Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sun uus päämääräs on tappaa joka kaupungista kaikki. Kierre on jo valmis.

Kai sitä vois mennä solitudeen tai johkin riehumaan :D Katoin meinaan juutuubista videoita niin kyllä mä oon tainnu main questin jo tehdä. Täytyisköhän sitä alottaa peli alusta ja tehdä ne Stormcloakkien tehtävät :rolleyes:

Ei helvetti toi koira on ärsyttävä, mikä tulee tosta tehtävästä.. Se on joka paikassa tiellä kuten tukkii ovet, että jää jumiin ja hyvässä lykyssä tönännyt vuoreltakin alas :D Pitäis kai tehdä tuo questi loppuun, niin pääsisi tuosta rakista eroon.

Ei helvetti toi koira on ärsyttävä, mikä tulee tosta tehtävästä.. Se on joka paikassa tiellä kuten tukkii ovet, että jää jumiin ja hyvässä lykyssä tönännyt vuoreltakin alas :D Pitäis kai tehdä tuo questi loppuun, niin pääsisi tuosta rakista eroon.

Eikös sille voi sanoa, että odottaa siinä tjsp?

Jos kyse on nyt siitä Barbas -nimisestä rakista, niin mulla se ei suostunut millään odottamaan vaikka niin käski ja jatkoi vaan seuraamista. En tiedä oliko joku bugi vai kuuluuko sen tehdäkin niin. Vitutti kun se on kokoajan tiellä ja sitten kun yritti varastaa tavaraa, niin "silmä" oli kokoajan auki kun barbas katseli vierestä. Sillä on hemmetin ärsyttävä äänikin :D

Tee vaan se quest loppuun.

Mistä muuten hommaatte grand souleja? Tuntuu että ainoa mitä voi helposti metsästää ilman black soul gemiä on greater soulit mammuteista ja gianteista yms...

Tulipahan pelattua pääjuoni läpi ja onhan tuo aivan loistava peli. 60 tuntia tuli mittariin ja vielä vois jossain vaiheessa Dark Brotherhoodin tehtävät tehä. Eiköhän tuo nyt jouda tauolle kun eihän tässä muuta elämää ole ollutkaan :D

Missä kannattaa pyöriä jos haluaa tehä noita Dark Brotherhoodin tehtäviä? Miten noita souleja saa noihin gemsseihin vangittua?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä muuten hommaatte grand souleja? Tuntuu että ainoa mitä voi helposti metsästää ilman black soul gemiä on greater soulit mammuteista ja gianteista yms...

Ai vielä helpompaako sen pitäisi olla kuin joka paikassa vaeltavat jätit ja mammutit?! :D
Okei jätti voi kyllä olla välillä haastava, kun se lyö niin kovaa... Mutta jos mammutin bongaa ilman jättiä vahtimassa sitä, niin ne on kyllä naurettavan helppoja kitettää kuoliaaksi jousella tai taioilla ottamatta lainkaan osumaa itse. Meleelläkin toimii hit and run, kunhan ei aivan syöksyhampaiden välistä sohi.

Minä olen tainnut saada niitä questien loppupomoista kuten Draugr Deathlordeista ja joistain lohikäärmeistä luultavimmin. Kun on soul trappaava ase, niin ne täyttyvät ikäänkuin itsestään uhraamatta ajatusta asialle.

Zone-sarja -42%
Ärsytti kun se joku uus jaarlin tapanen sielä puhu niin vittumaiseen sävyyn ni tapoin sen. Ei se kyllä tainnu kunnolla kuolla mutta kyl ne vartijat hermostu silti :D

Kannattaako tuota main questia pelata jos on jo lvl 32, meneekö liian helpoksi? Pitäisi mennä vanhoille parroille ekaa kertaa juttelemaan nyt tällä toisella aloittamallani ukolla eli aika hyvin on muuten seikkailtu :) Tai sitten aloitan sen kolmannen ukon master-vaikeustasolla :evil:

Mä pelaan lvl32 nyt mainquestia vähän matkaa. Nosta vaikeustasoa, mä nostin masterille ja ihan tarpeeksi hankalaa oli.

Peli muuten level-scaalaa aika kovasti. Muistan kun menin high rothgariin edellisellä hahmolla lvl10 niin kohtasin suden ja frost trollin. Nyt lvl31 ja samalla matkalla tuli vastaan 2x cave bear 1x ice bear ja 2x frost trollia :D

Mä pelaan lvl32 nyt mainquestia vähän matkaa. Nosta vaikeustasoa, mä nostin masterille ja ihan tarpeeksi hankalaa oli.

Peli muuten level-scaalaa aika kovasti. Muistan kun menin high rothgariin edellisellä hahmolla lvl10 niin kohtasin suden ja frost trollin. Nyt lvl31 ja samalla matkalla tuli vastaan 2x cave bear 1x ice bear ja 2x frost trollia :D

Jep, nostellaan expertilta masterille ja katotaan miten käy. Kohta saan mun daedric setin valmiiks, hieman on mennyt aikaa ebonya kaivaessa ja siinä samalla koluttua luolat ja kaivokset läpi :D Sain myös oman eeppisen taistelun kun kävi samalla tavalla kuin teudella. Näin kaukaa kun yksi lohari pyöri jonkin ympärillä ja syöksyili välillä alas. No sielläpä oli sitten lähellä vielä yksi dragoni lisää kun törmäsin siihen "lohikäärme-merkkiin" kartalla. Eli kaksi loharia ja ne siellä metsästi kolmea jättiä :D Sinne vaan miekoilla heilumaan. Perhana kun on boxilla peli niin ei saanut screenshottia, hieno nippu niitä kuitenkin oli taistelun päätyttyä.

En löydä Dark Brotherhoodia mistään. Epätoivo iskee pian.

Oot varmaan ragennut sen verran pahasti ympäri Skyrimia ja niitannut ne mennessäs.

Etit Windhelmista pojan joka haluaa tappaa orpokodin tädin. Tädin tappamisen jälkeen Dark Brotherhood ottaa suhun yhteyttä, kun nukut ekan kerran sängyssä, pelkkä odottaminen ei siis riitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom