missä toi onnistuu? Haluisin asettua Riverwoodiin ku on niin idyllinen pieni kylä.

Riftenistä sun täytyy mennä ostamaan yhdeltä hihhulilta ensin amulet of mara, jonka laitat kaulaan. Sitten voitkin mennä flirttailemaan kylille. Muista, että sulle lämpenee vaan mimmit joita oot jollain tapaa auttanut, tai näin oon ainakin käsittänyt.
Riverwoodissa ainakin se kauppiaan sisko on sinkku, mutta ei se kyllä ehkä oo hehkein mimmi skyrimissä. Lisäksi se asuu veljensä kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vieläks joku pelaa tätä? :D Lvl 50 ukko, 100 smithing, 100 enchant, jne. enkä oo edenny main questia vielä. Taitaa mulla käydä sama Oblissa, eli peli veti mut loppuun ennekuin paskaa pääjuonta ees jakso pelata.

Nyt odotellaan Mass Effect 3:sta pojat!

Viihdyttävä main questi tässä oli, ihan toista maata vrt. Oblivion.

Ylläri että Riftenistä kun mulla on jotain +40k sinne bountya :(

Mä en oo ottanut koko pelissä vielä yhtään bountya :D

Terminator2: Vähän samat fiilikset mulla ja lvl taitaa olla nyt 49. Huomannut yhden perustavanlaatuisen ongelman noissa joissain isoissa questeissa kuten main ja civil-war. Peli kun scaalaa viholliset sinun levelisi mukaan niin että lvl50 ukollakin on luolien koluaminen vielä haastavaa, se ei jostain syystä tee sitä kaikkien questien vastusten kohdalla. Vähän tylsää hyökätä stormcloackina kaupunkiin kun jokainen imperialin sotilas muuttuu tuhkakasaksi osumasta :D Samoin lohikäärmeet...
Se luurankolohikäärme-väijytys main questin alussa alkoi lähinnä naurattamaan. varmasti 10-20lvl ukolla se olisi ollut jännittävä ja haastava taistelu...

Treasure Map IV, sitä ei ole mun pelissä? Etsin sitä helvetin kauan ja olin varma paikasta, sit katoin vielä Youtubesta kun mietin että kuinkahan vaikeesti ne piilotetaan.... videolla oli sitten se paikka josta olin varma, mutta mun pelissä ei arkkua ole. Wattefak?

Zone-sarja -42%
Oon päntänny sitä karttaa monta kertaa, koska siis ihan etsin sitä itse enkä katsonut mistään :D Nyt vasta katoin Youtubesta koska olin varma paikasta ja sitä ei siellä ollut.

Tästä linkki videoon missä se on, ja kommenteissakin joitain jotka sanoo että sitä ei ole: http://youtu.be/3_xa_CgyM24?t=1m3s

Ei tuo dualwieldin bindaus onnistu mitenkään. Vaikka olisikin kaksi samaa asetta invissä, ja ase bindattuna "2", ensimmäinen painallus tuo aseen oikeaan käteen ja toinen ottaa sen pois siitä. Välillä kun vaihtelee aseita toi toinen ase lähtee kokonaan favoriteistakin pois. Vittu kuin rikki tää voi olla. Mitä tossa edellisellä sivulla joku puhui shiftin käyttämisestä? Ei mulla ainakaan toimi ollenkaan.

Mä sain ton toimimaan kun säädin minuutin ajan sitä. Rämppää rämppää.

Ei ilmesty ei.. sinne tais mennä koko dragon scale-setti + muutama ihan kiva sauva :(

E: Kävin siis siivoomassa yhden luolaston ja kaikki meni hyvin. Sitten kun lähdin sieltä pois niin eukko hävis. Oliskohan kuollut oveen, niinkun joskus Morrowindissa aikoinaan tuo oli kovinkin yleistä :D
Mulla kävi myös niin, että kaveri hävisi viereltäni. Onneksi huomasin suht nopeasti, kun meinasi tulla taistelussa yksin turpaan. Palasin samaa reittiä takaisin ja sieltähän kaveri löytyi edellisen luolan edestä kallioon jaloistaan jumittuneena. Mitkään mairittelut tyyliin "Wait here" + "Follow" eivät saaneet kaveria irtoamaan :)

Loppujen lopuksi käytin sitä Unrelenting Force shouttia ja sillä irtos :whip:. Sen jälkeen pysyi mukana siihen asti, että annoin kenkää paremman tyypin tullessa vastaan.

Nyt huomasin, että sullakin hävisi luolan jälkeen. Liekkö sama luola. Kaveri ulostautuu suoraan kiven sisään :) Luolan nimeä en nyt muista.

Saamari jäänyt pelaaminen vähemmälle mutta nyt ois 4 päivää vapaata. Huh huh. Level 32 tällä hetkellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom