Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahdollista spoileria College of Winterholdista.

Mites helkkarissa tuo Morokei pitäisi tappaa Staff of Magnus -questissa? En pärjännyt sille edes novicella :D Ei viitsisi lähteä poiskaan, koska sitten pitää kävellä helvetinmoinen matka takaisin sinne joskus. Tuosta kattoluukusta josta lähdetään pois ei taida päästä takaisin sisään. Pakko kai se on luovuttaa kuitenkin :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

Mites helkkarissa tuo Morokei pitäisi tappaa Staff of Magnus -questissa? En pärjännyt sille edes novicella :D Ei viitsisi lähteä poiskaan, koska sitten pitää kävellä helvetinmoinen matka takaisin sinne joskus. Tuosta kattoluukusta josta lähdetään pois ei taida päästä takaisin sisään. Pakko kai se on luovuttaa kuitenkin :(
Riippuu millasella hahmolla pelaat, mutta ite ainakin vedin magella niin, että kaikki shock resist kamat päälle+shock resist pottu ja staffi käteen ja sillä räiskii. Jos oikein muistan, niin syö toi aika hyvin manan pois niin vähän pakko staffilla taikoa.

Pystyykö tässä jollain päättää, millä claw avaimella voi avata oven? Forbidden Legend(?) tehtävässä mulla on punasen näkönen clawi, missä näkyy ne kolme merkkiä mutta kun laitan oveen ne kolme merkkiä se avaa sitä jollain keltasella clawilla, jossa ei oo ees sen näkösiä merkkejä?

e: ei mitään, katoin vaan väärää clawia kokoajan:D..ylläri..

Wtf kävin Riverwoodissa huvikseen, niin siellä kolme Whiterunin vartijaa ajoi takaa toista niistä penskoista ja hakkasi miekoilla :D Olin tosin tappanut jonkun sieltä, että en tiedä vaikuttiko se. Myös Faendal makasi kuolleena traderin ovella, jonka kanssa minulla ei ollut kyllä mitään tekemistä :D

Dimmu:3448625 sanoi:
Huomasin muuten, että tolla disenchantauksellahan saa kaikista löydetyistä enchanteista huomattavasti huonommat versiot pelkästään? Esim. disenchanttasin 100% poisonres amuletin (:D) ja nyt grand souliakin käyttämällä saisi pelkästään 15%. Eli pelin parhaita kamppeita ei välttämättä edes saa itse craftaamalla, tosin epäilen että mistään löytyy dragonscale armoreita joissa olisi enchantit valmiina.
enchantingin perkit nostavat enchantin voimaa myös. Kyllä itse saa tosi voimakkaita enchantteja kamoihin jos on (lähes) kaikki perkit avattu.

Juuri piti lähteä uusien ebony-tarvikkeiden kanssa labytinthieniin Collegen asialla, kun xbox päätti heittää RROD:n.

Ei oo vituttanut näin paljoa aikoihin. Pitäskö vaa suoraa hakee Anttilasta uus boksi. :D

Itse ammuin ovelta sen sneak attackilla. Kun se tuli paikanpäälle katsomaan "mitäs vittua" odotin että meni takasin ja ammuin uudestaan. Tais jopa kuolla parista nuolesta se lasileuka.

Vähän kismittää levelaus ja loppupelin helppous. sama vika aiemmissa...

mm. illu, conju ja sneak saa power levelattua samantien 100 ja loppupeleissä teet armoreita jossa on helvetisti armoria ja enchantit päälle joista jokainen esim nostaa dmg done by two handed weapons by 37%... sitte sulla on noin 800armoria ja aseen dmg lähemmäs 280 tai jtn o.o tai mage jolla destruction spellit maksaa 0 manaa jnejne

Zone-sarja -42%
Viddu... Tää peli kaataa meikän koneen. Joka ilta kun olen pelannut vähänkään kauemmin niin on peli kaatunut vähintään työpöydälle ja pari kertaa tullut vanhaa kunnon BSoDia.
Fak jea!

mm. illu, conju ja sneak saa power levelattua samantien 100 ja loppupeleissä teet armoreita jossa on helvetisti armoria ja enchantit päälle joista jokainen esim nostaa dmg done by two handed weapons by 37%... sitte sulla on noin 800armoria ja aseen dmg lähemmäs 280 tai jtn o.o tai mage jolla destruction spellit maksaa 0 manaa jnejne
Sehän on ihan itestä kiinni, miten peliä haluaa pelaa. Esim. miks joku haluais powerlevelata illun, conjun ja sneakin samantien maksiin? Ite ainakin tällä nykysellä archerilla oo mitään powerlevelannu, ja en aikonu smith/enchanttia ottaa vasta ku myöhemmissä vaiheissa, että säilyy mielenkiinto eri kamojen löytöön ymym. Huomas, heti kun alko magella powerlevelaa enchantingia ni into vähä laantu. Nyt yritän mahdollisimman pitkälle mennä tällä tyyliin, että kaikki kamat etitään ite jne. Pärjää niillä paskemmillakin kamoilla ja peli myös pysyy haastavampana. En ihmettele, kun jengillä menee into kun on kaikki parhaat kamat päällä ja mistään ei voi löytää parempaa, itelläki menis ton jälkee.
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viddu... Tää peli kaataa meikän koneen. Joka ilta kun olen pelannut vähänkään kauemmin niin on peli kaatunut vähintään työpöydälle ja pari kertaa tullut vanhaa kunnon BSoDia.
Fak jea!

Onko kone rautavaatimusten kummassa päässä? Meinasin vaan, että jos kone on sellainen, joka ei kunnolla jaksa pyörittää niin voi käydä lämpöisenä ja siksi kaatua.
BSOD viittaa usein myös siihen, että rautapuolella jotkut ajurit eivät toimi niinkuin pitäisi tai esim. BIOS versio on liian vanha käytössä olevalle prosessorille tms.

Peli itsessään on mun mielestä yllättävänkin vakaa, yhden ainoan kerran on mulla kaatunut (meni desktopille ilman mitään erroreita), mutta sekin oli alt+tab jälkeen ja nämä Bethesdan pelit ei ole koskaan oikein siitä tykänneet.

Meekste hyppii johonki forgee ja nostatte parannustaitoja :D Itsekin kyllä tehnyt aika kasan iron daggereita, mut omalla rahalla ostanut raudat ja joutskarilla saalistanut nahat, ei tota smithingiä ikinä saa lähellekää täytee, jos vaan tarpeelliset välineet väsää. Aika häilyvä on powerlevellauksen ja normaalin tasonnoston raja. :)

Meekste hyppii johonki forgee ja nostatte parannustaitoja :D Itsekin kyllä tehnyt aika kasan iron daggereita, mut omalla rahalla ostanut raudat ja joutskarilla saalistanut nahat, ei tota smithingiä ikinä saa lähellekää täytee, jos vaan tarpeelliset välineet väsää. Aika häilyvä on powerlevellauksen ja normaalin tasonnoston raja. :)

Itsekin metsästin nahat ja mainasin mineraalit smithingia varten, himo kuitenkin oli tehdä dragon-armorit joten pakko se oli maksimiin saada. Kauanhan tähän meni ja nyt hahmo on lvl 33 kun vihdoin sain projektin valmiiksi. Jos menee vanhalla systeemillä, että 10 pistettä taidoissa on 1 lvl niin 10 lvlia olen siis saanut smithingista eli aika paljon on tehty muutakin.

Onko kone rautavaatimusten kummassa päässä? Meinasin vaan, että jos kone on sellainen, joka ei kunnolla jaksa pyörittää niin voi käydä lämpöisenä ja siksi kaatua.
BSOD viittaa usein myös siihen, että rautapuolella jotkut ajurit eivät toimi niinkuin pitäisi tai esim. BIOS versio on liian vanha käytössä olevalle prosessorille tms.

Peli itsessään on mun mielestä yllättävänkin vakaa, yhden ainoan kerran on mulla kaatunut (meni desktopille ilman mitään erroreita), mutta sekin oli alt+tab jälkeen ja nämä Bethesdan pelit ei ole koskaan oikein siitä tykänneet.

Näyttiksen kelloista todennäköisesti johtuu. Sama homma oli deus ex:n kanssa, ei kestänyt kellotuksia juuri minkään. Sinäänsä kyllä ärsyttävää kun esim. Battlefield 3, crysis2 ja kaikissa rasitustesteissä pystyy pitämään tätä GTX570 helposti kelloissa 925/1850/2100 -> oikeasti todettu vakauden piste, mutta tälle pelille tuntuu olevan 850/1700/1900 jo liikaa... Eipä sillä, tämä kyllä pyörii ilman kellojakin :)

Vähän tulee tästä mieleen sellainen vertaus, että hakkaat päätäsi seinään ja sitten päivittelet, kun se sattuu niin perhanasti.

Eli jos se kismittää, niin älä sitten tee niin, herranjumala! :rolleyes:

Meikä hommas tossa joku pari päivää sitten pelin tuohon ps3:lle, ja totesin et nyt mennään vaikeimman kautta. Vaikeustaso tapissa on ollu kiva vetää puhtaalla casterillä. Save nappi tulee tutuks. Mut mukavan haastavaa on ollut. Ongelmallisinta iteasiassa on tuon ohjaimen käsittely, vaikka nyt tukkaan tuleekin suht usein kun pääsee joku vähänkin yllättämään. Hirveämmin kun en ole jaksanut noita ns. tähtäilypelejä vetää tuolla ohjaimella, kun yleensä on ruvennu vituttamaan suoraan.

Tosin jos toi koneella olis niin tulis varmaan nopeammin pelattua läpi / enemmän. Rupee nakkisormet väsymään pidemmissä sessioissa.

Juuri piti lähteä uusien ebony-tarvikkeiden kanssa labytinthieniin Collegen asialla, kun xbox päätti heittää RROD:n.

Ei oo vituttanut näin paljoa aikoihin. Pitäskö vaa suoraa hakee Anttilasta uus boksi. :D

Jos yhtään pysyy työkalut käsissä niin koita ensin modpiirin korjaussarjaa, maksaa posteineen n. 27€.

Vähän tulee tästä mieleen sellainen vertaus, että hakkaat päätäsi seinään ja sitten päivittelet, kun se sattuu niin perhanasti.

Eli jos se kismittää, niin älä sitten tee niin, herranjumala! :rolleyes:

Näköjään täällä jakaudutaan kahteen leiriin: Ne, joita tieto nopean ja helpon powerlevutuksen MAHDOLLISUUDESTA ei häiritse, ja ne joita häiritsee. Mä oon sitä mieltä, että pelintekijät olisivat voineet hoitaa homman jotenkin erilailla, ettei mitään skilliä saa tappiin tunnissa parissa.

Pitäs varmaa opetella alkemiaa että vois tehä tehokkaita health-potioneita itelle. Syö aika hyvin hp:ta nuo Frost Dragonit... Ekat lohikäärmeet missä on haastetta!

Onkos PC pelaajat vielä mitään modeja testailleet?
Mä latailin nyt muutaman, pelkkiä tekstuurimodeja tosin, eli ei mitään mikä muuttaisi itse pelaamista. Pelin ulkoasu näyttää nyt monin paikoin jo varsin hyvältä, mutta lisää toki vielä tarvitaan.
Nämä nyt laittelin:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=711
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=849
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1123
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=836
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=603

Uskallan suositella kaikkia, eli ainakin omaa silmää miellyttää. Eikä juuri tunnu edes FPS:n vaikuttavan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom