Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2H melee ukolla pelaan... kattelin taannoin kun kaveri pelasi maagilla. Miks musta tuntuu että maageilla homma on 1000x helpompaa?

En ole siis pelannut paljoa, vasta L10, mutta nyt tuli vastaan eka Dragon. Mullahan menee health pottujakin hirvee kasa kun lohari edes kerran hönkii kohti. Plus että se horo ei laskeudu lähes koskaan, pitääkö tässä warruna jouseen tarttua? Resitancea nyt ei ole kertynyt nimeksikään vielä, lähinnä vaan resist fire pottuja mulla, mutta armorit väänsin jo itse ja tällä hetkellä on full setti Dwarvenia joka on paranneltu superioriin. Muutenhan tuo 2H tappaa normi mosat yhdestä, ja "restless" ym. nimetyt muutamassa... eikä sitä damagea muualla kovin tule.

Vaikeustasona toiseksi vaikein, Masterilla ei jaksa koska mulla palaa kiinni niin helposti ja peli ei ole enää mukavaa ajanvietettä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
void: Joo pitää kattoa tuo kun pelaan seukin kerran.

Lisäkysymys: Mistä saa noita potioneita helpoiten? Miten niitä vois ite tehä? Alchemya vaa ylöspäin? Täl hetkel pystyn tekee jotai restoration-putelita jotka antaa 26hp...

2H melee ukolla pelaan... kattelin taannoin kun kaveri pelasi maagilla. Miks musta tuntuu että maageilla homma on 1000x helpompaa?

En ole siis pelannut paljoa, vasta L10, mutta nyt tuli vastaan eka Dragon. Mullahan menee health pottujakin hirvee kasa kun lohari edes kerran hönkii kohti. Plus että se horo ei laskeudu lähes koskaan, pitääkö tässä warruna jouseen tarttua? Resitancea nyt ei ole kertynyt nimeksikään vielä, lähinnä vaan resist fire pottuja mulla, mutta armorit väänsin jo itse ja tällä hetkellä on full setti Dwarvenia joka on paranneltu superioriin. Muutenhan tuo 2H tappaa normi mosat yhdestä, ja "restless" ym. nimetyt muutamassa... eikä sitä damagea muualla kovin tule.

Vaikeustasona toiseksi vaikein, Masterilla ei jaksa koska mulla palaa kiinni niin helposti ja peli ei ole enää mukavaa ajanvietettä.
Maagilla on helppoa alussa ja pelin keskivaiheilla. Dual cast stunnlockaa vihut eikä ne pääse edes koskemaan sinuun ennenkuin kuolevat. Vaikeaksi tämä menee sitten siellä +45lvl. Siis destruction magella, koska nuo master destrcution spellit nyt ovat vaan niin hiton hyödyttömiä. Mä dominoin destructionin voimalla sinne lvl46 asti ja nyt joutunut sitten alkaa hyödyntää mm. conjurationia ihan kunnolla kun ei vaan tule kesää yrittää tappaa 4 yhtä aikaa ahtaassa luolassa päällekäyvää draugr deathlordia jollain thunderboltilla :D

void: Joo pitää kattoa tuo kun pelaan seukin kerran.

Lisäkysymys: Mistä saa noita potioneita helpoiten? Miten niitä vois ite tehä? Alchemya vaa ylöspäin? Täl hetkel pystyn tekee jotai restoration-putelita jotka antaa 26hp...
Alchemyä ylöspäin. Hidasta puuhaa varsinkin alussa. Sitten kun alchemy on siellä suunnilleen 50 kieppeillä, teet järjestään niin arvokkaita potioneita että harjoittelu on helpompaa kun on rahallisestikin kannattavaa ostaa kauppiailta tarvikkeet ja myydä valmiit potionit niille takaisin. Siihen asti ei muuta kuin juoksee katse turpeessa ja poimii kaiken mikä vastaan tulee :D

Tuli testattua ja kyllä tuo 1.2 päivitys tosiaan rikkoi resistancet. Tiputin nimittäin oma fire atronachin helposti tulipallolla, vaikka sen pitäisi olla täysin immuuni tulelle.

No, nyt on peli palautettu 1.1 versioon ja taas toimii yhtä hyvin kuin ennen 1.2 päivitystä :)

Saakohan ton patchin jotenkin palautettua pleikkarilla? Koskahan tohon tulee jotain oikeita korjauklsia -.-

Helpotti meikäläisen pelaamista kun ei niitä resistejä aikaisemminkaan ollut yhtään ja nyt maagi-apuri tekee aina täyden damagen :D Ei varmaan konsoleilla palautella taaksepäin kovin helposti..

Ainakin kaatuminen tuntuu lisääntyneen. Vähän väliä heittää työpöydälle ilman syytä. Mitään muita bugeja en ole kyllä huomannut, lohikäärmeet hyökkäävät normaalisti yms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alchemyä ylöspäin. Hidasta puuhaa varsinkin alussa. Sitten kun alchemy on siellä suunnilleen 50 kieppeillä, teet järjestään niin arvokkaita potioneita että harjoittelu on helpompaa kun on rahallisestikin kannattavaa ostaa kauppiailta tarvikkeet ja myydä valmiit potionit niille takaisin. Siihen asti ei muuta kuin juoksee katse turpeessa ja poimii kaiken mikä vastaan tulee :D

Oikeestaa tarkotin vaa noita healing potioneita... Oon aika berserkkeri loppujen lopuks ja hela koko ajan vähis. :(

Zone-sarja -42%
Montas porukka on löytänyt noita Stone of Barenziaheita (unusual gem)? Itse sattumalta löytänyt 5 ja tuntuu aika mahdottomuudelta löytää ne kaikki :D

Miten voin zoomata ton kartan takasin "normaaliksi"?

Hiiressä ei toimi rulla ja toi kartta zoomas ittestään lähemmäksi (?)..

Aika perseen näkönen nyt..

:david:

Ratsastin läpi myrskyisen tundran jääkarhujen ja susien kutitellessa kantapäitä, määränpäänä tuo velhokoulu, mutta siellähän oli ovet lukossa... Fuufuu.

Slarto sä taisit pyyhältää sen yhden naisen ohi, joka seisoskelee siinä sillan alkupäässä. Se haluaa että castaat jonkun taian ja sitten se päästää sut sisään. Sinne velhokouluun nimittäin.

Mihinköhän helvettiin toi apuri nyt katos.. oon käynyt tsekkaan sen mestan mistä sen löysinkin, oman talon, odotellut sit päivän verran mut ei näy. Ei se kyllä taistelussakaan kuollut.

Mihinköhän helvettiin toi apuri nyt katos.. oon käynyt tsekkaan sen mestan mistä sen löysinkin, oman talon, odotellut sit päivän verran mut ei näy. Ei se kyllä taistelussakaan kuollut.

Eikä ilmesty sun vierees jos käytät fast travelia? Nimittäin kaikki viittaa siihen että se on joko kuollut, tai saanut nuolen polveensa.

Suositut

Back
Ylös Bottom